היי, ברשותי ספארק 2011 (מנוע 1200) ואני שוקל להחליף מצמד מתישהו בשנה הקרובה (מפריד גבוה מאוד).
לאחר בירור עם כמה מוסכים, נראה שהמחיר במוסכים של UMI הוא כ 2500 ש"ח (?!) ללא מעמ, כשמחיר החלקים (המקוריים) הוא משהו כמו 850 מתוכם.
האם מדובר במחיר הגיוני בכלל לאוטו הזה?
וכמה שאלות נוספות-
האם כדאי לי להחליף שמן גיר לאחר 90000 קמ? ההעברה לא הכי חלקה כרגע (בעיקר בין ראשון-שני-שלישי).
בבקרים קרים מאוד או לחים מאוד, יש רעידות מהמצמד בתחילת נסיעה, ולאחר שהוא והמנוע מתחממים אין את הבעיה. מישהו מכיר? המצמד עצמו מתפקד טוב בשאר המצבים למרות הפרדה גבוהה.
מנסה להחליף אורות חניה, ללא הצלחה. מנסה להוציא עם היד, עם פלאייר, ללחוץ מסביב ומה לא. מה אני מפספס? מחיפוש ברשת נראה שאני לא היחיד..
תודה, נדב