Jump to content

nadavd4

  • הודעות

    1,541
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

  • ימים ב"תורמים ביותר"

    3

כל מה שפורסם על ידי nadavd4

  1. מקפיץ. מישהו יודע לגבי החלפים והעלות של הטיפול? מבחינת מה סביר מה לא.
  2. היי, תודה על המידע. אני פחות בכיוון של החלפה של המצמד בעצמי, בגלל זה התייעצתי לגבי כמה הגיוני יכול להיות מחיר במוסך. מה שכן, אם אני קונה חלפים בעצמי יש לי אפשרות לתת למוסך שחבר עובד איתו לעשות את ההחלפה. מדובר במוסך כללי, לא כזה שמתמחה בשברולט. כדאי? אמור לצאת זול משמעותית. בנוסף, יש הבדל כלשהו בין חלקי המצמד המקוריים לאלה של valeo?
  3. היי, ברשותי ספארק 2011 (מנוע 1200) ואני שוקל להחליף מצמד מתישהו בשנה הקרובה (מפריד גבוה מאוד). לאחר בירור עם כמה מוסכים, נראה שהמחיר במוסכים של UMI הוא כ 2500 ש"ח (?!) ללא מעמ, כשמחיר החלקים (המקוריים) הוא משהו כמו 850 מתוכם. האם מדובר במחיר הגיוני בכלל לאוטו הזה? וכמה שאלות נוספות- האם כדאי לי להחליף שמן גיר לאחר 90000 קמ? ההעברה לא הכי חלקה כרגע (בעיקר בין ראשון-שני-שלישי). בבקרים קרים מאוד או לחים מאוד, יש רעידות מהמצמד בתחילת נסיעה, ולאחר שהוא והמנוע מתחממים אין את הבעיה. מישהו מכיר? המצמד עצמו מתפקד טוב בשאר המצבים למרות הפרדה גבוהה. מנסה להחליף אורות חניה, ללא הצלחה. מנסה להוציא עם היד, עם פלאייר, ללחוץ מסביב ומה לא. מה אני מפספס? מחיפוש ברשת נראה שאני לא היחיד.. תודה, נדב
  4. איך ה107 והספארק מבחינת אמינות?
  5. אהלן! אני מחפש רכב שישמש אותי בעיקר לנסיעות קצרות יחסית על בסיס יומי (עד חצי שעה לכיוון) ונסיעות מזדמנות פה ושם, עם מספר העדפות (בסדר יורד): אמין - ולכן מעדיף ידני. בטיחותי ברמה סבירה (כשגם ABS ו2 כריות אוויר יספיקו, הרכב לרוב יאכלס 1-2 אנשים). חסכוני בדלק (גם פה לידני יש יתרון). נושא המראה והאיבזור לא בעדיפות, וגם נושא הכוח והנוחות פחות משמעותי מבחינתי, אם כי הוא יתרון. התקציב הוא בין 20 ל-30 אלף, כשבתחום התחתון ראיתי שיש את הפיג'ו 206, ובתחום העליון יש הסוזוקי אלטו ושברולט ספארק. האם יש המלצות על אחת לעומת האחרות? או על רכב אחר לגמרי? הצעות, רעיונות, הערות? תודה רבה!
×
×
  • תוכן חדש...