nadavd4
-
הודעות
1,541 -
כאן מאז:
-
פעילות אחרונה
-
ימים ב"תורמים ביותר"
3
סוג התוכן
פורומים
בלוגים
מאמרי משתמשים
גלריה
חנות
הורדות
לוח שנה
כל מה שפורסם על ידי nadavd4
-
מרגישה שיש לי פחד נהיגה ולא יודעת איך להתגבר על זה
nadavd4 פרסם הודעה בנושא של עדידוש1234 בתוך רכב כללי
ממליץ בתור התחלה לנהוג בשעות פחות עמוסות, ולצבור היכרות עם ה"מקומות הבעייתיים" מבחינתך. אני מבין ש"הרבה נהיגה" לא עזרה בפני עצמה בעבר, אז יש גם את האופציה לקחת שיעור או שניים עם מורה כדי לשפר את הביטחון. יש אפילו כאלה שממש מתמחים ב CBT לחרדות נהיגה, אני מתאר לעצמי שגם אנשים שפיתחו חרדת נהיגה אחרי תאונה או אירוע דומה נעזרים בהם כשהם מפחדים לחזור לכביש - ככה שהכל אפשרי Sent from my ONEPLUS A3010 using Tapatalk -
לא הייתי לוקח את הסיכון הזה כאדם פרטי משתי סיבות: 1. אני יכול למכור למישהו אחר באותו הסכום או קרוב לכך, עם הרבה פחות בלאגן. 2. כמו שכבר ציינו פה, בשביל זה יש גורמי צד שלישי כמו בנקים וחברות מימון שיש להם האמצעים לממן, להבטיח ערבות ולאכוף אותה במקרה שהקונה נעלם לך/מסרב לשלם. לי בתור בנאדם פרטי אין שום סיבה בעולם להיכנס לפינה הזו אם אני לא מתפרנס ממנה. על אחת כמה וכמה, אם מגיע אלי אדם שדה-פאקטו מבקש ממני הלוואה לפני שהלך אל הבנק או אחרי שסורב על ידו.
-
כשנפגשנו וראיתי את הJCW, הייתי בשוק כשאמרת לי מה מחיר המחירון שלו. אני לא יודע אם זה בגלל דלק מוטורס או כי ככה אשכרה במוו משווקים אותו, אבל לא משנה כמה עשיר הייתי, וכמה הוא טוב יחסית לרכבים באותו גודל פיזי, משקל וכוח - לא הייתי קונה רכב עם תמורה כל כך נמוכה לכסף שצריך לשלם עליו.
-
כמה רועשת גרסת הדיזל שלה? בידוד הרעשים ב 3008 באופן כללי די מוצלח
-
ועדיין, בכל המצבים האלה צריך לבדוק נורה, לקרוא הודעה או לוודא פעמיים שהמערכת דרוכה/משוחררת. כל זה במקום לקבל פידבק מיידי. המערכת לא עובדת רע, אבל תחשבו על מתג איתות למשל - מתי בפעם האחרונה כשהרמתם/הורדתם את המנוף גם בדקתם בלוח מחוונים שאור האיתות עובד, או הורדתם את הווליום ברדיו כדי לשמוע את קול האיתות? אותו דבר לגבי בלם יד. סתם דאגה מיותרת...
-
ללא ספק, זה שהמציא את הכפתור הזה הוא כנראה אותו אחד שהציע להעביר את השליטה במזגן למסך המגע של המולטימדיה. בכל רכב שנהגתי בו והיה את הכפתור הזה, הייתי צריך לוודא שבלם היד מופעל/משוחרר כי אין שום פידבק לגבי המצב שלו כשאין ידית מכאנית. Sent from my ONEPLUS A3010 using Tapatalk
-
כפתורי החלונות, אין נסיעה שאני לא מתחיל אותה עם חלון פתוח (טוב, חוץ מבגשם שוטף). Sent from my ONEPLUS A3010 using Tapatalk
-
לדעתי הסיבה היא שיטת מצליח - למוכר כנראה לא לחוץ למכור, והוא מחכה לפראייר הנכון. אני די בטוח שזה נכון גם למיאטה שלך ועוד רכבים אחרים שנמכרים ככה. לפעמים אין כאן שיקול כלכלי אמיתי של בזבוז זמן, הוצאות על אחזקה וכו'. Sent from my ONEPLUS A3010 using Tapatalk
-
יונדאי גטס ידניGLS 2008 או שברולט ספראק ידני 2011
nadavd4 פרסם הודעה בנושא של oronnnn בתוך ייעוץ ברכישת רכב
הספארק חדשה יותר, חסכונית הרבה יותר ויש המון ממנה בשוק היד שניה ככה שתוכל למצוא אחת עם לא יותר מידי ק"מ שטופלה כראוי. אני אעז להגיד שהיא גם אמינה יותר מהגטס שבאיזשהו שלב שותה יותר שמן מדלק. -
אולי, ואולי לא - יש טענות לכאן ולכאן (למשל בחברה שבה רק האם מטפלת בילדים, יש היגיון בהוצאת רישיון דווקא לאשה). בלי לראות מספרים קשה לדעת, אבל אפשר להשוות למספרים הכלליים שיש במדינות אחרות. בארה"ב למשל (נכון ל2010 לפחות), ההבדל בין כמות הנהגים לנהגות הוא זניח - https://www.fhwa.dot.gov/policyinformation/statistics/2010/dl20.cfm ובאנגליה נראה שיש משהו דומה לכאן - https://www.statista.com/statistics/314886/percentage-of-adults-holding-driving-licences-england/ אני אנחש שיש הבדלי תרבות... Sent from my ONEPLUS A3010 using Tapatalk
-
ביד 2 רוב הג'יפונים נמצאים תחת קטגוריית "ג'יפ" ולא "פרטי", כנראה שעשו שם שיעורי בית Sent from my ONEPLUS A3010 using Tapatalk
-
אין, אבל אוטומט נוח יותר. בהבדל זניח עבור נהג מנוסה לדעתי, אבל עדיין נוח יותר. Sent from my ONEPLUS A3010 using Tapatalk
-
הבעיה במה שאתה מתאר לא קשורה ל suv, גם לפני שזה היה באופנה אנשים קנו משפחתיות גם אם זה לנהג בודד/זוג צעיר - תקרא לזה אופנה, שופוני... אם למישהו יש את היכולת הכלכלית או כי הוא רוצה את מה שמייצג את היכולת הזו (רכב גדול, לא משנה אם לאורך או לגובה) - הוא יקנה. Sent from my ONEPLUS A3010 using Tapatalk
-
בפוקוס סטיישן של 2010 שעלתה סכום דומה, היה כ 500 ליטר בתא המטען (100 יותר מהיטי) ובאיזור 1500 (200 פחות מהיטי) עם מושבים מקופלים. Sent from my ONEPLUS A3010 using Tapatalk
-
מסכים איתך. אני גם חושב שלפני שלומדים לרוץ צריך ללמוד ללכת, כלומר - קודם לדעת לנהוג בלי התעסקויות מיותרות (פעם הדבר שתלמידי נהיגה הכי חששו ממנו היה כיבוי מנוע, לא תאונה) ורק אז ללמוד להעביר הילוכים. אם זה אומר לעשות שיעורים ראשונים על אוטומט, או הסבה לידני (כמה מסובך זה?) כשיש צורך. Sent from my ONEPLUS A3010 using Tapatalk
-
סדאן ברכב פרטי הוא הכי פחות פרקטי פר-שקל, על זה אין עוררין. תקן אותי אם אני טועה, אבל באותו מחיר של ג'יפון "פשוט" אפשר (או לפחות היה אפשר) לקנות משפחתית סטיישן עם יותר מקום, וסף הטענה נמוך יותר. Sent from my ONEPLUS A3010 using Tapatalk
-
בעיקר אופנה, שקובעת כי הדבר החשוב בכביש הוא לשבת גבוה מזה שלפניך בפקק (בכמה ס"מ בודדים), ולשבת ברכב עם חתימה גבוהה או רמיזה ל"שטח" בדגמים מסוימים, במחיר הרבה יותר זול מלהחזיק לנד קרוזר מצוחצחת (גם זה היה באופנה פעם). מעבר לזה לג'יפונים יש תא מטען גדול ונוח לעומת סדאן מקביל, מרווח גחון נדיב ותנוחת ישיבה זקופה שקל להיכנס ולצאת ממנה. ל90% מהאנשים לא אכפת מהתנהגות כביש, ולרובם אין מושג איך הגבהת הרכב משפיעה על הסיכוי שלו להתהפך. Sent from my ONEPLUS A3010 using Tapatalk
-
התדירות גבוהה יותר בגלל שלמנוע יש ביצועים גבוהים יותר, או בגלל אופן הנהיגה הצפוי של המנועים האלה? Sent from my ONEPLUS A3010 using Tapatalk
- 195 תגובות
-
נסעתי בשתיהן, ההבדל הוא שהספייס מספיק קטנה וזולה כדי להצדיק את הקניה, והאטראז' כבר לא. אולי גם יש הבדל באבזור, והספייס טיפה פחות מכוערת כל עוד לא הדביקו לה שני פסים לבנים כאילו זו איזו וייפר מהאייטיז.
-
תא המטען של האיביזה עד כדי כך קטן? משירותי הצבאי אני זוכר את תא המטען של האטראז' כסתם סדאן קטנה, כסא תינוק נכנס אחרי שאתה מתפתל קצת בגלל הצורה המוזרה של תא המטען ופתח העמסה לא נוח בעליל. היתרון הגדול בהאצ'בק זה פתח העמסה גדול והעובדה שיש לך X ליטר במצב ה"רגיל", בערך עוד 30 אחוז אם מפרקים את המגש ובערך פי 3 מזה עם מושבים מקופלים, כשאתה צריך להוביל משהו גדול ומגושם שעל סדאן היית חולם להוביל אולי עם גגון (ואז אני מדמיין את הנדנוד של האטראז' עם משהו כבד על הגג...). בכלל, מעבר למחיר טיפה זול יותר - איזה יתרון פרקטי לעזאזל יש לסדאן? למד אותי.
-
לדעתי משפיע בעיקר על רכבי טורבו בנזין בעומס מתמשך, במיוחד כאלה עם אינטרקולר קטן יחסית. שמעתי שמנועי THP די מושפעים מזה, לא יצא לי לבדוק את התיאוריה הזו בזמן השרב... ברכב הקודם (ספארק 2011) הסחיבה תמיד היתה טיפה יותר טובה כשקר.
-
מצטרף לשאלה לגבי מה תנוחת הנהיגה ה"נכונה ביותר", ארגונומית וגם מבחינת שליטה ברכב. שווה לקבוע תור לרופא כשכואב הגב, רופא טוב יזהה מה הבעיה ואיך אפשר לפתור אותה. כשהיה לי כאב בגב שהשבית אותי לגמרי, קיבלתי הוראות לגבי השריר שצריך למתוח/לחזק מהרופאה שלי שפתרו לחלוטין את הבעיה.
-
אתה משווה תפוחים לתפוזים, ההגה ב 206 כמו שאמרו פה הוא הידראולי, שמעצם אופן הפעולה שלו יותר "מתקשר". לצורך העניין, ואני לא מתלוצץ - ההיגוי בספארק שהיתה לי היה מתקשר יותר, לפחות במהירות נמוכה. ואם בהיגוי חשמלי עסקינן - לא נהגתי על אבארט, אז לגביה נשאיר את גזר הדין למי שכן נהג עליה. לגבי ה 208/DS אני נוטה להסכים עם קודמיי לגבי ההיגוי שבשתיהן הרגיש לי משמעותית יותר טוב מכל היגוי חשמלי אחר, עממי יותר או פחות שנהגתי איתו. גם משקל ההגה לא אומר כלום על איכות ההיגוי, לצורך העניין ב A3 ששכרתי בחו"ל היתה אפשרות לשנות את משקל ההגה בתפריט וחוץ מהפעלה מיותרת של כוח לא הרווחתי כלום. מעניין אותי לדעת אם יש דרך לכייל מחדש את תגבור ההגה כמו שעושים remap למנוע, אולי המומחים פה יידעו. מסכים איתך. אני פחות אהבתי את מיקום ההגה והמחוונים ב 208 לעומת ה DS ה "קונבציונלית", אבל אני די בטוח שלכל דבר אפשר להתרגל. זה טעם אישי לגמרי. ה 208 בסופו של דבר זה רכב לכביש ולא למסלול, וגם האבארט. בכל אחד עשו ויתורים בתחומים שונים לטובת תחומים אחרים (שימושיות, נוחות, נוקשות וכו'), ולכל נהג יהיו את ההעדפות שלו על מה הוא מוכן לוותר ועל מה לא.
- 195 תגובות
-
כמו שהמלצתי בעבר, ממליץ לעשות הדרכת נהיגה "אתמול" אני אמנם נוהג באחות המעוצבת והפחות חזקה, אבל ההתנהגות די דומה בשתיהן - ומבחינת ניתוק מהכביש הוא קיים בעיקר במהירות נמוכה (אולי בגלל התגבור של ההגה החשמלי, לא סגור על זה). במהירות גבוהה הפידבק מההיגוי מצטרף לזה של השלדה וזו אחלה חוויה. לגבי אחיזה - היא משתפרת משמעותית ברגע שהצמיגים מתחממים, תראה שאחרי כמה פניות ובלימות חדות הרכב אוחז פתאום הרבה יותר. Sent from my ONEPLUS A3010 using Tapatalk
- 195 תגובות
