Jump to content

nadavd4

  • הודעות

    1,541
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

  • ימים ב"תורמים ביותר"

    3

כל מה שפורסם על ידי nadavd4

  1. ועם משלוח, יש מקום מומלץ? המחירים השפויים שמצאתי לפני כמה חודשים היו רק באמאזון, ולא היתה אפשרות לשלוח לארץ. Sent from my ONEPLUS A3010 using Tapatalk
  2. איפה קונים בוקים ורמפות במחיר שפוי באיזור השרון? יש למישהו המלצה? Sent from my ONEPLUS A3010 using Tapatalk
  3. אם אפשר לשאול, מדובר בג'ק שהגיע עם הרכב או אחד שנקנה בנפרד? ואם זה המקורי, של איזה רכב? Sent from my ONEPLUS A3010 using Tapatalk
  4. אני חושב שאוויס הם היוצא מן הכלל, בארץ זו נציגות שלהם ולא חברה מקומית ששילמה לשאת את הסמל שלהם. Sent from my ONEPLUS A3010 using Tapatalk
  5. בהנחה ואתה שוכר בחו"ל, לא זכור לי כיסוי כזה באף חברה ששכרתי דרכה/ביטחתי דרכה. רק צמיגים, שמשות וביטול השתתפות עצמית במקרה של תאונה/גניבה. הדבר היחיד שאני יכול להמליץ עליו מתוך ניסיון אישי הוא לשכור תמיד ישירות דרך החברה ולא דרך פרוקסי (סטייל סיקסט דרך שלמה וכו') - גרם לי הרבה בעיות בהשכרה ובזבוזי זמן בפעם האחרונה, וגם בזו שלפניה. Sent from my ONEPLUS A3010 using Tapatalk
  6. תודה אני חושב שלקראת סוף הדגם הקודם של ה 508 (16-17) היה את המנוע הזה (165 כ"ס), הוא גרסה מוצלחת שבה היצרן פתר את כל המחלות שהיו בגרסאות הקודמות (בעיקר ה 156 כ"ס המקולל). יש שרשור נפרד למנועי THP ש@menir1 פתח עם תיאור של כל הגרסאות והתקלות של מנועי פרינס. Sent from my ONEPLUS A3010 using Tapatalk
  7. nadavd4

    מיני מבחן - אופל קורסה

    תודה על הסקירה PSA עשו בחוכמה שהשאירו את השליטה על המיזוג כלחצנים פיזיים ולא דרך המולטימדיה. האם בגרסה היקרה יש פנסי לד רגילים או led matrix?
  8. הבחור עם הספארק 2011 צודק. הספארק הישנה זריזה וכיפית יותר מכמעט כל רכבי המיני החדשים והישנים. כל זה בהנחה ורכב מיני = משהו שמביא אותך מA ל B ותו לא, והציפיות צריכות להיות בהתאם. הפיקנטו קצת יותר נוחה, וקצת יותר עגלה (בגרסה האוטומטית). לא אומר כלום לגבי ההנאה מנהיגה עליה, כרכב מיני. מה שחשוב זה שהרכב יתן לפותח השרשור חיוך על הפנים, ונראה שזה המצב מבחינת סחירות אגב, פיקנטו זה מקרה קיצוני. אפשר למכור בארץ פיקנטו במצב סביר ביום של פרסום המודעה, בלי לרדת שקל מהמחירון (סיפור אמיתי). נראה מתאים לדרישות שלו, לא להיכנס לירידות ערך מוגזמות.
  9. אלא אם כן המוכר הוא חבר קרוב, אני לא הייתי סומך על שום בדיקה קודמת ובודק בעצמי. אם יש לך מוסך קבוע שאתה סומך עליו, תוכל לבדוק גם שם. אם אין, יש כאן לא מעט שימליצו עליהם. באיזה רכב מדובר? Sent from my ONEPLUS A3010 using Tapatalk
  10. אני מציע לפות"ש לבדוק פיזית רכבים של מוכרים/סוכנויות/חברים מבין הדגמים שציינו כאן ולהרגיש מה מתאים לו (עם מסיכה וכפפות כמובן). Sent from my ONEPLUS A3010 using Tapatalk
  11. היא גם לא מעצבנת כמו המיני ממה שהבנתי מההודעה המקורית של פות"ש, הוא מחפש משהו לא קונבנציונלי. לדעתי, עיצוב הפנים במיני מיוחד משמעותית לעומת הוולוסטר. זה לא רע, יש כאלה שיאהבו ויש כאלה שלא. אני אישית לא סובל את העיצוב של מיני, ודווקא אוהב את ה DS. צפרדע מוזרה... אגב, אני רואה שהציעו פה גם מאזדה 2 פיור וייט - שווה לו לבדוק גם אותה, זה נכנס לו בשנתונים. Sent from my ONEPLUS A3010 using Tapatalk
  12. נכון, אבל אתה מקבל יותר בכל מדד. לפי מה שהבנתי גם חוויית הנהיגה טובה משמעותית וב 80 אלף תוכל למצוא מיני בשנתון ישן טיפה יותר, רק שים לב לא לקנות את אלה עם סדרות המנועים הבעייתיים. ובכל אופן, גם עם הוולוסטר תצטרך להתפשר על השנתון - שווקה בין 2011 ל 2015. Sent from my ONEPLUS A3010 using Tapatalk
  13. מיני קופר. אני אישית לא סובל את העיצוב שלה (פנימית וחיצונית) אבל יש כאלה שיאהבו. זרוק מבט. מבחינת עיצוב פנים, הוולוסטר יחסית למיני היא... סתם עוד יונדאי.
  14. אם יש לך ילדים עם מושב בטיחות או נוסעים מאחור על בסיס יומי, אז כדאי לך לחפש רכב עם דלת/ות מאחור. אבל אם אתה לא בסיטואציה הזו, אני במקומך לא הייתי דואג. אם אתה מוכן להתפשר על גיל הרכב (יש בארץ רק עד 2015) ואוהב את הלוק של הוולוסטר, חפש אחת במצב טוב בלוחות. לא נהגתי עליה בעצמי אבל הבנתי שהיא לא מהנה כמו שהיא נראית (מבחוץ), אם זה חשוב לך. ואם כבר להתפשר על גיל הרכב - למה לא מיני? העיצוב הפנימי שלה מעניין לא פחות מה DS (ומהבחינה הזו שתיהן נמצאות כמה רמות מעל כל סופרמיני אחרת).
  15. סופרמיני לכל דבר, אכן יש 2 דלתות (ענקיות) וצריך לקפל את המושבים קדימה כדי להיכנס מאחור - אבל זה נכון לכל רכב עם 2 דלתות. ברגע שיושבים מאחורה, המקום סביר לחלוטין וממוצע לסופרמיני. כנ"ל תא המטען. ההבדלים בין גרסת ה 1.6 ל 1.2 הם בעיקר בהתנהגות. מבחינה קוסמטית הן כמעט זהות - אם זה מה שחשוב לך. אני לא סגור על זה, אבל אני חושב שב 1.2 יש אפילו אותם מושבים כמו ב 1.6 וב 208gti שזה פלוס ענק.
  16. אני חושב שפות"ש צריך להתמקד יותר במציאת מכונית במצב טוב ככל האפשר, עם ק"מ נמוך ככל האפשר שטופלה בצורה הכי מסודרת שאפשר. בגילאי 6-7, זה קריטי הרבה יותר מהדגם שתבחר. שאלה לפות"ש - מה הנסועה השנתית שלך? Sent from my ONEPLUS A3010 using Tapatalk
  17. אתה צודק, ובגלל זה היא אחלה נקודת כניסה בשבילי. כשיגיע הרגע שבו אני ארצה משהו ספורטיבי "פרופר" - אפשר תמיד להחליף אותה או לבצע בה מקצה שיפורים שיהפוך אותה לכלי משחית (ואתה יודע על מי אני מדבר). מעניין, עם חוסר הנסיון שלי ה 208 וה DS הרגישו כמעט זהות (בישבן, לא בידיים - לא הסתדר לי ההגה ב 208). מצד שני, לא לקחתי אף אחת מהן לקצה ממש, ואת ה 208 אפילו לא לקחתי לכביש ראוי. לגבי התאורה - ווידאתי את זה. וזה מדהים בעיני שהיא לא נופלת מתאורות של רכבים שעולים פי 2, אם מתעלמים מהעובדה שבימינו מתחילים להכניס matrix LED ברכבים עממיים יחסית.
  18. חצי מהדברים פה נשמעים כמו מתכון לצרות, אני הייתי פוגע בו ישירות בכיס - לתבוע אותו אזרחית על השחתת רכוש.
  19. מעניין, מאיזה גובה של הצפה חברות הביטוח מגדירות כ "טוטאל לוס"? כשזה מגיע למחשבי הרכב או כריות האוויר? Sent from my ONEPLUS A3010 using Tapatalk
  20. עכשיו אחרי שראיתי את ההצפה שאתה קיבלת - מובן לגמרי. אני רק רוצה להבהיר, במקרה שלי לא היתה שום הצפה של הקרקע עצמה (החנייה בשיפוע) אלא רק מי גשם שחדרו דרך החלון והדלת הישר לרצפת הנהג - היה לי קל מאוד לשחזר את הבעיה עם צינור. לכן אני לא דואג ושום מכלולים לא נרטבו (וידאתי את זה מיד עם גילוי הבעיה). צירפתי תמונה של הנזילה מהדלת, הבעיה היתה ביריעה שאוטמת את הדלת מהדיפון הפנימי.
  21. תתחדש, באיזה מנוע היא מצוידת? Sent from my ONEPLUS A3010 using Tapatalk
  22. הראשונה בעמק חפר, השניה בכביש בית אורן Sent from my ONEPLUS A3010 using Tapatalk
  23. סתם מתוך התעניינות, מה המחלות של ה 208 דיזל? Sent from my ONEPLUS A3010 using Tapatalk
  24. התא המקורר הזה הוא פיצ'ר מדליק בטיולים, אני התלהבתי ממנו לא פחות ממך כשראיתי אותו ב 3008 של חבר. Sent from my ONEPLUS A3010 using Tapatalk
  25. בתור אחד שלא חווה BMW בשום צורה מימיו (אני בטוח שיש עוד כמוני) הייתי שמח לקרוא על השטיקים של הרכב הזה. לגבי חדירת המים - למעט שטיח שכנראה אצטרך להחליף, נראה שייבשתי את הרכב מהר מספיק כך שלא יתפתח שום עובש. נחכה ונראה... Sent from my ONEPLUS A3010 using Tapatalk
×
×
  • תוכן חדש...