Jump to content

nadavd4

  • הודעות

    1,541
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

  • ימים ב"תורמים ביותר"

    3

כל מה שפורסם על ידי nadavd4

  1. אני חושב שזה נפוץ בעיקר אצל יצרנים מסוימים, למשל וואג. בפיג'ו/סיטרואן אין את זה, מעניין אם ב 208/קורסה החדשה זה השתנה. מעבר לעניין הדרדור זה רעיון רע... אתה מקבל מכה בטמבון אחד, מתגלגל לרכב הבא ומקבל מכה בטמבון השני.
  2. עדיין לא הצלחתי למצוא אתר אמין לבדיקה של תאריך ייצור לפי מספר שלדה. אם הרכב עוד נועל את הצמיגים המקוריים, אפשר לדעת מה שבוע הייצור שלהם ולהניח שהרכב לא עזב את המפעל יותר מכמה חודשים אחר כך. אצלי ברכב מצאתי מדבקות מתהליך הייצור שכללו תאריך במקומות נסתרים - מתחת למושב, מכסה המנוע והגלגל הרזרבי. Sent from my ONEPLUS A3010 using Tapatalk
  3. מטפל במורשה של לובינסקי, למרות שמבחינת יושרה ושקיפות הייתי מעדיף לטפל בגבע. כבר הייתי צריך את האחריות כמה פעמים, ואני רוצה לחסוך לעצמי את ההתעסקות ב"להוכיח שאני צודק" כדי שהאחריות תכובד. אפילו אם כמעט בוודאות האחריות תכובד גם במקרה של מוות של מנוע למשל - בין אם אחרי ויכוח, פניה לשירות הלקוחות או פניה לעו"ד (רחמנא ליצלן) פשוט לא שווה לי לבזבז את הזמן על זה. כשהרכב מחוץ לאחריות, אני לא רואה סיבה ללכת למוסך דווקא כי הוא "מורשה יבואן" וגם לא רואה סיבה שלא לטפל לבד. Sent from my ONEPLUS A3010 using Tapatalk
  4. למיטב ידיעתי מנוע thp165 תקין לא אמור לצרוך שמן כמעט בכלל, בניגוד ל thp156. מצד שני, ממה שאני מכיר בבדיקה מאוד נפוץ לכתוב דברים כמו "צריכת שמן" ו"רעשים" למיניהם בתור כסת"ח... Sent from my ONEPLUS A3010 using Tapatalk
  5. מכיוון שהנסועה שלך נמוכה ותפצה על ק"מ גבוה ממילא, לא הייתי דואג. ממליץ להתמקד במצב הרכבים באופן אובייקטיבי ולוודא שיש תחזוקה מסודרת לכל תקופת האחזקה, וכן לצורה שכל אחד מהם ננהג (לדעתי הבלאי של 70 אלף בבינעירוני נמוך מ 47 בעירוני, למשל). Sent from my ONEPLUS A3010 using Tapatalk
  6. נכון, ויש פתרון זול יותר שהיה יעיל אצלי בבית כדי למנוע מהחתול לשבת במקומות מסוימים - קח חתיכת קרטון גדולה, תדביק לאורכה ולרוחבה דבק דו"צ מהסוג השקוף והדק ותניח על גג הרכב (כמובן, עם הדבק פונה כלפי מעלה...). חתול שינסה לשבת שם יתבאס מהתחושה שמשהו נדבק לו לרגליים וילך לשבת במקום אחר.
  7. לדעתי לא יעבוד. יש מכשיר עם מיכל אוויר דחוס וחיישן, שמשחרר קצת כל פעם שמשהו עובר מולו וזה מבהיל אותם.. Sent from my ONEPLUS A3010 using Tapatalk
  8. פעיל יחסית, תמיד יש רכבים בלוח משנתונים ומחירים שונים. כמו כל רכב יש כאלה שנחטפים, כאלה שנמכרים מפה לאוזן וכאלה שמגיעים מסוחרים אחרי תאונה או מתומחרים באופן מוגזם יחסית למצב הרכב ונשארים חודשים רבים בלוח.
  9. זה בדיוק האתר שבדקתי בו, ושם קיבלתי את הקריאה. מצחיק שמאוחר באותו יום היא גם הגיעה בדואר. לכל מי שספקן - דיברתי עם עובד במוסך שהלכתי אליו לבצע את קריאת השירות, לטענתו ברוב המקרים אכן מבוצעת החלפה ולפעמים אין את החלקים במלאי מה שגורר השארה של הרכב ליום נוסף. אם אין, אז אין (כנראה). אם אתה חושש, אולי אפשר לבדוק מול שירות הלקוחות שלהם או לבדוק באתר/מול סיטרואן עצמם לפי ה VIN.
  10. אז אחרי שאני ועוד בעלי DS קיבלנו recall על כריות האוויר, נתקלתי בכתבה הבאה: https://thecar.co.il/באחור-של-ארבע-שנים-סיטרואן-תחליף-בישרא/ "החל בחודש הבא תתחיל חברת דוד לובינסקי, יבואנית סיטרואן לישראל, לבצע קריאה לתיקון שבמסגרתה תוחלפנה כריות-אוויר שעלולות להרוג או לפצוע קשה, וייתכן שיינצלו חייהם של ישראלים שכנראה אפילו לא ידעו שהם נוהגים עם מטען מסוכן של חומר נפץ שמוטמן מול פניהם. החדשות הרעות הן שמספר יצרניות רכב אחרות טרם ביצעו את אותו מהלך וחמור מכך: משרד התחבורה הישראלי – מתוך עצלות ורשלנות – מוסיף לזלזל בחייהם ובשלומם של ישראלים אחרים." הייתי בטוח שהסיפור הזה כבר נגמר, מקצת קריאה אני מתרשם שלפחות בארץ הוא רחוק מלהיגמר... נראה שבארץ ובאוסטרליה, סיטרואן מבצעים קריאות שירות לרכבים שיוצרו בן 2010 ל 2016. אני ממליץ לכל בעלי הסיטרואניות משנות הייצור האלה (ייצור, לא מסירה) - כנסו לאתר של לובינסקי ובדקו האם גם ברכב שלכם נדרש להחליף את כריות האוויר. לא ברור לי אם מדובר בצעד מניעתי כ"כיסוי תחת" או לא , מכיוון שלא ראיתי שמבצעים באירופה קריאת שירות דומה. אבל, לדעתי לא כדאי לקחת סיכון... וגם עולה השאלה - מה לדעתכם יקרה ברכבים שנושאים את סמל פיג'ו? הרי רכבי קונצרן PSA חולקים רכיבים רבים, ואני מתאר לעצמי שגם כריות אוויר הן חלק מאותם רכיבים.
  11. מבחינת מצב השוק אני חושב שהכי קל לקנות עכשיו 208 gti אם אתה מחפש ידני, או וואגיות למיניהן אם אתה מחפש אוטומט. מבחינת אמינות של ה 208 - עניין הרצועה רלוונטי למנועי 1.2 טורבו, לא ה 1.6 טורבו שיש ב gti. אולי הבלבול נובע גם מזה שבגרסת ה 156 כ"ס היתה בעיה אחרת עם שרשרת טיימינג, אבל זה לא רלוונטי ל 200/208 כ"ס). לפני מתיחת הפנים ה"מחלה" העיקרית היא פיח ומוות בטרם עת של משאבת הדלק, אז העדיפות שלך תהיה כמובן לשנת 2016 והלאה. מבחינת נוחות - עושה את העבודה לחלוטין, כנראה שלפחות חלק מזה בזכות המושבים המוצלחים. בכל מקרה, באיזה דגם שלא תבחר - עדיף לחכות עד שיעלה ללוח אקזמפלר שמתאים לך, במיוחד כשמדובר ברכב ספורטיבי.
  12. אם מדובר במנוע עם ה 165 כ"ס מדובר במנוע חזק ואמין Sent from my ONEPLUS A3010 using Tapatalk
  13. אני משתמש בסירים של סולתם ופוד אפיל שאת חלקם קניתי, חלקם ירשתי ואת חלקם קיבלתי מתנה - מחזיקים מעמד יפה. בכסף שנשאר קניתי סכינים של גלובל שנותנים עבודה.
  14. אם יש לה רישיון לידני - במחיר כזה אפשר להשיג ידני מ 2010-2012, הייתי ממליץ לשקול. רכבים ישנים יותר כבר סובלים מבעיות זיקנה לא משנה כמה אמינים הם, עלות התחזוקה תעלה את מחיר הרכב הרבה מעבר ל 10K - לא משנה איך תסובב את זה.
  15. אז בכלל, אין שום בעיה. כמה ההפרש במחיר? Sent from my ONEPLUS A3010 using Tapatalk
  16. לא הייתי צריך ללכת פיזית או להתקשר לכל העולם ואישתו, לובינסקי העבירו את האחריות לקוברה והם יצרו איתי קשר לתאם תיקון. אנחנו בישראל אז אל תצפה לקבל את מה שנראה בעיניך או בעיניי כשירותיות מושלמת (ביקור אחד במרכז שירות והבעיה פתורה), אבל זה סביר. Sent from my ONEPLUS A3010 using Tapatalk
  17. אני לא הייתי דואג. תתקין וסע לשלום, במקרה הכי גרוע של תקלה שנגרמה ע"י ההתקנה - המתקין יצטרך לשאת באחריות. במקרה שלי קוברה התקינו מרימי שמשות בצורה עלובה ולא אטמו טוב את דלת הנהג (גם את זה לובינסקי הזמינו), והם אלה שבפועל תיקנו את הנזק שהם עשו. Sent from my ONEPLUS A3010 using Tapatalk
  18. אתה יכול לשאול אותם, אבל אחריות צריכה להיות מכובדת כל עוד הרכב מטופל לפי דרישות היצרן - בין אם לובינסקי עשו את זה, או מישהו אחר "מוסמך" עשה את זה. במקרה של איתוראן זה אפילו לא נכנס להגדרה של "מטופל". ובגלל שברוב הרכבים בארץ מותקנת קודנית/איתוראן/מובילאיי/התקנה צד ג' בזיונית אחרת, אני לא חושב שזה משהו חריג. אגב, אם יש איתוראן ברכב אני הייתי מנסה לשכנע את הביטוח שלא צריך קודנית. Sent from my ONEPLUS A3010 using Tapatalk
  19. אצלי הרכב יצא מלובינסקי עם פוינטר שהם התקינו/שלחו להתקנה על דעת עצמם (למרות שהביטוח לא דרש בכלל...), ויצא לי כבר לממש אחריות. לא היתה בעיה בכלל ולא הזכירו את זה. Sent from my ONEPLUS A3010 using Tapatalk
  20. לא שידוע לי, בהנחה ומדובר בהתקנה שמבוצעת ע"י מתקין "מאושר" ע"י איתוראן. וגם אם לא - אם תהיה בעיה, לי נראה שלובינסקי יצטרכו להוכיח שההתקנה היא זו שגרמה לבעיה כדי להתנער. Sent from my ONEPLUS A3010 using Tapatalk
  21. זריזות (בעיקר במנוע אטמוספרי ובגיר ידני) גם תלויה בכמה הנהג מוכן להעלות סל"ד, וגם בתוואי הנסיעה. הספארק שהיתה לי היתה מאוד זריזה בעיר וביציאה מהרמזור, אבל בכל עקיפה בינעירונית צריכה להיות סיבה טובה לחשוש, במיוחד אם אתה לא בהילוך המתאים. להבדיל ממה שהרבה אנשים שאני מכיר התרשמו ממנה, היא עלתה בקלות את כל העליות שדרשתי ממנה לעלות - פשוט כי משכתי סל"ד גם מעל ל 3-4, אבל משום מה בנהיגה על ידני אנשים מפחדים למשוך הילוך - כבר שאלו אותי לא פעם אם המנוע לא יתפוצץ. באוטומט, כמובן, זה פחות רלוונטי. לפות"ש - אם רוב הנהיגה שלך בינעירונית, כנראה רכבי הטורבו הם אלה שתרגיש בהם זריזות. Sent from my ONEPLUS A3010 using Tapatalk
  22. המאזדה היוצאת מרגישה משמעותית יותר איכותית לעומת היאריס היוצאת. אם עשו בטויוטה עבודה טובה על היאריס הנכנסת כמו שעשו עם הקורולה, זו נקודה לטובתה. לא יודע אם זה ישתווה למאזדה, אבל אולי מספיק כדי שאנשים יעדיפו את היאריס. ואם בדלק יהיו מספיק טיפשים להעלות את המחיר, אז באמת לא תהיה סיבה לקנות מאזדה 2. Sent from my ONEPLUS A3010 using Tapatalk
  23. מובן מאוד. כאן אתה צריך לעשות את השיקול שלך - האם להתפשר ולקחת רכב עכשיו, או להמתין עד שמישהו ישר יותר ימכור רכב כזה במצב טוב. אם אתה לא לחוץ על רכב - הסבלנות משתלמת...
  24. נשמע קצת כמו חאפר. למה להכניס ראש בריא למיטה חולה? תעבור לרכב הבא.
  25. לא כל היפניות אותו דבר, כמו שלא כל הצרפתיות אותו דבר... אם אתה כבר משווה בין מאזדה 2 ליאריס - דע שיש הבדל גדול באיכות תא הנוסעים, איכות הנסיעה ובהתנהגות לטובת המאזדה. היא הרגישה לי הרבה יותר טובה מיאריס וגם מקליאו (הדור שהיה עד לא מזמן). היתרונות היחידים של היאריס עליה הם מרחב עדיף בהרבה וצריכת דלק טובה יותר, ואם אלה הקריטריונים היחידים עבור קונה - יש רכבים שמצטיינים בפרמטרים האלה במחיר נמוך יותר... Sent from my ONEPLUS A3010 using Tapatalk
×
×
  • תוכן חדש...