Jump to content

nadavd4

  • הודעות

    1,541
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

  • ימים ב"תורמים ביותר"

    3

כל מה שפורסם על ידי nadavd4

  1. והקילומטר של כל אחד הוא 50? 30? 250?
  2. אחרי כמה ק"מ החליפו?
  3. מעניין לשמוע מה היה הכשל, וגם מה השכיחות - ממעבר מהיר על נתוני משרד התחבורה יש בארץ כמה אלפי מכוניות עם המנוע הזה בדיוק.
  4. אשמח לשמוע על אילו בעיות "נשארו" ב 165, על סמך עובדות ולא השערות כמובן
  5. יצא לי להחליף ברכב הקודם פעמיים (אחרי 100 אלף ק"מ וגם בהחלפת קלאץ') וברכב הנוכחי פעם אחת, בכל המקרים הרגשתי שיפור קל בהעברת ההילוכים. כמו שאמרו פה מדובר בהוצאה קטנה יחסית ולעיתים גם במעט עבודה. לגבי הנחיצות - אני יודע שב 308 gti למשל יש צורך בהחלפת שמן גיר במרווחים קבועים, ומתאר לעצמי שזה נובע מתוך ההנחה שהרכב עובר חיים מאומצים יותר לעומת הרכב הממוצע ולא בגלל דגם הגיר הספציפי (שגרסאות שלו נמצאות בעוד דגמים אחרים של PSA).
  6. גם בתור אחד שרגיל לכסות את הרכב בחוץ על בסיס יומי - אני חושב שהרבה יותר נוח עם חניה מקורה, במיוחד ביום חם מאוד או גשום מאוד.
  7. גם אני שמעתי על זה מחברים ואישית חוויתי בעצמי כשלמדתי נהיגה לפני כ 10 שנים - אלך רחוק ואומר שהמורה שלימד אותי היה גרוע במיוחד והיה בעיקר על תקן עציץ, והתערב (מילולית או בשליטה) רק במקרי קצה. התוצאה היתה הרבה תלמידים ש"נמרחים" אצלו או עוברים למורים אחרים. שמח לשמוע שאתה מקפיד על זה, ועצוב לשמוע שכנראה הנושאים האלה מכוסים כ "יציאה לידי חובה" אצל הרבה מורים...
  8. אוטומט? ידני? חייב להיות רכב חדש/בן כמה שנים בודדות?
  9. אנחנו משתמשים בבריטה, לרוב קנקן+פילטרים שמספיקים לשנה עולים בסביבות ה 350 שקל בימי "מבצעים" (ויש הרבה באתר שלהם). לדעתי הטעם עדיף על כל סוגי התמי 4 שניסיתי, וכל עוד הפילטר לא בשימוש יותר מידי גם האבנית לא קיימת. אנחנו גרים בדירה ישנה, שנמצאת בשכונה ישנה, שבה המים לא משהו.
  10. מבין האופציות שהצעת המאזדה 2 נראית לי האופציה הטובה ביותר. היא תהיה אמינה יותר מה i20 (אני חושב שבשנתונים האלה יש כבר מנוע טורבו וגיר רובוטי, שיכולים להיות פחות אמינים), חדשה יותר מה3 וכנראה מאובזרת יותר טוב/מהנה יותר מהיאריס. הסייג היחיד הוא שהרכב די צפוף, במיוחד במושבים האחוריים. יותר טוב מרכבי מיני למיניהם, אבל פחות לעומת שאר הקטגוריה. קח בחשבון שה2 זה רכב שגם נחשב מבוקש בשוק היד שניה וממה שנתקלתי בו אקזמפלרים במצב טוב נחטפים מהר מאוד, במיוחד ברמת הגימור pure white. אופציה אחרת ששווה לשקול זה ה 208 ברמת הגימור הגבוהה. רכב נוח, מאוד נפוץ ואמין ללא מחסור בכוח, כאשר רק צריך לבצע יישור קו ולהחליף רצועת טיימינג למקרה ועוד לא הוחלפה (יש על זה ריקול עכשיו, אז לא הייתי דואג מבחינת העלות של זה).
  11. לא מסכים איתך. איזה תוסף? למניעת blow-by? לשיפור אטימת הרינגים ברכבי דיזל לפני טסט? לניקוי מערכת הדלק או להעלאת האוקטן? זה כמו להגיד לפציינט (לאו דווקא חולה) "אני ממליץ לו תרופה" בלי לציין איזו תרופה דרושה ואיזו בעיה אצל הפציינט היא באה לפתור. אולי התוסף שמציעים לו בכלל יגרום לנזק בגלל עמידה ממושכת בטנק, בצנרת ועל גב השסתומים? לפותח השרשור - מה אופי הנסועה שלך? נסיעה של 1 ק"מ פעם ביום? נסיעה של 200 ק"מ פעם ב4 חודשים? אני מסכים עם הבחור מלמעלה לגבי "תנאי קיצון", הרכב שלך נוסע מעט מאוד ואני מתאר לעצמי שזה עלול לגרום לבעיות בפני עצמו, בין השאר התרוקנות של המצבר ואולי בעיות כאלה ואחרות במנוע שקטונתי מלהכיר בנסועה כזו.
  12. מההיכרות שלי עם שיפוץ בולמי זעזועים באופניים בכלל, זה נראה כמו אטמי אבק לבוכנה הידראולית - באנגלית wiper seals.
  13. בהנחה והטיפול מבוצע בהתאם להוראות היצרן, בחלקים מקוריים, ובמוסך מורשה משרד התחבורה - כן. לא ידוע לי שיצרן דורש תוספי דלק, בטח לא ברכב חדש יחסית שכנראה לא צריך אותם, וכנראה שזה סתם משהו שהחליטו לדחוף במוסך.
  14. לי היו צמיגים של פאלקן שכנראה לא עברו בקרת איכות משהו. צמיג אחד לפחות גרם לרעידות, וצמיג אחר תמיד גרם למשיכה של הסרן לצד שהוא היה מותקן עליו. בהחלפה למישלין שתי הבעיות נעלמו כלא היו. נסה בתור התחלה להעביר את הגלגלים הקדמיים אחורה והאחוריים קדימה, ותראה אם אופי הרעידות משתנה.
  15. באילו צמיגים מדובר? גם צמיגים חדשים יכולים לגרום לבעיה, במיוחד כאלה עם בקרת איכות ירודה.
  16. היתה לי בעיה דומה פעם (אבל, בלי לחיצה על הגז), שנפתרה בהחלפת הצמיגים שהיו פגומים אחרי ששום איזון לא פתר את הבעיה. כנראה שהיה קשר גם לבולמים/משולשים גמורים שהוחלפו אחר כך באותו רכב, או עקב הרעידות או כי הם בכלל איפשרו לתופעה לקרות.
  17. nadavd4

    מבחן דרך - אאודי A3

    מכיוון שהדעות הן לכאן או לכאן, כנראה שנצטרך לשבת באחת כדי לשפוט בעצמנו.
  18. nadavd4

    מבחן דרך - אאודי A3

    מהתרשמות מהסקירה, וגם מסקירות וידאו ברשת - נדמה לי, או שאיכות תא הנוסעים ירדה בדור הנוכחי לעומת הקודם? נהגתי שבועיים ב A3 עם רמת הגימור הגבוהה בחו"ל, וזכורה לי איכות תא נוסעים הרבה יותר טובה לעומת מה שאני שומע על הדור החדש.
  19. בתקציב שלך אפשר לקנות 208 gti לפני מתיחת הפנים, הרכב יחסית אמין עם כמה סייגים - ממה שאני מכיר, בעיקר משאבת דלק עליונה שנוטה להחזיר את נשמתה לבורא ומכסה שסתומים שדורש החלפה.
  20. אם יש לך את ה spec המדויק של התקנים העדכניים של פיג'ו (2297/2302), יועיל מאוד אם תשתף אותם. אם אין לך אותם, על סמך מה אתה זורק קביעות לגבי שמן כזה או אחר?
  21. תתחדש! מתוך סקרנות, למה לא לשים את האופניים בבגאז' (עם מושבים למטה)? המנשאים החיצוניים תמיד הלחיצו אותי שמא יתנתקו אפילו חלקית באיזו מהמורה.
  22. לי זה נשמע די קל וחומר, שאם חברה מסוימת משתמשת בשמן מסוים בפס הייצור היא גם תפרסם אותו. לגבי תקן 2312 - אני לא יודע אם המוטול והקסטרול שקולים, הקסטרול גם עומד בתקן חדש יותר (שיצא יחד עם התקן החדש יותר ל 5w30). מני - אני חושב ששמעתי שעד שנה מסוימת PSA השתמשו בכלל במוביל 1 והיו הפרטנרים שלהם עד אותו רגע, לפי מה שאני יודע ה DS שלי הגיע מהמפעל עם שמנים של מוביל (מנוע+גיר).
  23. אם כבר יש רכב אחד, אני הייתי מחכה עד שיתעורר הצורך. ה 3008 הוא רכב עם שוק חזק ולא יהיו חסרות הזדמנויות.
  24. זה יהיה הרכב היחיד בבית?
  25. אחרי ההתעקשות של מנהל המוסך המרכזי שאני לרוב מטפל בו שלא לשים "שמן שלא הם הביאו", אני כבר אלך לגבע עם איזה שמן שאראה לנכון (כנראה קסטרול או מוביל 1...). המודל של מוסך מרכזי הוא בעיני מאוד מתאים לאדם הממוצע (מכניס את הרכב, הולך לעבודה ועד סוף היום מישהו עבד על הרכב ואולי גם שטף) אבל לא למשוגעים כמונו, שרוצים שליטה מלאה על מה בדיוק עובר הרכב.
×
×
  • תוכן חדש...