Jump to content

nadavd4

  • הודעות

    1,541
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

  • ימים ב"תורמים ביותר"

    3

כל מה שפורסם על ידי nadavd4

  1. תודה, האמת היא שראיתי כאן כבר לפחות 4 סקירות בכמה ימים האחרונים. אני חושב שזה זמן טוב עבור אנשים לאזור אומץ ולהעלות דברים על הכתב
  2. תמונות: הדגמה נוספת של התאורה: וקצת מהסלון הצרפתי: כמו אצל @lanosforce, השקיעו במפתח. כאן הוא תואם לצבע הרכב:
  3. אחרי 5000 ק"מ ראשונים ובעידוד הבידוד (תישארו בבית, באמא'שכם) אני חושב שהגיע הזמן לכתוב את החוויה שלי עד כה עם DS3, ידנית עם מנוע THP165 מבציר 2017. הקדמה (ואיך קניתי רכב חמים): לפני בערך חצי שנה החלטתי שזהו, הגיע הזמן להחליף את הספארק ששירתה אותי נאמנה במשך 3.5 שנים. אותה רכשתי במגבלות התקציב של איש קבע טרי, אבל בחיפוש המחליפה כבר הייתי אזרח עובד מן השורה שיכול להרשות לעצמו רכב בתקציב יותר גבוה. פרסמתי פה פוסט, שאלתי חברים ומשפחה, "מביני עניין", מכונאים, והייתי מאוד מפוזר בכיוון שאליו רציתי ללכת - אבל עם כמה נקודות שמבחינתי חייבות להיות "בזנט": יד שניה בלבד, נוח, לא גדול מידי, ואני צריך ליהנות מכל הסיפור הזה גם מבלי להיות לקוח קבוע במוסך. אחרי הרבה מחקר שוק, הרשימה הידלדלה לכדי רשימת כלי הרכב הבאים: רנו קליאו 0.9 ידנית - לא התחברתי. סיאט איביזה 1.0 ידנית, בגימור FR - מועמדת ראויה, אבל מהר מאוד הבנתי שהיא לא תהיה המיועדת. הסיבה: ההתרשמות שלי מרוב המודעות שנתקלתי בהן נתנו רושם של בעלים מהסוג ש"לא נחמדים למכלולי הרכב או למשתמשי הדרך האחרים". מאזדה 2 מהשנתונים החדשים - אם לא הייתי קונה את ה DS, כנראה שהייתי קונה מאזדה 2. היא התאימה טוב מאוד לצרכים שלי, נהגתי על אחת של חבר ומאוד אהבתי את הרכב מבחינת התנהגות, נוחות, איכות חומרים ונראות. פיג'ו 208 - בהתחלה בדקתי את דגמי ה-1.2 האוטומטית וה-1.6 דיזל, אבל מהר מאוד התעניינתי גם ב gti, שבהמשך מאוד התלהבתי ממנו אחרי נסיעת מבחן. עם זאת, פחדתי להיכנס למסלול של הוצאות הרבה מעבר למה שתכננתי, ולאנרגיות הדרושות למציאת אקזמפלר במצב טוב כשיש לי 0 קשרים בתחום ולא מספיק הבנה בספורטיביות. ואז, לגמרי במקרה נתקלתי ב-DS3, ללא המנוע ה "נבילה". מדובר בצאצא של ה DS3 של סיטרואן, לאחר מתיחת הפנים ב-2016 וזה למעשה הדגם הראשון ששווק כחלק מ DS שנהפכו בינתיים למותג נפרד. זו חבילה שנראית ומרגישה שונה לחלוטין כמעט מכל מה שבדקתי, גם חיצונית וגם פנימית. בקטע טוב כמובן. שילוב מושכל של חומרים באיכות טובה, "שיק" צרפתי, מושבים טובים יותר מכורסת טלוויזיה ואבזור מפנק. אה, והביטוח לא דורש קודנית. פלוס ענק בשבילי בתור hater של מתקן העינוי הזה. ה DS גם היתה מעל התקציב שלי, אבל לאחר המון התלבטויות (ויסלח לי חבר יקר על החפירות) ונסיעת מבחן קצרצרה - החלטתי ללכת עם הלב. נותרו כמובן המתנה ליום הקנייה שסגרנו עליו, בדיקה אצל מוסך גבע והפרוצדורות הכרוכות בהעברת בעלות - וזהו, יש לי הוט האץ'. אחרי שזרקתי את המסמכים בתא הכפפות – שבימי הקורונה קיבל סוף סוף משמעות אמיתית – הגיע הזמן להתרווח בכסא ולהציג את ההתרשמות שלי מהרכב במהלך 5000 הק"מ הראשונים: נוחות (נתחיל ממנה, בכל זאת הדרישה הכי חשובה שלי אחרי "יד שניה"): הרכב פשוט נוח. כמה נוח? המושבים תומכים מאוד ומחזיקים טוב מאוד את הגוף בסיבובים, אבל רכים יחסית. אלה לא מושבי "באקט", אלא משהו יותר פשוט ונוח, זהים לאלה שב gti. יעידו בת הזוג שנרדמה תוך 5 דק' במושב הנוסע, וסבתא שאמרה לי שזה הרכב הכי נוח שישבה בו מאז ה BX של סבא. לחבר גדול גוף היה פחות נוח, לצערי... המתלים מאוד מרוסנים, אבל כשנוסעים על בור גדול במיוחד מרגישים נזיפת "נו נו נו" לא נעימה מהאוטו, וזהו. לא משהו שיפרק לי חוליה מהגב בצד הכביש. אבל, בכל זאת מדובר ברכב עם גלגלי 17" בחתך נמוך ולכן מורגשים ונשמעים שיבושים קלים על הכביש, וזה מסתכם רק ב"מורגשים ונשמעים". אתה יודע שזה שם, וזהו. מעבר לזה, בידוד הרעשים מצוין גם במהירות בינעירונית. ביצועים+התנהגות: זה הרכב ה"ספורטיבי" הראשון שאני נוהג עליו, ואני נהנה ממנו מאוד. למי שלא מכיר, השלדה זהה ל 208gti עם מנוע טיפה יותר חלש (165 כ"ס לעומת 200/208, ממה שהבנתי ההבדל בגלגלים הוא סה"כ כ 25-30), בלמים קטנים יותר (282 מ"מ מקדימה לעומת 302) ורכב קצר ב 10 ס"מ. במקום כל אלה באים עיצוב ואבזור שאגיע אליהם בהמשך. מנוע+גיר - אין טענות, הרכב מספיק חזק עבורי. יש מספיק כוח בכל הילוך (שישה במספר) ובכל סל"ד (יש למנוע רצועת כוח רחבה מאוד), ואם בכל זאת ארצה שלא להישאר "סטוק מת" אפשר בקלות יחסית לעשות כמה שיפורים במחלקת הכוח, השיכוך והבלימה. תפעול הגיר והקלאץ' - נוח כמו לנהוג על רכב דיזל, ידית ההילוכים "קליקית" והקלאץ' פשוט לשימוש. מבחינת היגוי - הצרפתים עשו עבודה טובה גם עם ההגה. זה ההגה החשמלי שהרגיש לי הכי פחות "צעצוע" עד כה. צליל המנוע - מצוין בסל"ד גבוה אבל לא רועש מידי עבורי בשום שלב. הרבה יחשיבו אותו שקט מידי, לי זה די מתאים. הרכב מהנה לנהיגה - האחיזה מצוינת גם עם צמיגי PS3 שבאו עם הרכב (השמועות מדברות על שיפור עם צמיגים חדשים יותר), וקל יחסית להרגיש את תגובת הרכב לתפעול הנהג, מצב האחיזה, העברות משקל וכו' וזה מתגמל כשמפתחים קצב יפה. (דיסקליימר - עוד לא לקחתי את הרכב למסלול. גם זה יקרה בסוף) אני רוצה לציין כאן לטובה את פיליפ שעברתי אצלו הדרכה של כמה שעות, למדתי המון על התנהגות הרכב וקיבלתי יותר ביטחון. אני ממליץ לכל אחד לעבור איזשהי צורה של הדרכת נהיגה מתקדמת, מלמדים שם דברים שלא מלמדים בשיעורי נהיגה. אחזקה: באופן כללי, יש כמה אלפי רכבים עם מנוע THP165 בכבישי הארץ - ולא שמעתי על מחלות מיוחדות שקשורות אליו. גם רוב המכלולים משותפים לרכבים אחרים של הקונצרן ולא שמעתי על בעיות רציניות כלשהן בשנתון הרלוונטי. בתחילת ההתעניינות ב 208gti עשיתי מחקר מקיף ברשת של התקלות האפשריות למנועי THP מתקן יורו 6, והבנתי שה DS אמורה להיות אמינה פחות או יותר כמו כל רכב ממוצע. טיפול קטן עלה לי כ-670 ש"ח במורשה, מאמין שטיפול גדול לא יעלה הרבה מעל 1000. לצערי כבר הספקתי לחוות תקלה לא נעימה אחת, אבל האשם הוא דווקא החפיפניקיות הישראלית ולא מדינת האם: אחרי סופת הגשמים הראשונה של החורף, נכנסתי לרכב וגיליתי שלולית באיזור הרגליים של צד הנהג. אחרי קצת ניסוי ותעיה הבנתי שכנראה כשהתקינו את מרימי השמשות, לא אטמו בחזרה את הדלת כמו שצריך והתוצאה היתה חדירת מים דרך הדלת. אחרי שייבשתי את המים בכל שיטה שמצאתי באינטרנט (קערה עם מלח ואורז, המון מגבות, מפזר חום), בוצע תיקון באחריות ע"י החברה המתקינה ומאז לא מצאתי שום רטיבות בפנים הרכב. חשוב לי לציין ששרשרת השירות לא היתה אופטימלית, כשבתחילה לא הצלחתי בכלל להשיג את שירות הלקוחות של לובינסקי אלא רק את של DS, שהעבירו ללובינסקי, שהעבירו למוסך המורשה, שהעבירו בסופו של דבר לחברה המתקינה. האירוע הזה חידד אצלי פעם נוספת את התחושה שישראל היא אמנם מעצמת הייטק ומעצמה גרעינית (לפי פרסומים זרים), אך כשמדובר בפיינטיונינג ובגימור, אנחנו מתנהלים יותר כמו מסגרייה בסודאן ולכן תמיד אעדיף מינימום התקנות מקומיות. אם בכל זאת ארצה להתקין משהו - אעשה זאת בעצמי או אצל בעל מקצוע שאני סומך עליו. צריכת דלק - בתוואי הנהיגה הנוכחי שלי, צריכת הדלק עומדת על 13 ק"מ לליטר (במשאבה). להשוואה, באותו תוואי עשיתי 15-16 עם הספארק. בנסיעה בינעירונית, לפחות לפי מחשב הדרך הצריכה יורדת ל 17 ולפעמים גם 20 ק"מ לליטר. שאפו לצרפתים! כל השאר: ייחוד ומראה - מבדיקה קצרה יש יחסית מעט DS אחרי מתיחת הפנים בארץ. בגלל שהמותג לא מוכר כאן כל כך הרכב לא ימשוך עודף תשומת לב, אבל בהחלט יגרום להרמת גבה ושאלה "איזה רכב זה?". העיצוב כבר בן יותר מעשור וקיים עוד מהימים שלפני המעבר למותג נפרד אבל עד היום נראה מעניין, בעיניי לפחות. הנדסת אנוש - קצת לוקה בחסר. לחצני המולטימדיה נמצאים בכלל בתחתית הקונסולה, לקח לי לא מעט זמן להבין איך בדיוק להשתמש במנופי השליטה שמאחורי ההגה, ומשענת היד מפריעה לבלם היד כשהיא למטה. לחלק מזה מתרגלים, לחלק לא. אבזור - למעט אנדרואיד אוטו ואבזור בטיחות אקטיבית שלא קיימים, יש די הכל: מערכת תאורה שהיא overkill לרכב כזה - תאורת קסנון לאורות דרך, לדים לאור חניה ואור גבוה, לדים נוספים ל DRL, עוד לדים לפנסי ערפל, ואם כל זה לא הספיק אז גם פסי תאורה "רצים" לאיתות מקדימה ומנורות עם אפקט "תלת מימד" חללי מאחורה. אני רוצה את היין שהצרפתי שעיצב את זה שתה, ואני רוצה אותו עכשיו. מושבים - כמו שכבר כתבתי. שילוב מעניין של חומרים - עור, מתכת, כרום, בד, אלקנטרה, פלסטיק בטקסטורה מעניינת... זה לא נמצא בכל נקודה באוטו, אבל כל מקום שהנהג או הנוסע כנראה ייגעו בו הכי הרבה, מצופה בחומרים האלה ובטיב טעם. כל זה הופך את השהות לנעימה מאוד ועדיין בתמחור סביר. מולטימדיה - מערכת קצת ישנה אבל סה"כ יעילה, עם מסך מגע ומערכת אנדרואיד מלא בשילוב (באותו מסך) עם המערכת המקורית. זה לא אנדרואיד אוטו וזה לא מסך הטאץ' הכי מתקדם אבל זה סה"כ בסדר מבחינתי. בקרת שיוט, מגבים ותאורה אוטומטיים, מצלמת רוורס וחיישני חניה מכל הכיוונים - גם זה מוסיף. מזגן - בקרת אקלים חד איזורית שעובדת טוב, אין תלונות. מובילאיי - לא כזה נורא כמו שחלק מתארים אותו פה. הוא לא מושלם ולרוב אני מגיב לפניו. אבל, זה "עוד זוג עיניים" על הכביש מבחינתי לפחות - וזה יכול להציל חיים. ובכל מקרה בנהיגה מנהלתית הוא כמעט ולא משמיע קול, לפחות במקרה שלי. שימושיות - תא מטען בגודל ממוצע+ לסופרמיני, שבא על חשבון מקום צפוף יחסית מאחורה. יש לרכב 2 דלתות ולכן בכל מקרה קשה להיכנס למושבים האחוריים. יש תא כפפות ענק והמון מקום לנוסע, בשביל מי שנוהג עם לכל היותר עוד נוסע אחד זה אחלה. מקווה שהתקופה הנוכחית תעבור במהרה ויהיה אפשר להנות מה DS שוב כמו שצריך. תודה על הקריאה, תמונות בהמשך
  4. ממה שהבנתי אין לדייהטסו אבא ואמא בארץ מאז שהופסק השיווק, האם במקרה של תקלה יש כאן חלפים שניתן להשיג באותה קלות שניתן להשיג חלפים של מאזדה/טויוטה וכו'? Sent from my ONEPLUS A3010 using Tapatalk
  5. אני הייתי מוותר על הגטס והיאריס, רוב הרכבים שנתקלתי בהם/שמעתי עליהם מהדגמים האלו הגיעו לשלב שבו מגיעות תקלות זיקנה מציקות שקורות לכל רכב ללא קשר לסמל אותו הוא עונד. במקומם אפשר היה לציין רכבים מקטגוריות גדולות יותר, למשל פורד פוקוס ומאזדה 3 דור ראשון. אני גם חושב שהיה מאוד לא אחראי מצד הכותב להתעלם לחלוטין מנושא הבטיחות, אנחנו לא חיים בהודו. בוודאי שאפשר למצוא מכוניות עם נתוני ריסוק סבירים לחלוטין בתקציב הזה, למשל הפוקוס. Sent from my ONEPLUS A3010 using Tapatalk
  6. אם אתה מוכן לנהוג על רכב עם לכסון קצת אחר בעיניים (קוריאנית ידנית), שברולט (כן כן, קוריאנית) ספארק 2011 אפשר להשיג עם קצת מיקוח במצב טוב. רכב מאוד אמין עם תחזוקה זולה, בטיחותי יחסית לקטגוריה בשנת 2011 (6 כריות אוויר, abs/esp, ארבעה כוכבים בריסוק). Sent from my ONEPLUS A3010 using Tapatalk
  7. בגלל זה הזכרתי שנוחות הנהיגה ברכב עם מנוע גמיש יותר היא גבוהה יותר, שם אתה לא חייב להוריד הילוך כדי לקבל כוח סביר. לי, אישית, היה הכי נוח לנהוג על רכב טורבו-דיזל בדיוק בגלל הסיבה הזו. האכזבה מגיעה רק במקרים הנדירים שבהם אתה מנסה לנצל את כל/רוב הספק המנוע ומגלה שמשפחתומטית אטמוספרית מאיצה מהר יותר. Sent from my ONEPLUS A3010 using Tapatalk
  8. לגבי עניין הסחיבה - זה נכון רק אם שני הרכבים יהיו באותו הילוך ואותו סל"ד (שזה טוב מבחינת בלאי רק אם אתה סוחב עגלה/מרכב כבד מאוד באופן קבוע, לא בעלייה מזדמנת). אם שני הרכבים צריכים להניע את אותה המסה באותו קצב בעליה מסוימת - דרושה אותה "עבודה" באותו פרק זמן, כלומר אותו הספק לכל יחידת זמן. רכב אחד יצרך ללחוץ קצת יותר על הגז כדי לקבל 20 קג"מ, ומכיוון שהספק הוא פונקציה של מומנט וסל"ד - הרכב השני יצטרך להוריד הילוך כדי להגיע לסל"ד גבוה יותר שיניב אותו הספק. בהילוך נמוך יותר יש שימוש במנוף ארוך יותר ולכן המומנט *בגלגל* יהיה זהה. בסופו של דבר, תתבצע אותה עבודה (וגם צריכת הדלק תהיה דומה, כי שניהם ישרפו כמות דומה של דלק ואוויר). מבחינת השוואה איזה רכב יותר חזק - זה הרכב עם ההספק המירבי הגבוה יותר ליחידת משקל, לא זה עם המומנט הגבוה יותר ליחידת משקל. הנה הסבר מצוין בערוץ שבאופן כללי אני מאוד אוהב את הסרטונים שלו: Sent from my ONEPLUS A3010 using Tapatalk
  9. למה נתון מומנט מקסימלי הוא כן מדד להשוואה? אם רכב א' עושה 10 קג"מ ב 4000 סל"ד ורכב ב' עושה 20 קג"מ ב 2000 סל"ד - ההספק בשתי הנקודות (4000 ו2000) יהיה זהה בין שני הרכבים, בלי שום קשר להספק המקסימלי של המנועים.אני מסכים שמנוע מרגיש יותר נמרץ (והרבה יותר נוח לנהיגה מנהלתית) אם יש הרבה מומנט בסל"ד נמוך, אבל זה לא אומר הרבה לגבי תאוצה מקסימלית. Sent from my ONEPLUS A3010 using Tapatalk
  10. כיף לקרוא, מחכים לתמונות של הרכב החדש. תתחדש! אני מסכים עם התגובות לגבי ה 208gti. הרכב קל וסלחן יחסית לנהיגה, אפשר לקחת כמה שעות של קורס נהיגה מתקדמת כדי לקבל טיפה יותר בטחון ושליטה. זה לדעתי אחד מהרכבים עם התמורה הכי טובה לכסף שאפשר לקנות עכשיו בשוק היד שניה למי שמחפש סופרמיני. Sent from my ONEPLUS A3010 using Tapatalk
  11. רוחות באמת הופכות את מלאכת הכיסוי לקשה יותר, אבל כשאין - לוקח 4 דקות לשים ו2 דקות להוריד ולקפל. בקיפול לא "חאפרי" הכיסוי שלי תופס מקום בערך כמו שקית קניות של איקאה, ומאמין שאם הייתי הולך על כיסוי דק יותר (ויקר כפליים..) היה תופס פחות מקום. Sent from my ONEPLUS A3010 using Tapatalk
  12. אני חושב שיותר קל לשים כבר כיסוי מלא, והוא בטוח יעמוד ברוח חזקה יותר Sent from my ONEPLUS A3010 using Tapatalk
  13. לא רואה את הטעם לכסות הגה עור במצב דנדש בכיסוי, כמובן מעבר לעניין נוחות האחיזה שהוא סובייקטיבי לגמרי. גם אני מצטרף להמלצה על כיסוי שמשה "אקורדיון" ולא משקפיים, מעבר לזה שהוא לא שורט פלסטיקים הוא גם עבה יחסית ומבודד חום/מחזיר אור משמעותית יותר טוב מכיסוי משקפיים שהוא בסה"כ חתיכת בד דקה. אם יש לך כיסוי לכל הרכב ואת המרץ לכסות ולהסיר כל פעם (או שבמהלך השבוע האוטו עומד באופן קבוע כמה ימים ברצף) - זה גם ישמור על הצבע והניקיון שלו בצורה נהדרת. לרוב הרכב שלי עומד 2-3 ימים ברצף בחנייה ואז הוא מכוסה, וכשאני חונה בסופ"ש ויודע שהרכב יזוז בקרוב (או בכל חניה במקום שהוא לא הבית) - אני משתמש בכיסוי שמשה. לי לפחות, זה עובד יופי.
  14. תענוג לקרוא, כיף לשמוע שPSA שיחקו אותה באיכות ה"פרימיום" עוד לפני שהסדרה נהפכה למותג נפרד... חבל של DS לא הולך חזק במיוחד בארץ. מצד שני, אתה יכול להרגיש מיוחד עם רכב שאין הרבה ממנו בארץ (מהניסיון שלי היתקלות עם ישראלי ממוצע תעלה את השאלה "איזה רכב זה?" ו"בחיים לא ראיתי דבר כזה").
  15. אפשרות אחרת היא לקנות מטען למצבר ולהטעין לילה אחת לשבוע-שבועיים, אבל הוא יעלה בערך כמו טנק דלק.
  16. DS3 165 כ"ס (אחרי המעבר למותג נפרד) אוהב: 1. נוחות, במיוחד המושבים המחבקים. 2. התנהגות והנאה, הרכב כמעט זהה ל 208gti מהבחינה הזו (וגם מבחינת הנוחות). 3. נראות ואיכות חומרים. לא אוהב: 1. מערכת המולטימדיה חצי אפויה - יש אנדרואיד רגיל, אין אנדרואיד אוטו. מסך המגע הוא מסוג resistive מהעשור הקודם. 2. הנדסת אנוש צרפתית. 3. שומע יותר מידי סיפורים על צבע מתקלף בטרם עת ברכבי הקונצרן. מה עושים? 1. לא הרבה, מ 2018 ועד סוף הייצור יש מערכת אחרת עם טאץ' נורמלי ואנדרואיד אוטו, אבל זה סיפור שדורש הרבה זמן וכסף למצוא אחת. 2. מתרגלים. אני נכנס לרכב אחר ולא מבין למה כפתורי הווליום נמצאים ליד המולטימדיה ולא למטה... 3. שוטף כמו שצריך, מכסה את הרכב ומקווה לטוב. Sent from my ONEPLUS A3010 using Tapatalk
  17. בגדול ממליץ, נראה מתאים לדרישות שלך:
  18. זה ברור לי שצריך להיפטר מהמלאי הישן. מה שלא ברור לי זה למה לובינסקי עדיין מוכרים אותה במחיר ה "רגיל" כאילו אנחנו ב 2012 ובדיוק הושק הדגם הזה, במקום להתחיל להוריד מחירים ולהעיף את המלאי כשבאותו מחיר כבר אפשר לקנות את הקורסה. Sent from my ONEPLUS A3010 using Tapatalk
  19. אם אתה מוכן לחכות, יש את הקורסה/208 החדשות במקום ה 208 הנוכחית שאני לא מבין איך עוד מציעים למכירה כאן בכלל. הן קיבלו 4 כוכבים אבל ראיתי שהן לא הסופרמיני היחידות שקיבלו ככה. ה 208 הישנה קיבלה 5 כוכבים ב 2012 ככה שזה לא בר השוואה ואני מאמין שהחדשה בטיחותית יותר. Sent from my ONEPLUS A3010 using Tapatalk
  20. יש כמה שיקולים שאני יכול לחשוב עליהם: מאסה - משפחתית אופיינית לרוב שוקלת 100-300 קילו יותר מסופרמיני אופיינית. לא דיל ברייקר כמו ליסוע עם רכב עצום ששוקל 2+ טון. מחיר - אם יש לך תקציב מוגדר מראש, אני מניח שתצליח להשיג סופרמיני חדשה/חדשה יותר לעומת משפחתית באותו מחיר, ולרוב חדש יותר =בטוח יותר (גם פאסיבית וגם אקטיבית). מבחני ריסוק - אני חושב שצריך לשפוט כל דגם לגופו, אז כנראה תצטרך לפרט על אילו דגמים ספציפיים חשבת - רק מה שציינת, או שיש עוד? ומאילו שנים? Sent from my ONEPLUS A3010 using Tapatalk
  21. רעננה נשמע לי טוב, החניון גדול וריק מספיק בימי שישי אחר הצהריים? Sent from my ONEPLUS A3010 using Tapatalk
  22. אני חושב שמה ש"יהרוג" את התיבה הידנית באירופה יהיה הרכב החשמלי, לא התיבה האוטומטית. בסופו של דבר ידני/אוטומטי זה עניין של תרבות (ושל רגש, בכל הקשור להנאה מנהיגה. אבל מי סופר אותנו) לא פחות מנוחות.
  23. לא הייתי מתנגד ל DS3 לא-ג'יפונית מבוססת על הפלטפורמה החדשה של PSA... בטח אם היא מבוססת 208GTi חדשה שתהיה או לא תהיה.
  24. מציע את חניון אושילנד בכפ"ס או חניון סינמה סיטי בגלילות - שניהם קרובים לצירים ראשיים (כביש 6 ו2 בהתאמה), ושניהם קרובים לבתי קפה/תחנות דלק וכו'.
  25. האטראז' הוא בדיוק כזה - זול, אמין מאוד וחסכוני. בטיחותי ממה שהבנתי, הוא לא. כל השאר זה פינוקים, ולדעתי עשו החלטה נבונה מאוד לעבור לרכבים עם רמת בטיחות שתואמת את השנים האחרונות. לגבי התלונה ש ynet פרסמו - מעבר לזה שלא ברור כמה אנשי קבע באמת הגישו את המכתב, אנשים מתרעמים סתם בלי לחשוב - 450 ליטרים בסדאן לא פרקטיים כמו 350 ליטרים בהאצ'בק עם פתח העמסה גדול ואפשרות הרחבה, בטח אם מדדו את תא המטען עד גובה המגש. Sent from my ONEPLUS A3010 using Tapatalk
×
×
  • תוכן חדש...