Jump to content

Sandanan

  • הודעות

    3
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

הנקודות של Sandanan

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

0

מוניטין

  1. היי קיבלתי כאן המלצות חמות על סוזוקי אלטו שאלה האם הדיל משתלם? שנת 2014 יד 2 פרטי 85 אלף ק״מ ללא תאונות גיר ידני טסט עד מאי גלגלי מגנזיום, חיישניי רוורס, חלונות כהים ב17,000 אלף ש״ח הטריק היחיד, הצבע שחור, הבנתי שבעייתי מבחינת טמפרטורה פחחות וכאלה אשמח גם לנימוקים, תודה!
  2. תודה רבה לכם! הבנתי שבעיית הקלאץ היא בדגמי 2011- אני יותר מכוון ל2014-2015 נתן לי אחלה כיוון תודה!
  3. שלום לכולם! חדש כאן בפורום אני בחור צעיר בן 23, מחפש רכב ולאחרונה התעניינתי בשברולט ספארק בדגמים של 2012-2015 רציתי לשאול האם מישהו כאן התנסה עם הרכב הזה ויכול להעיד עליו לרעה/טובה? הרכב הזה הכי התאים לי ביד/ק״מ/שנתון ביחס לתקציב (15-18 אלף) אני יודע שהם הדגמים בייצור קוריאני ולא אמריקאי אך רציתי בכל זאת לדעת האם זה רכב שעתיד להיכנס הרבה למוסך והאם התחזוקה שלו יחסית זולה. ידוע לי שהגיר הוא ידני, לא בעיה בשבילי תודה!
×
×
  • תוכן חדש...