היי
קיבלתי כאן המלצות חמות על סוזוקי אלטו
שאלה האם הדיל משתלם?
שנת 2014
יד 2 פרטי
85 אלף ק״מ
ללא תאונות
גיר ידני
טסט עד מאי
גלגלי מגנזיום, חיישניי רוורס, חלונות כהים
ב17,000 אלף ש״ח
הטריק היחיד, הצבע שחור, הבנתי שבעייתי מבחינת טמפרטורה פחחות וכאלה
אשמח גם לנימוקים, תודה!
שלום לכולם!
חדש כאן בפורום
אני בחור צעיר בן 23, מחפש רכב ולאחרונה התעניינתי בשברולט ספארק בדגמים של 2012-2015
רציתי לשאול האם מישהו כאן התנסה עם הרכב הזה ויכול להעיד עליו לרעה/טובה?
הרכב הזה הכי התאים לי ביד/ק״מ/שנתון ביחס לתקציב (15-18 אלף)
אני יודע שהם הדגמים בייצור קוריאני ולא אמריקאי
אך רציתי בכל זאת לדעת האם זה רכב שעתיד להיכנס הרבה למוסך והאם התחזוקה שלו יחסית זולה.
ידוע לי שהגיר הוא ידני, לא בעיה בשבילי
תודה!