היי
קיבלתי כאן המלצות חמות על סוזוקי אלטו
שאלה האם הדיל משתלם?
שנת 2014
יד 2 פרטי
85 אלף ק״מ
ללא תאונות
גיר ידני
טסט עד מאי
גלגלי מגנזיום, חיישניי רוורס, חלונות כהים
ב17,000 אלף ש״ח
הטריק היחיד, הצבע שחור, הבנתי שבעייתי מבחינת טמפרטורה פחחות וכאלה
אשמח גם לנימוקים, תודה!