nadavd4
-
הודעות
1,541 -
כאן מאז:
-
פעילות אחרונה
-
ימים ב"תורמים ביותר"
3
סוג התוכן
פורומים
בלוגים
מאמרי משתמשים
גלריה
חנות
הורדות
לוח שנה
כל מה שפורסם על ידי nadavd4
-
ds5 סיקורכב2 – מפגר טורבו עם מגדש – או קניתי 5 DS שנת 2014
nadavd4 פרסם הודעה בנושא של lanosforce בתוך רכב כללי
מרגיז ממש... חשבת לפנות לעירייה? -
בדיוק עברתי בסוכנות ושאלתי - אמרו שיש כבר רכבים בארץ (אני לא יודע אם רק תצוגה והדגמה) וההשקה תהיה מתישהו בחודש הבא. השארתי מספר...
-
ויש קבוצה רשמית פר סוכן מכירות
-
פוסט פריקה - אתה יודע שיש לך צרפתיה (מכונית!) בחניה כאשר
nadavd4 פרסם הודעה בנושא של lanosforce בתוך רכב כללי
אצלי זה double trouble רכב צרפתי בחניה ובת זוג צרפתיה בבית... -
פוסט פריקה - אתה יודע שיש לך צרפתיה (מכונית!) בחניה כאשר
nadavd4 פרסם הודעה בנושא של lanosforce בתוך רכב כללי
כשבת הזוג אומרת שרכב גירד אותה בנסיעה, ואתה פותח את הוידאו מהמצלמת דרך ושומע רצף קללות בצרפתית. אה רגע, התכוונו למכונית... -
הפורום הזה הוא הוכחה מספיק טובה שעבור אנשים רבים רכב (גם קורולה סאן) הוא קצת יותר מחתיכת ברזל ויש לו ערך סנטימנטלי, מכל מיני סיבות שיהיו מובנות לנו יותר או פחות, ובטוח לא רציונליות. לקחת את הסכין ולסובב אותו (גם אם כולם יצאו בריאים) לא תורם בכלום...
-
צלחות דיסקיות brembo האם פחות טובות מאז שרוב היצור בסין?
nadavd4 פרסם הודעה בנושא של avri6 בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
את ההסבר קיבלתי ממנו. נכון לסט הבלימה הקודם שקניתי זה הוכיח את עצמו כשמעולם לא היו לי רעידות או רעשים גם כשהבלמים חמים מאוד, ואני מקווה שביום המסלול הבא אגלה שזה נכון גם לסט הבלימה הקצת יותר "רציני" שהתקנתי הפעם. כנראה שלמשתמש הרגיל מספיק להימנע מכל מיני מצבי קיצון בזמן ההרצה, אבל קטונתי... -
צלחות דיסקיות brembo האם פחות טובות מאז שרוב היצור בסין?
nadavd4 פרסם הודעה בנושא של avri6 בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
לפי האתר של פרודו, דווקא כן: https://www.ferodo.com/blog/give-brakes-a-break.html מוזמן לשאול גם את רועי אלקיים, שמייבא את טארוקס. יגיד לך אותו דבר. כך או כך, תסכים איתי שתקופת הרצה קצרה לבלמים לכל היותר לא תזיק - על אחת כמה וכמה בבלמים איכותיים ויקרים יותר. -
צלחות דיסקיות brembo האם פחות טובות מאז שרוב היצור בסין?
nadavd4 פרסם הודעה בנושא של avri6 בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
בדוק מה מומלץ באתר היצרן של הרפידות. עד כמה שהבנתי הבלימות היזומות רלוונטיות לרפידות ספורטיביות (=ביצועים גבוהים), ובעיקר חשוב להימנע משינוי טמפרטורה קיצוני, טמפרטורה גבוהה בכלל וחימום לא אחיד. -
צלחות דיסקיות brembo האם פחות טובות מאז שרוב היצור בסין?
nadavd4 פרסם הודעה בנושא של avri6 בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
אם חריטה פתרה את הבעיה, יש סיכוי שהבעיה נגרמה בגלל שלא בוצע bedding (הרצה) כמו שצריך. מכיוון שבארץ רוב המכונאים ובעלי הרכב לא מודעים לזה, יכול להיות שבחלק מהמקרים שבהם מאשימים את הצלחות או הרפידות, הבעיה היא בכלל הרצה. לכל יצרן יש את ההוראות שלו ובכל מקום רואים הוראות קצת שונות, אבל המשותף לכולם הוא שבזמן ההרצה צריך להימנע מחימום יתר של הבלמים ומחימום לא אחיד של הצלחות, כמו למשל עמידה ברמזור אחרי בלימה חזקה. לפי מה שהבנתי (גם מ"מביני דבר") יש צורך ביצירת שכבה אחידה של חומר בלימה על הצלחת כדי שתהיה בלימה אפקטיבית וללא רעידות. -
בלי לדעת את קוד התקלה זה קצת ניחוש, אבל אולי הכוונה לחיישן MAF/MAP. במאזדה של האישה נדלקה נורה שקשורה אל אחד מהם, ובדיקה קצרה בגוגל גילתה שניקוי מצערת או ניקוי החיישן פותרים את הבעיה. אצלנו זה נפתר בניקוי מצערת, שגם פתר את בעיית הרעידות בסרק.
-
נראה כיף ממש. אשמח אם תשתף איך מוצאים ומגיעים לחברות שמאפשרות להשכיר רכבי אספנות למיניהם, כשהשתעשעתי ברעיון לפני כמה שנים מצאתי אפשרויות מאוד מצומצמות (בכל אירופה) ומאוד יקרות.
-
ה DS3 שלי גם היא 2017 (האחרונה שעלתה על הכביש בארץ), בגלל זה אני מופתע. פנסי קסנון של 7500 ליחידה יש, אבל מערכת עם אנדרואיד אוטו או מצלמת דרך אין... המצחיק הוא שבספר הרכב יש הסברים על מערכות בטיחות אקטיביות ועל מצלמת הדרך, ואפילו יש מקום (ריק) למערכת בבסיס המראה המרכזית. ואם אצל פות"ש יש C3 עם אנדרואיד אוטו מובנה, זה אומר שיש לו מערכת מולטימדיה מדגם NAC ולא SMEG הישנה. במקרה של C3 או DS3 זה אומר שיש גם הבדלים במחשב הגוף ובאלקטרוניקה שבלוח המחוונים (אל תשאל למה, אבל ככה זה). שיקוץ רציני הצרפתים האלה...
-
מחפש רכב מקבוצת פיזו-סיטרואן עם המנוע פרינס 165 כ"ס
nadavd4 פרסם הודעה בנושא של bnaya029 בתוך ייעוץ ברכישת רכב
יותר קל למצוא פרארי בארצנו מאשר למצוא DSיות (3 או 5) עם המנוע הזה - הגיעו שמונה DS3 אחרי מתיחת הפנים... לעומת זאת 3008 עם 165/180 כ"ס יש בשפע. -
מפתיע שיש לא מעט אבזור ב C3 שלא הגיע ב DS3 (כביכול הפרימיום) בארץ, למרות שבחו"ל הוא כן קיים.
-
ds5 סיקורכב2 – מפגר טורבו עם מגדש – או קניתי 5 DS שנת 2014
nadavd4 פרסם הודעה בנושא של lanosforce בתוך רכב כללי
עבודה יפה. אני ממתין למפגש הבא כדי להתרשם מהסאונד ברכב שלך שוב... -
אלא אם כן אתה פותח את הלוח פעם בשעה למשך חודש ברצף, אתה לא רואה את כל המודעות שיורדות (=הרכב נמכר) לאחר זמן קצר, ולא את המחיר שלהן. אז כנראה שמחיר המכירה קצר יותר מההתרשמות שלך. כשאני חושב על זה, היה נחמד אם handz היה מציג את המידע הזה (אפילו בתשלום).
-
אמינות מנוע 1.6 טורבו 180 כ״ס - פ׳יגו 3008.
nadavd4 פרסם הודעה בנושא של etaybar בתוך ייעוץ ברכישת רכב
המנוע ברכב שאתה בודק (THP180) ידוע כאמין אבל מעט יקר לתחזוקה עם ממיר שהולך ב 100 אלף ק"מ, וללא תקלות משביתות מוכרות. אם אתה רוצה לדעת איזה גרסאות של מנוע THP הן בעייתיות, קרא כאן. גם מנוע הדיזל 1.6 HDI ידוע כאמין, גם הוא עם כמה מחלות כמו משאבת האוריאה - וכנראה שהתחזוקה של מנוע THP או HDI תהיה דומה בהיבט המחיר. לגבי מה שהמוסך מספר לך על מנועים שהולכים, נשמע שהוא התכוון לתקלות במנועי פיורטק 1.2 שיש בו כשל תכנוני ברצועת התזמון. הנושא נטחן עד דק בפורום, אבל כל זה לא רלוונטי בשום צורה למנוע 1.6 של פיג'ו. -
פ׳יגו 3008 (בדיקה לפני קניה) - תוצאות לא טובות.
nadavd4 פרסם הודעה בנושא של etaybar בתוך ייעוץ ברכישת רכב
הבדיקה ששלחת נראית מלאה בכסת"ח אבל כמעט ריקה מתוכן, בגלל אחת משתי סיבות - או שלא מצאו בעיות כלשהן (=הרכב תקין יחסית) או שלא בדקו כלום. לגבי הנקישות, כדאי להבין בדיוק מה בדיוק התקלה ולקבל הצעת מחיר מסודרת מהמוסך כדי להבין את עלות התיקון באמת. כי במכונים כן עולים על חלק מהבעיות, לפחות אלה שנפוצות בהרבה דגמים של רכבים - ולפחות על דברים מסוימים הם נותנים אחריות, שנותנת סוג של שקט נפשי. ברכב שבדקנו לפני כמה שנים הבדיקה הצילה אותנו מלקנות אותו - מצאו פגיעה בקצה שלדה, נזילת נוזל קירור (הראו לנו את הנזילה בזמן אמת), ותקלות בגיר שהסבירו למה הגיר היה עצלן. אם אתה רוצה בדיקה במקום שמכיר את הדגם ואת התקלות הנפוצות לו, לך לבדיקה במוסך מתמחה לצרפתיות (גבע/אורן). -
במנוע 1.2 יש 2 רצועות כמו שאמרו פה: עשיתי לפני כמה שנים החלפה בעצמי, הרצועה הקדמית מאוד פשוטה להחלפה ונמתחת ע"י משאבת תגבור ההגה/מדחס המזגן. הרצועה האחורית דורשת פירוק גלגל ובטנת גלגל עד כמה שאני זוכר, ושם יש מנגנון מתיחה ידני אבל שונה (בגלגל שמסומן "T" עד כמה שאני זוכר).
- 6 תגובות
-
- 1
-
-
הדבר היקר ביותר הוא הממיר. אם אפשר לייבא ממיר מקורי מחו"ל בזול ותמצא כזה, מוזמן לשתף.
-
ייעוץ לרכישת רכב לזוג צעיר עד 15K - יאריס או אחרות?
nadavd4 פרסם הודעה בנושא של chenc22 בתוך ייעוץ ברכישת רכב
אבל לסוויפט יש בקרת יציבות רק החל מהייצור בהונגריה בשנת 2010, שהיא לא בתקציב. בת הזוג היא נהגת חדשה, אז הסוויפט נפסלה מיד. -
לתקן זווית היגוי - מקבילות סרנים - איפה לתקן?
nadavd4 פרסם הודעה בנושא של boli19 בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
מצטרף להמלצה על אבי ממוסך הציר. -
ייעוץ לרכישת רכב לזוג צעיר עד 15K - יאריס או אחרות?
nadavd4 פרסם הודעה בנושא של chenc22 בתוך ייעוץ ברכישת רכב
לגבי הבעיה של ראש מנוע - אם מדובר במנוע 1.4 של הפיאסטה יתכן וזו אותה מחלה בדיוק כמו במאזדה 2 ו3 מאותן שנים, שם מתפוררים הפלאנצ'ים בחיבור צינורות הקירור לקיר האש (שמגיעים לרדיאטור החימום). רוב המוכרים שנתקלתי בהם לא מודעים לבעיה הזו, וכשהרכב מזדקן קורה מצב בו יום אחד יש נזילה גדולה שאם לא תופסים בזמן יכולה לגרום לנזק גדול עקב נסיעה ללא נוזל קירור. את הרכב שלנו קנינו עם פלאנצ'ים מתפוררים קלות והחלפנו אותם ואת הצינורות ביישור קו, יחד עם נוזל קירור FL22 חדש. לגבי החלפות הגיר בפיאסטה - אתה מתכוון לגיר הרובוטי עם מנוע 1.6? כי על האופציה הזו עדיף לוותר מראש. אם אתה בודק i10 עם גיר אוטומטי, צריך לשים לב שהרכב עבר החלפת נוזל גיר בזמן (לפי ספר הרכב ב 55, 95, 135 ו 175 אלף ק"מ). אלה שנתקלנו בהם היו עם השהיות בהעברת הילוך/העברות לא חלקות ודרשו שיפוץ גיר כדי לפתור את הבעיה. שורה תחתונה - אם המוכר אומר לך שהרכב כל כך אמין שהוא "תדלק וסע" - תברח, הוא הזניח אותו כי הדבר היחיד שהוא דאג לו זה שיהיה מספיק דלק במיכל. -
אתה מוזמן ללכת לנסיעות מבחן בתור קונה או לנהוג על רכבים של חברים ולכתוב/לצלם (אם יסכימו) את החוויה שלך - זה הזמן שלך, אם עוד אנשים ייהנו מזה או שזה יעזור למישהו, לא רואה סיבה למה לא. אם אחרי כל זה ליבואן יהיה אינטרס כלשהו שתעשה סקירה על הרכב שהוא מוכר (כי הסיקור שלך יתן לו איזשהו ערך מוסף), אני מתאר לעצמי שהוא גם יפנה אליך בעצמו או ייענה לבקשות שלך.
