נכון חלקית בלבד - זו לא ערובה לעבודה מקצועית וכבר שברו לי דברים במורשה, אבל עבור הלקוח הממוצע++ יש יתרונות ריאליים לגמרי.
יש שני יתרונות ברורים למוסך יבואן, גם כשאתה לא באחריות:
- פחות או יותר מטפלים "לפי הספר", גם אם הלקוח לא מבין יותר מידי והמוסך עצמו ממש ח**. ברכבים מסוימים הבדל בסוג השמן או טיפול ייחודי כזה או אחר יכול להיות ההבדל בין רכב אמין ללא אמין. לצערי יש רכבים (צרפתיים 😁) שעבורם גם "הספר" לא מספיק, ואז באמת צריך מוסך "באמת מומחה" כמו גבע.
- מדובר ברשת. גם אם בכל טיפול הרכב עבר במוסך אחר, כל ההיסטוריה מתועדת במקום אחד. עם המאזדה מודל 2008 שלנו, למעט חור של 3 שנים, יש לנו את כל ההיסטוריה בלי אפילו להציק לבעלים הקודמים. אימייל אחד לשירות הלקוחות של דלק וזה אצלי במייל.