Jump to content

nadavd4

  • הודעות

    1,541
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

  • ימים ב"תורמים ביותר"

    3

כל מה שפורסם על ידי nadavd4

  1. יכול להיות שקלאץ' קשה/נהיה קשה זה מה שמזרז את שבירת הדוושה בספארק - זכור לי שכשהחלפתי קלאץ', החדש היה רך יותר באופן משמעותי.
  2. עד כמה שזכור לי ה 156 הגיע בגרסה אוטומטית, וה 200 בידנית. זה אותו מנוע כמו ב 208gti שלפני מתיחת הפנים וניתן לשפר אותו ע"י תוכנה כמו רוב מנועי הטורבו. לגבי שאר השיפורים מאמין שיש, אבל צריך לראות מה הזמינות שלהם (קוילאוברים?), במיוחד בארץ.
  3. אוטודוק לא שולחים לארץ בכל מקרה, נכון לפעם האחרונה שבדקתי איתם.
  4. בדיוק החלק הזה. ממליץ לדבר עם מוסך הציר בפ"ת (שם יש לו "בשלוף" חלק כזה, הבדיקה קצרה מאוד) או מוסך מורשה מאזדה כלשהו. אני לא מכיר אילו עוד מוסכים מכירים את הבעיה הזו, אבל בטוח שיש עוד.
  5. נכון חלקית בלבד - זו לא ערובה לעבודה מקצועית וכבר שברו לי דברים במורשה, אבל עבור הלקוח הממוצע++ יש יתרונות ריאליים לגמרי. יש שני יתרונות ברורים למוסך יבואן, גם כשאתה לא באחריות: - פחות או יותר מטפלים "לפי הספר", גם אם הלקוח לא מבין יותר מידי והמוסך עצמו ממש ח**. ברכבים מסוימים הבדל בסוג השמן או טיפול ייחודי כזה או אחר יכול להיות ההבדל בין רכב אמין ללא אמין. לצערי יש רכבים (צרפתיים 😁) שעבורם גם "הספר" לא מספיק, ואז באמת צריך מוסך "באמת מומחה" כמו גבע. - מדובר ברשת. גם אם בכל טיפול הרכב עבר במוסך אחר, כל ההיסטוריה מתועדת במקום אחד. עם המאזדה מודל 2008 שלנו, למעט חור של 3 שנים, יש לנו את כל ההיסטוריה בלי אפילו להציק לבעלים הקודמים. אימייל אחד לשירות הלקוחות של דלק וזה אצלי במייל.
  6. לא מכיר, עדיף להרחיק לדעתי. כרגע אני מטפל בליטל, הם סה"כ בסדר גמור.
  7. לאמפאר אני לא מתקרב. כשהיה ריקול והרכב בדיוק הגיע לטיפול שנתי, אני "גיליתי" להם שיש ריקול לכריות האוויר, כשזה משהו שהם אמורים ליזום בעצמם. באופן כללי המוסך הזה עמוס באופן חריג וזה בטוח לא תורם לשירות. ממליץ לנסות מוסכי יבואן אחרים לפי ההמלצות כאן...
  8. המחלה ברכב הזה (ובמאזדה 2) היא לא במסרק אלא במוט ההיגוי (steering column), שנקרא "קופלונג הגה" במוסכים בארץ, ולפי מה שזכור לי ההוראה של דלק על הנקישות נוגעת אליו. במאזדה שלנו החלק בן שנתיים וכבר נוקש בחניות, אין הרבה מה לעשות. החלק עצמו עולה כ 600 שקלים וההחלפה לוקחת כרבע שעה. במכון הפרונט שטיפלתי בו יש חלק כזה על המדף, וכשמישהו עם פיאסטה או מאזדה 2 נכנס לבדוק נקישות בהגה הוא קודם כל מתקין את החלק שלו (בסיום מפרק חזרה) לבדיקה ורק לאחר מכן ממשיך לבדוק את השאר - לטענתו ברוב המקרים הקופלונג היה הבעייה, אבל מוסכים ישר רצים להחליף מסרק הגה סתם. שורה תחתונה, ההמלצה שלי - לבדוק את החלק הזה, אם הנקישה משם אין חובה להחליף. עדיף במוסך של מאזדה או בעל מקצוע שמכיר את המחלה הספציפית הזאת.
  9. כשאתה מכבה את הרדיו בזמן הנעה קרה, לבדוק שאין איזה רעש חדש.
  10. nadavd4

    סובארו BRZ החדשה בארץ

    בכל אוטו ערימת שיפורים יעשו טוב, אפילו במאזדה 2 של האישה. איפה ועל מה אתה שם את הכסף, זה כבר עניין של טעם. אני גם לא בטוח שאפשר לשפר הרבה במנוע אטמוספרי בלי גדישה כלשהי שזה חתיכת פרויקט. כשנהגתי על ברז מהדור הקודם היא הרגישה עגלה יותר מה DS בגלל המחסור במומנט (בפועל התאוצה ביניהן דומה, עגלות...), אז לא צריך הרבה כדי להבין שחסר שם משהו במנוע.
  11. nadavd4

    סובארו BRZ החדשה בארץ

    ממה שאני רואה מהתגובות פה אין באמת מתחרה לברז מהצד הזה של ה 300 אלף, חוץ מאולי מיאטה. באמת רכב מיוחד. **עריכה: יש מתחרה, ברז/מיאטה ישנה יותר
  12. nadavd4

    שכירת רכב בצרפת

    אני ויתרתי כבר מזמן על סוגיית המטען, הרי זו גם ככה זו החלטה של בת הזוג 😆
  13. הצרפתים בהחלט הרוויחו להם את המוניטין ביושר, אבל צריך לשפוט על פי הדגם ותת הדגם, לא ע"פ יצרן או ארץ ייצור. ובנושא בלאי בעמידה - הצמיגים, המצבר, שמנים, גומיות וצינורות כולם מיוצרים על ידי אותם יצרני חלקים שמוכרים ליצרני המכוניות בכל העולם. למה שהבלאי בעמידה יהיה שונה?
  14. אין סיבה שרכב צרפתי שלא נסע יחווה בלאי שונה מרכב יפני שלא נסע, יישור הקו יהיה אותו דבר. אם זה דגם שידוע כבעייתי אני ממליץ להתרחק גם אם הוא חדש מהסוכנות...
  15. nadavd4

    סובארו BRZ החדשה בארץ

    אז באיזה רכב לשים קוילאוברים ולעשות שיפורים זה לא "לאנוס" אותו להיות משהו שהוא לא?
  16. nadavd4

    סובארו BRZ החדשה בארץ

    אני מתאר לעצמי שגם יהיה צריך להתקין קוילאוברים כדי להגיע לכיול ספורטיבי יותר
  17. nadavd4

    סובארו BRZ החדשה בארץ

    איזו גרסה? אני מניח שלא התלתן שתעלה כפול מברז גם ביד שניה...
  18. nadavd4

    סובארו BRZ החדשה בארץ

    בתקציב דומה, מה יכול לתת חוויה ספורטיבית שהיא אפילו דומה? לא איזה רכב סלון ששוקל חצי טון יותר וחסר כל התנהגות ספורטיבית.
  19. שילוב מנוע חשמלי בגיר (יעני היברידי) לא אמור לפתור את המחלות שמאפיינות גיר רובוטי?
  20. אני מסכים איתך וזה כנראה נכון, אבל תופעה של מנועים שמטופלים במורשה במרווח סביר והולכים ב 50 אלף ק"מ זה כבר לא בתחום הסביר. אם החלפות כל 15 במקום 10 משמעותן שהמנוע ילך ב 150 או 200 אלף במקום ב 300 אלף, זה כבר איכשהו נסבל ומאפשר למנוע לשרוד כ 10 שנים בממוצע - זה עובד יופי עם גירים אוטומטיים בארץ, שלא עוברים החלפות שמן ואנשים חיים עם זה בשלום.
  21. אני אצטט מהנדס בניין שאמר על נזילות בתקרת הדירה - "הדרך הכי טובה לעצור את הנזילות היא לעבור דירה".
  22. בדיוק. גם אני הייתי באיזור וכבר ביררתי עם משתתפים שם על מתי והיכן, אבל הבנתי שגם אם אני מגיע למקום ואני לא "מקומבן" אין לי ממש דרך להגיע לנקודה נוחה לצפייה וצילום.
  23. באיזה כביש מדובר וכמה הרכב עמוס בנוסעים/ציוד? אם אתה נותן קיק/מוריד הילוך ומעלה ל 5000 סל"ד האם המנוע כן סוחב? או אפילו יותר פשוט, לוחץ יותר על הגז.
  24. nadavd4

    סובארו BRZ החדשה בארץ

    בוא תנסה לשכנע את בת הזוג שלי... פרס כספי מובטח.
  25. הכוונה ל"חופש בתיבת הגה" - גם במאזדה שלנו היה סעיף כזה בבדיקה, החלפה של הקופלונג פתרה את הבעיה.
×
×
  • תוכן חדש...