Jump to content

nadavd4

  • הודעות

    1,541
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

  • ימים ב"תורמים ביותר"

    3

כל מה שפורסם על ידי nadavd4

  1. הממיר יעלה כ 5-7 אלף, הדבר היקר הבא זה מכסה שסתומים, סולנואיד VVT, ואחרון זה פורק לחץ לטורבו. העניין עם הממיר הוא נקודה למיקוח עם המוכר, זה לא משהו שאפשר למנוע אלא במקסימום לדחות קצת את הקץ.
  2. לדגם המנוע הזה.
  3. לפות"ש - פתח יד 2, ותברר אילו דגמים נכנסים בתקציב שלך, מיד פרטית במצב טוב ואז תתחיל להשוות כל דגם לגופו. מוזמן לשאול כאן, יש פה הרבה אנשים שיוכלו לספר לך על האמינות או החוויה שלהם מרכב כזה או אחר. לגבי ג'יפונים, לרוב הם יהיו מבוקשים ויקרים יותר מרכבים עם בטיחות דומה או עדיפה (משפחתיות/סופרמיני) ולכן בתקציב מסוים אתה תקבל רכב ישן יותר או מאובזר פחות (אולי גם על חשבון אבזור בטיחותי).
  4. זה רק בתחושה שלך, אם אתה רוצה לדעת איזה רכב בטוח יותר ממליץ לחפש רכב כמה שיותר חדש בתקציב ולבדוק את התוצאות עבורו באתר euro NCAP שמדרג רכבים לפי רמת הבטיחות ע"פ מבחני ריסוק ועוד פרמטרים.
  5. אם הממיר לא הוחלף, יכול להיות שבעתיד (הקרוב אפילו) הוא ימסור את נשמתו לבורא. יש עוד כמה מחלות קטנות ונפוצות בדמות פורק לחץ גדישה, שסתום VVT וסולנואיד וואקום, ומחלה קצת פחות נפוצה של מכסה שסתומים שמאבד אטימה - כל אלה יחד לא מסתכמים לעלות של ממיר מקורי.
  6. אמת, אבל במידה ויש מצב שבעקבותיו בעל הדירה לא יכול לספק את המושכר ע"פ החוזה - חניה בגלל פולש, מקלחת בגלל נזילה שדורשת תיקון תשתיתי, וכו' לדייר מותר לבטל את החוזה באופן מיידי בלי לשלם שום קנס. במיוחד כשהמצב הזה קיים מהיום הראשון בדירה.
  7. אני הייתי מברר מה אפשר לעשות במישור המשפטי, אם המשטרה לא מועילה בטובה לעשות כלום.
  8. זה גם יכול להיות נושא מהותי מבחינת בעל הדירה, אי קיום של נושא עקרוני בחוזה עלול לחשוף אותו לתביעה ו/או ביטול שלו באופן מיידי. למסור לך דירה שאתה לא יכול להשתמש בחניה שלה, זה מהותי.
  9. אי אפשר להזמין גרר? במידה והחניה בטאבו, אי אפשר לחסום אותו/לסנדל?
  10. את זה צריך לשמור לפוסט פריקה של הקוריאניות
  11. ויומיים אחר כך מבין את הטעות ומפרסם פוסט חיפוש רכב...
  12. כדי לאזן את הבעלות על צרפתייה רכשנו מאזדה מזדקנת כרכב שני. איך יודעים שזה יפני? - כשמחיר השוק שלה נשאר אותו דבר בתקופה של שנתיים... - כשאנשים מסתכלים עליך עקום כשהיא מקבלת שגרת טיפולים שלא תבייש צרפתייה (כי לא בא לי לנהוג עם משולשים, תושבות, וגיר שבורים כמו כל עם ישראל). - כשאתה ניגש לבצע פעולה בתפעול הרכב והכפתור נמצא איפה שהיית מצפה שהוא יהיה.
  13. אני מנחש שבארץ, מכיוון שרוב בעלי הרישיון (במיוחד הוותיקים) למדו על ידני - הם משתמשים ברגל ימין, גם באוטומט.
  14. אל תדאג, זה לא יפגע לנו במחירון. לוי יצחק כבר דאג לשחוט אותו לפנינו.
  15. השוואה נהדרת 🤨 אנשים עושים את זה כי הם מאמינים שזה יתן עוד כוח, אפילו שלפחות ברכב הזה הורדה של ממיר תיתן אותה תוספת כוח כמו קמע נגד עין הרע על המראה. או בקיצור, אמונה טפלה... כן, מספיק זיהום אוויר שמצטבר ממאות ואלפי רכבים יכול לגרום לסרטן ולהרוג מישהו - אבל זה יותר דומה להשלכת פסולת במקום ציבורי מאשר ביזה מאדם מת.
  16. במאזדות כותבים "הדגם המפואר", אצל הצרפתיות כותבים "הדגם המוצלח" 🤣
  17. קרה לי משהו דומה כשהעברתי את הספארק שהיתה שלי לאחותי, ביום הראשון היא עוד התרגלה לזינוק בעליה וקצת העלתה עשן מהקלאץ' באיזה רמזור. אחרי עשר דקות קירור הוא חזר לעצמו, 60 אלף ק"מ מאז הוא עדיין עובד מצוין.
  18. אצלי הרכב עם 50K עם נוזל מקורי, ירוק-כחלחל עד עכשיו. ראיתי עשרות רכבים עם THP156/165/208 ובכולם הצבע היה ירוק-כחול (ככה זה כשבמפגשי צרפתיות מרימים מכסה מנוע 🤣).
  19. אצלי היה צריך למלא גז כל כחצי שנה, אני מקווה שהחור מספיק קטן כדי שזה ייהפך לשנתיים לפחות. לשמחתי אצלי הגז הוא R-134A הישן והזול, ולא R-1234YF החדש והיקר - אז במחיר החלפת יחידה פנימית אפשר למלא גז כל כמה חודשים במשך 10 שנים...
  20. עדכון שנתי, הרכב כבר נושק ל 50 אלף. לא הרבה, אבל הוא בן 6, או 5, תלוי את מי שואלים - ריספקט. אחרי פעמיים של מילוי גז למזגן החלטתי לבדוק קצת יותר לעומק וניצלתי את הביקור השנתי במורשה כדי לבקש גילוי דליפות עם גלאי גז מזגנים. מגיע למוסך, מחנה, פותחים כרטיס. מגיע להניע את הרכב כדי שיקחו אותו לליפט, לא מניע. מנסה שוב. כל החשמל ברכב מג'עג'ע - הלך המצבר, בן 3 במותו, הניע בנגיעה עד אותו בוקר בלי לגרום לי לחשוד. "כמה עולה אצלכם מצבר? כמה!?" משאיר את הרכב שם ובינתיים מתקשר לכל ספק מצברים קרוב ורחוק להבין בכמה אפשר לצמצם את הנזק. לבסוף, שלחתי מצבר מחנות סמוכה למורשה כדי שיתקינו, גם עם עלות ההתקנה במורשה זה זול בכ 50%. אחרי שעה, טלפון מהמוסך. "יש לך דליפה מהיחידה הפנימית" כך חשדתי, הבנתי שזו מחלה בהרבה צרפתיות מהשנים האלה - דליפה איטית מהיחידה הפנימית, כשההחלפה היא סיפור יקר וארוך שדורש פירוק של כל הדשבורד. נכון לעכשיו בחרתי באפשרות הפשוטה של חומר איטום, נקווה שכאן תיגמר הסאגה (או שאצטרך למלא גז כל כמה שנים לכל היותר).
  21. עשיתי תיקון קטן במשפט שלך, כי ככה רוב הישראלים יראו את המשפט המקורי. הרוב המכריע בישראל מסתכל כאן על רכבים, כמו על מקררים או מכונות כביסה ולא מעבר לזה.
  22. nadavd4

    רכב ב50K

    רכבים חדשים יותר נדרשים לעמוד בתקנות בטיחות שמחמירות בכל שנה - חמישה כוכבים ב 2015 בטיחותי יותר לעומת חמישה כוכבים ב 2010.
  23. אם אתה מוכן לוותר על "אבזור מפנק" - במחיר הזה אפשר לקנות 208gti. לדעתי הביצועים, הנוחות וההתנהגות מפצים על אבזור, בטח אם משווים אותה לאלטרנטיבות במחיר הזה.
  24. אגדות עם מספרות על מודעות שיורדות דקות מהפרסום.
  25. כרכב שני פחות חשובה צריכת הדלק והמרווח, אבל אמינות דווקא תהיה יותר חשובה (לדעתי). היאריס והמאזדה 2 יהיו עדיפות בהיבט הזה על ה i20 שכוללת גיר דו-מצמדי ומנוע טורבו ששניהם יקרים יותר לתחזוקה. לי אישית המאזדה הרגישה יותר איכותית ונוחה לעומת הדור הישן של היאריס שגרם לי להרגיש כאילו אני נוהג ברכב הרבה יותר זול - לא בטוח לגבי הדור החדש. מה שלא תבחרו, לאחזקה ארוכת שנים מומלץ לקחת אוטו שגם בשנותיו הראשונות טופל לפי הספר וננהג באופן סביר - בשוק היד שניה זה ידרוש סבלנות (אבל היא משתלמת).
×
×
  • תוכן חדש...