nadavd4
-
הודעות
1,541 -
כאן מאז:
-
פעילות אחרונה
-
ימים ב"תורמים ביותר"
3
סוג התוכן
פורומים
בלוגים
מאמרי משתמשים
גלריה
חנות
הורדות
לוח שנה
כל מה שפורסם על ידי nadavd4
-
פוסט פריקה - אתה יודע שיש לך צרפתיה (מכונית!) בחניה כאשר
nadavd4 פרסם הודעה בנושא של lanosforce בתוך רכב כללי
עוד קצת בשמש והלוחית תהפוך לפלשתינאית -
הפתרון פשוט: אפשר לתפור כזה בעצמך לאורך כל ההיקף של החלק התחתון, כמו גומי למכנסיים רק עבה יותר. בדיוק עברנו למקום חדש ויש כאן רכב ניקוי ארור שעובר כל כמה ימים, לא נכנס עלה אחד מתחת לכיסוי. הדבר היחיד שזה לא מונע זה את הדנטים שאתה חוטף מהגרניק האימתני שלהם...
-
אולי אפשר להתקין מתג סודי על אספקת ה 12V לקונטקטורים.
-
נוכל לעזור לך אם תכתוב כמה אתה מוכן להוציא על כיסוי שיחזיק: שנה גג שנתיים שלוש מעל שלוש שנים
-
קודם כל, רעיון מגניב! מניסיון רב עם צילום הופעות, בז'אנרים מאוד מאוד רחוקים מהמיינסטרים שם הרבה פעמים התאורה היא, במילים יפות, ח*א - הייתי ממליץ לעבוד ב2 כיוונים: תאורה - כמו שאמרת, הספוטים הצבעוניים שורפים לך את ה skin tones וכשכל בנאדם צבוע בצבע אחר יהיה קשה מאוד לתקן צבע בתמונות/וידאו לאחר מכן. עדיף לדאוג שהתאורה שמאירה מול או מעל הבמה תהיה בצבע ניטרלי (לבן חם או קר) שיאיר את האנשים פחות או יותר באותה צורה, וזה יתן לך את הסיכוי הטוב ביותר להוציא skin tones כמו שצריך. את הספוטים הצבעוניים שמור לתאורה מהצד או מפינות החדר (קצת מאחורי הלהקה), הם כן מוסיפים צבע וזה מגניב ופחות משעמם - וכמובן דאג לכך שתוכל לאזן בין העוצמות של האלמנטים השונים, או לשנות אותם במשך הזמן כדי לגוון. לשפר את הצילום עצמו - צילום הופעות הוא תחום בפני עצמו ושונה מהותית מהרבה תחומי צילום אחרים. צילום סטילס, במיוחד ב RAW יתן לך גמישות "להציל" הרבה תמונות ברגע שלומדים לעבוד עם תוכנות עריכה. בוידאו אני פחות בקיא, אבל גם שם אפשר להתמודד עם זה. אני לא יודע עם איזה ציוד אתה משתמש, אבל דאג למצלמה שיכולה להוציא תוצר טוב ב ISO גבוה ולעדשה עם צמצם פתוח מספיק, עדיף f2.8 או יותר אם יש לך אפשרות. ואל תוותר על צבע! הוא נותן המון, בטח בוידאו. יש מצבים או סגנונות תאורה שיחמיאו לשחור לבן, אבל הם נדירים יחסית וכנראה לא תרצה תאורה כזו במשך הופעה שלמה.
-
קשה להבחין בשינוי קל בשלוש ספרות אם אתה לא חובב פורשה.
-
כתבת יפה שמח שאתה מרוצה מהבחירה שלך, היתה לך התלבטות לקנות שוב מיאטה עוד כשנכנס לך בורג בגלגל של הספיידר. ותתחדש!
-
הכל שאלה של תקציב וכמה עמיד אתה רוצה שיהיה, מול כמה חשוב לך להימנע ככל האפשר מסווירלים וכמה אתה מוכן לטרוח בשימוש בו. נוחות שימוש ושמירה על הצבע - כנראה כיסוי קאסטם כלשהו. המחירים תלויים בסוג הבד שבוחרים ובגודל הרכב,ונעים בין 700-800 שקלים כולל מיסים ומשלוח, ועד מעל ל2000 לכיסויים היקרים או הגדולים במיוחד. יש שתי חברות אמריקאיות שאני מכיר ומייצרות כיסויים כאלה באיכות טובה - coverking, covercraft, לחלקם גם יש אחריות של שנתיים-שלוש. מחיר - מה שיש בהום סנטר/עליאקספרס. כנראה יחזיק הכי מעט, על אחת כמה וכמה אם חשוף לפגעי מזג האוויר. עמידות במחיר סביר - נשמע שאנדר קאבר לוקח. המחיר לא רע בכלל.
-
היום פשוט לוקחים את הרכב קומפלט ועובדים עליו בשקט בחברון או טול כרם
-
לי יש כיסוי קאסטם של coverking ארה"ב, מרוצה מאוד. הוא תפור בדיוק למידות הרכב וכולל גומי בחלק התחתון - ככה שגם בסופות רציניות הוא לא עף, בלי להוסיף רצועת אבטחה אפילו. לגבי גניבות - עם איך שהכיסוי יושב על הרכב (צמוד ממש לפח), לדעתי לא תהיה מוטיבציה לגנוב אלא אם יש לגנב בדיוק אותו דגם... יש להם כמה בדים, אני לקחתי את ה triguard שמצד אחד לא יקר לכיסוי כזה אבל מצד שני לא עמיד כמו בדים אחרים, לדעתי אחרי 3 שנים בשמש הוא מתחיל להתעייף. בדים עמידים יותר יעלו גם יותר, כמובן.
-
האם בוצעה החלפת/חריטת צלחות? האם הצלחות נוקו כמו שצריך? במידה וכן, כמו שבוקי אמר הברקסים צריכים זמן הרצה מסוים של כמה מאות ק"מ של נסיעה רגועה. בפרק זמן הזה לא מומלץ לבלום חזק באופן ממושך או לעמוד לאחר בלימה ממושכת.
-
הסרת אזעקת קוברה (או איך לא לעבור דירה)
nadavd4 פרסם הודעה בנושא של nadavd4 בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
אשמח לפרטים אבדוק איתם, תודה -
אמ;לק - אני זקוק לחשמלאי/בעל מקצוע אחר/הוראות מפורטות כדי להסיר אזעקת קוברה בצורה מקצועית שתשאיר את הנעילה המרכזית על שלט. ברשותנו מאזדה 2 שנת 2008 כרכב שני כבר שלוש שנים, סך הכל עונה על הציפיות וגם עובר אותן בהצלחה - מהנה, זריז, אמין ובעיקר זול. ברכב מותקנת האזעקה הידועה לשימצה של קוברה, זו עם הקודן על השלט. לרוב היא עובדת בסדר גמור, ואולי נותנת תחושה (כנראה שלא בצדק) שהרכב טיפה פחות גניב ככה. אבל כמובן שדברים מפסיקים לעבוד כשהכי זקוקים להם... לאחרונה עברנו דירה, כשאת הדברים הכבדים והגדולים נתנו למובילים ודברים עדינים/יקרים/בעלי חיים העמסנו בשני הרכבים. הרכבים כבר מועמסים, המובילים מוכנים לצאת לדרך והדירה ריקה מחפצים - So far, so good. יורדים למטה, מתכוננים ליסוע, אבל המפתח למאזדה פשוט נעלם. אין זמן לחפש, לוקחים את הספייר - והקוד לא עובד. יש סוללה, מנקים מגעים, מנסים עשרות פעמים, כלום. אחרי כמה שעות הצלחנו למצוא את המפתח הראשי שגם הוא דרש היאבקות מתישה עם הקודן עד שהרכב הסכים להניע. פה החלטנו סופית להעיף את השיקוץ הזה לפני שיהיה עוד נזק. נראה שהנעילה המרכזית עובדת על ידי המערכת של קוברה בנוסף לאזעקה ולעלוקה - הסרתי אחד, איבדתי הכל? אשמח להמלצות על בעל מקצוע באיזור השרון או המרכז (עדיף כפר סבא או תל אביב), ואם יש מדריך מצולם של מישהו שכבר עשה את זה - מה טוב.
-
יונדאי i10 2012 ידנית או פיקנטו 2011 ידנית? שניהם עם 69 כ״ס
nadavd4 פרסם הודעה בנושא של shmilon בתוך ייעוץ ברכישת רכב
הספארק זה הרכב הכי אמין שהיה לי, "סובל" מאמינות מופלגת ובאמת שחוץ מתחזוקה שוטפת ובלאי טבעי לא היו הפתעות במוסך. לפיקנטו יש יתרון שהוא קצת יותר "רכב" מהשניים האחרים אבל אתה משלם על זה במחיר ולדעתי בצורה שלא שווה את התמורה. -
נשמע די straight forward אבל מישהו אשכרה בדק בישראל שזה עובד? שרק הצעד הזה, בלי שיפור תחב"צ ועוד שינויים באמת גורם לשינוי בעל מובהקות סטטיסטית?
-
יכול להוסיף לחתימה בפורום 😂
-
שכחת לציין את קלות ההתקנה לאור פנס נטען מדוד עלי.
-
אבל אם תחנה בחניה שחוסמת את שלך (בלי קשר למה תעשה בחניה שלך) אתה לא תזיק לאף אחד, אז כנראה שלא יטרחו לאכוף את זה. אם יש לי רכב פרטי, אבל אני בוחר להגיע לעבודה באוטובוס - האם איבדתי את הזכות להחזיק רכב? אנחנו לא בברית המועצות, אז זו עדיין זכותי. הבעיה היא בערבות הדדית שלא קיימת פה, כי לתפוס חניה ברחוב כדי להשאיר את החניה מול הבית פנויה לרכב השני שאין לך, זה קצת מגעיל. אבל חוקי. מתוך היכרות עם האנשים האלה, אני אומר לך שזה לא יפתור את הבעיה (גם אסור לדקור, להזיק לרכב של האחר ולעשות עבירות בנייה).
-
אני מכיר את השכונה היטב... גועל נפש של אנשים.
-
והוא בטח הפך את החניה (הפנימית) ליחידת דיור...
-
בול. בעיר הקודמת שגרתי בה, שכן אחד היה עושה את המוות לכל מי שחנה מולו, שכן אחר פשוט שפך שמן על הרכב שחנה מולו או ניסה לדקור את הנהג. פעם ב- היו מזמינים להם משטרה או פקח אבל זה לא היה פותר את הבעיה באמת, בשביל זה צריך לעשות שינוי ב DNA.
-
עברתי מ PS4 ל ASY6 וההבדל מורגש בעיקר בטיולי נהיגה/גיחות לנס וכו' - ה ASY6 אוחז יותר, מתקשר יותר, ונמרח פחות. במסלול לעומת זאת הוא הרגיש יותר טוב בקצת אבל לא באיזו קפיצת מדרגה כמו בכבישים ציבוריים, כנראה כשאתה ממש על קצה האחיזה הצמיגים האלה מראים התנהגות דומה סה"כ. שמעתי מלא מעט אנשים שהחליפו PS4 ב PS5 ששניהם דומים מאוד ולכן ההשוואה תהיה רלוונטית גם לך.
