Jump to content

nadavd4

  • הודעות

    1,541
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

  • ימים ב"תורמים ביותר"

    3

כל מה שפורסם על ידי nadavd4

  1. אני השתמשתי בלכה ייעודית לאחר פוליש עם מכונה: https://www.meguiars.com/automotive/products/keep-clear-headlight-coating נקווה שהפעם יחזיק יותר משנה. אני חושב שרק ציפויי ננו/PPF למיניהם יתנו הגנה לפרק זמן ארוך באמת...
  2. אלטו זה הרכב ה"לא ישן מידי" הכי ספרטני שאני יכול לחשוב עליו. הוא ממש טוב בדבר אחד וזה עלויות אחזקה נמוכות שנובעות מאמינות מופלגת, צריכת דלק נמוכה וחלפים זולים. או כמו שחבר עם אלטו אמר לי - "אחלה רכב לכבישי הודו".
  3. מחיר
  4. מסכים. אמנם DS3 לאחר המתיחה (165 כ"ס) תיכנס לתקציב אבל כמעט ואין כאלה על הכביש וגם לא כאלה שעומדות למכירה כרגע. מעבר לזה, לכל רכב שיינהג בצורה ספורטיבית ובפרט רכב שתוכנן כספורטיבי (לא איביזה FR...) תהיה עלות אחזקה גבוהה מהרגיל - בלאי גבוה יותר לבלמים וצמיגים ספורטיביים שעולים יותר ומחזיקים פחות, מרווח טיפולים קצר יותר, חלקים יקרים שמתבלים וכו'. גם את זה צריך לקחת בחשבון ולשים רזרבות בצד אם זה התכנון.
  5. אם תוסיף קאמבר כמו שתכננת יכול להיות שהאופסט הזה דווקא יתקן לך את ה scrub radius שישתנה. (אבל אולי הבנתי לא נכון)
  6. בואו נעשה קצת סדר. חוויה אנושית כמו כיף, כאב או חרדה היא חוויה מדידה לחלוטין. למי שלא מאמין מוזמן לחפש ספרות אקדמית בנושא מדידת כאב. פשוט תשאל מישהו כמה כואב לו מ1 עד 10 - זו צורת מדידת הכאב המקובלת במדע וברפואה. אבל וזה אבל גדול, היא לא מדידה כמו שמודדים גובה, קצב לב וכד'. באחד אמצעי המדידה שלנו הוא אובייקטיבי שלא משתנה מאדם לאדם כמו סרגל, שעון, מכשיר רפואי כלשהו. במקרה של כיף מכשיר המדידה שלנו תלוי בתחושות, בפיזיולוגיה ובפסיכולוגיה של מי שאנחנו "מודדים". במילים אחרות מדידה של כיף היא סובייקטיבית בעוד מדידה של גובה היא אובייקטיבית. אחרי שעשינו סדר, אם ניקח קבוצה של 100 אנשים רנדומליים וניתן לכל אחד 5 הקפות במסלול עם טסלה ו5 הקפות עם ברז ותמדוד אותם במדד ה"כיף", סביר להניח שתמצא הבדל. כנראה שגם תמצא הבדל במדד ה"פידבק", מדד ה"פחד" ומדד ה"מהירות". אני נוטה להאמין שמדד ה"כיף" יהיה גבוה יותר בברז אבל כל עוד לא עשית את זה עם אנשים רנדומליים ולא אוסף של חובבי וכתבי רכב - זו רק השערה. לגבי התגובה של @GTאי זו השערה נכונה, אני יכול להגיד לך מההיכרות שלי (מחקר אקדמי בנושא לא רחוק מזה בכלל) ש"המדע עובד על זה", אבל זה לא פשוט כמו שזה נראה, בכמה סדרי גודל. מה שנהוג לעשות הוא לקחת את "השורה התחתונה" ולנסות לכמת חוויה של מישהו על סרגל או מספר סרגלים, ואז אתה הופך את זה למדיד. למדידה אובייקטיבית יש היום שימושים אחרים שבהם אתה לא יכול לשאול מישהו איך הוא מרגיש.
  7. היה גם 1.5 עם 4 צילינדרים בדור הקודם, אולי סוג של גרסה דומה ל 1.6. אבל כמובן שחוץ מהשם אקובוסט אין בינו לבין ה 3 צילינדר שום קשר.
  8. עצוב מאוד אם ככה. גם המנועים ב st-line עם 182 כוח מושפעים?
  9. מעניין. חיפשתי ברשת oil pump belt למנועי אקובוסט ומצאתי רק למנוע ליטר.
  10. רציני? חשבתי שמנוע ה 1.5 (שמשותף בגרסה דומה גם לפיאסטה ST) חף מקללות שכאלה.
  11. לא יודע, אבל הוא האיש שבטח ידע לענות לך יותר טוב על השאלות שלך (בגלל זה כתבתי - לעשות דברים לבד).
  12. אם מעניין אותך לעשות דברים לבד @EliC25 הוא האיש.
  13. אני חושב שהוא כאן להנות מהדרך. תן לו לקנות ולמכור את כל הרשימה ואז לקנות מיאטה, או לשפץ את ה 205 כי זה כנראה מה שיקרה בסוף.
  14. אפשר להמשיך עם הדיון הזה לנצח ולהגיד שמי שמקיים יחסי מין שלא לצורך ילדים רוצה להנות ולכן זה רציונלי. הדיון הזה עבר מתחום הרכב לתחום הפילוסופיה. @farkash7 בוא נעשה את זה ככה ונראה אם נצליח לעזור לך למצוא רכב שיענה על הצרכים שלך: נגיד ותקנה עכשיו מאזדה 3 במקום הברז שנמכרה. יהיה חסר לך משהו? אם כן אתה מצליח לשים את האצבע מה זה יהיה? צורך מסוים שאינו מסופק, סכום כסף חסר או עודף בבנק, 30 ס"מ חסרים בחניה. הכל הולך.
  15. מבחינת ההיגיון הפנימי שלך, כן. מבחינת עשרות בעלי ברזים ושאר רכבים ספורטיביים אחרים, לא. הרכישה היא רגשית ומכירת הרכב היא הפעולה הרציונלית, כמו ש @zaf הסביר - לאנשים יש חלום והם רוצים לממש אותו. אני מכיר יותר בעלי רכבי ספורט שקנו את מה שקנו נטו כי זה היה החלום. ולא מעט שעוד לא מימשו אבל יש סיכוי שבעתיד הם יצליחו.
  16. נסכים שלא להסכים על זה. זה לא מסביר את התופעה (המאוד נפוצה) של חלק משמעותי מרכבי הספורט שעוברים ידיים באופן תכוף.
  17. צפית בפרסומות רכב לאחרונה? הן יותר קרובות לניסוי של פבלוב מאשר להנדסה.
  18. זו דרך מעניינת לגרום לבת הזוג להסתכל קצת פחות עקום על שטויות שאני מזמין לרכב מרחבי הגלובוס. נעדכן עם תוצאות. כי רגש מוכר, בטח ברכב ספורטיבי שהקנייה שלו לא באמת הגיונית ליקה הממוצע ואפשר להגיע מא' לב' עם פיאט 500 בסיסית שלא נשטפה מאז יצאה מהמפעל. having said that, רכב הוא אוסף של המון משתנים והסכום שלהם עלול ליצור איזשהו רגש אצל מי שמחזיק בו/נוהג בו. יצא ורכבים כמו ברז מצטיינים ביצירת רגש שמתבטא כחיוך מטומטם בכל פעם שנכנסים לרכב.
  19. גם אם היו לרכב הזה עוד 100 סוסים, בידוד רעשים של מרצדס ודיאטה של 100 קילו אם היא לא יורדת מ8 דקות ברינג אני לא חושב שהיית מצליח לשכנע אותו. ברז ומיאטה אלה דוגמאות לרכבים שקונים מהרגש ולא מהראש. וזה בסדר שזה לא יתאים לכולם.
  20. ולכן, לדעתי הכנה, משהו במשבצת הזאת יתן לך מה שאתה מחפש, אחרי שהחלטת שברז היא לא מספיק דיילי בשבילך.
  21. עד שאתה מפנה את ההגה מעל 5 מעלות ימינה או שמאלה. וכמו שדורון אמר, הדור השני עומד איתן יפה אפילו בקו ישר. הערות עוקציות בצד (אני יודע שאתה ממש אוהב), צבע כתום נראה מצוין במציאות, במיוחד על שתיינית דיזל עם סטיות ספורטיביות @eden-h
  22. מה רע בפשרה?
  23. האמת שאם מדברים על לחסוך זמן, ברכבים הקודמים (פרטי וליסינג) עמדתי יותר זמן (תור+זמן ניקוי+נסיעה) במכון שטיפה מאשר הזמן שלוקח לי לשטוף.
  24. שיפורים הם חלק מההנאה המוטורית, אם מדובר בהחלפת בולמים בלי הנמכה מוגזמת כנראה שגם יעבור טסט ואם לא - מקסימום בקומבינה (לא שאני ממליץ, אבל זו אפשרות מאוד נפוצה). רוב הבעיות בטסט הן עם הנמכות מוגזמות ושינויים ביניקה/פליטה שקל לראות או לשמוע.
  25. אצלי קרתה תופעה דומה, הסיבה היתה חוסר בגז בגלל דליפה - היחידה הפנימית פשוט קפאה והקרח חסם מעבר אוויר.
×
×
  • תוכן חדש...