Jump to content

nadavd4

  • הודעות

    1,541
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

  • ימים ב"תורמים ביותר"

    3

כל מה שפורסם על ידי nadavd4

  1. עד כמה שאני יודע המערכת מצפצפת ברגע שיש חוסר התאמה בין ה VIN שמקודד בה ל VIN שהיא מקבלת ממחשב הרכב. יכול להיות שלפעמים יש במנגנון הטיפשי הזה תקלה.
  2. מדובר במקרה בצפצוף הזה? אם כן, כיבוי והדלקה מלאים של המערכת לרוב יפתרו את זה. אלה ההוראות לדגם הישן יותר של המולטימדיה, אבל אני מאמין שגם בדגם החדש יותר זה יהיה דומה:
  3. שיפוץ נשמע כמו אופציה טובה במקרה הזה.
  4. יש בארץ בעלי מקצוע שמתמחים בשיפוץ CVT (ועושים עבודה טובה ומקצועית)?
  5. סיכון בטיחותי רציני - בולם תפוס, במיוחד כשזה רק בצד אחד יכול לגרום לאבדן שליטה אפילו בבלימה חזקה בגלל חוסר ריסון בצד אחד של הרכב. אם המוסכניק מוכן לקחת אחריות על החיים שלך ושל אחרים ואתה סבבה עם לקחת את הסיכון, שיהיה לו בהצלחה.
  6. אני חושב שהוא התכוון לצמיגים קדמיים. קשה להבין מהתמונה את עומק החריצים בחלק החיצוני לעומת הפנימי, כיוון פרונט ישפיע בעיקר על שחיקה לא אחידה אז אני לא יודע אם זה בהכרח קשור... בכל מקרה מדובר בצמיגים סיניים בני שנתיים וחצי, אני הייתי ממליץ להחליף אותם בצמיגים מפירמה מוכרת. במידת הצמיגים הקטנה של האלטו ההפרש לרביעיית צמיגים אמור להיות כמה מאות ש"ח לכל היותר - שהם הכמה מאות שקלים שהכי ישפרו את הבטיחות ברכב שלך.
  7. אני יכול לתת לך דיס המלצה על אמפאר בנתניה. יש בחיפה את מוסכי הגליל ובתל אביב את ליטל שהם בסדר גמור, ויש את גבע שכולם כאן ממליצים עליו.
  8. תמונה של השחיקה תעזור מאוד, וגם באיזה יצרן, דגם צמיג ותאריך ייצור (4 ספרות על דופן הצמיג). האם מדובר בכל הצמיגים? רק קדמיים? רק ימין/שמאל?
  9. ברוב המוסכים המורשים (של לובינסקי לפחות) עובדים "לפי הספר" על פי התקלות שמופיעות במחשב או הבעיה הנחשדת, לפעמים ברמה שלא מפעילים יותר מידי שיקול דעת אלא מתייעצים עם היצרן בחו"ל לגבי כל פעולה.. יש סיכוי שזה נובע גם מיכולת דיאגנוסטיקה מאוד מוגבלת כאן. יכול להיות שהתקלות שמלכתחילה הוא התלונן עליהן לא היו קשורות בד"כ לבעיות קומפרסיה ובגלל זה לא ביצעו את הבדיקה כמו שצריך, אם לא היה מישהו שיפעיל טיפה שיקול דעת שם. שאלה לפות"ש - עשו בדיקת קומפרסיה בסוף? הייתי ממליץ לבקש לעשות ולשתף כאן את התוצאה במידה ולא עשו עדיין.
  10. יכולות להיות מספר בעיות שיגרמו לבעיטה הזאת, אני לא בכמה בעלי מקצוע יש בארץ שיידעו להתחבר עם הציוד הנכון כדי לקרוא נתונים מהגיר, להצליב את הנתונים עם ספרות דיאגנוסטיקה של היצרן, להבין מה דפוק וגם לתקן את זה. להחליף שמן בלי לדעת מה גורם לבעיה זה ניסוי ותעיה, יש סיכוי שיעזור ויש גם סיכוי שיגרום לבעיות נוספות כמו שאמרו פה.
  11. בול. בדגש על יכול - יש רכבים צרפתיים מוצלחים ויש כאלה שהייתי זורק מצוק.
  12. עד כמה שאני מכיר ממיר תחליפי לא מחזיק הרבה במנועים האלה. מעבר לזה, אם כל השאר תקין - לא אמורה להיות בעיה. לגבי בדיקה אני יכול להמליץ על מוסך גבע בת"א, בצפון אני פחות מכיר.
  13. מבחינתי ומבחינתך THP או פיורטק אלה ממש לא דקויות, אבל מבחינת הרוכש הממוצע שלא מבין יותר מידי - אלה כן דקויות והן לא מה שיקבעו אם ירכוש או לא ירכוש רכב של DS. "לא הצליח פה" - פה זה ישראל? איך ההצלחה של פריומיום צרפתי ב 99.9% אחוזים האחרים של שוק הרכב העולמי? (אני באמת לא יודע)
  14. לא משנה הדקויות, לא הבנתי מה אתה רוצה להגיד. עובדתית המוניטין של DS גרוע, למעשה היום רוב הרוכשים כבר יודעים שהיא זהה (אמינותית) לפיג'ו וסיטרואן. כנראה שרובם לא יודעים מה זה פיורטק ולמה 1.6 זה טוב ו 1.2 זה לא, אבל הם לא קונים וזה מה שמשנה.
  15. כן. ה 1.6 שמשווקים כ"פיורטק" הם בעצם THP.
  16. 1. כי זה מה שרוב הקונים חושבים. יוקרה לא נקבעת על ידי המחיר אלא על ידי איך הקונים מסתכלים על המותג. 2. מוניטין אמינות גרוע - THP156 ב DS3 הישנות, פיורטק ב DS החדשות. 3. כי אתה מקבל אותו יחס בדיוק כאילו קנית סיטרואן C1, בין אם בתהליך הקנייה, הטיפולים, ההתנהלות מול שירות היבואן וכו'. בלקסוס ובאלפא זה לא ככה (חלקית לפחות), לפי חברים שעבדו שם במכירות. אני חושב שלובינסקי ניסו מעט אבל זנחו את זה - היה להם קו טלפון ללקוחות DS שאמור היה להיות זמין 24/7 כשה DS3 שלי יצאה מהסוכנות, אני חושב שעכשיו המספר הזה מוביל לשירות לקוחות הרגיל של לובינסקי.
  17. יוקרה זה לא, אולי פרימיום במקרה הטוב.
  18. על תוסף דלק אפשר לוותר. החלפת נוזל בלם צריך לבצע כל שנתיים - אם טיפול הוא פעם בשנה, אז כל טיפול שני. מומלץ לבקש באופן מפורש לעשות החלפה מלאה (ניקוז כל המערכת ולא רק החלפה במיכל), כי רוב המוסכים לא עושים את זה מיוזמתם. כן נשמע לי מאוד יקר אפילו בשביל מורשה לדרוש 1300-1600 על שמן, פילטר, והחלפת נוזל בלם - נסה לקבל הצעות ממורשי יבואן אחרים. שים לב שאם אתה עדיין באחריות ורוצה לטפל במוסך מורשה משרד התחבורה שאינו מורשה יבואן - כדי שהאחריות תכובד תצטרך שהטיפולים יהיו בדיוק לפי דרישות היצרן ובחלקים מקוריים בלבד, ותצטרך תיעוד (קבלות) על הכל.
  19. אכן פנס ב DS3 שלי עולה כ 7000 שח ליחידה, והסיבה היא כי יש מעט מאוד רכבים כאלה וההיצע יהיה בהתאם - אבל החלקים הייחודיים בכל רכב יהיו בעיקר הקוסמטיים שצריך להחליף רק במקרה של תאונה, בעוד שהחלקים המכאניים שמתבלים עם הזמן הם זהים לשאר רכבי הקונצרן. מבחינת הטיפולים השוטפים אין הבדל והDSיות מטופלות לצד 208 וברלינגו באותם מוסכים.
  20. רק לשים לב שמדובר ב 165 או 180 כ"ס שנחשבים אמינים (אם השני קיים בכלל ב DS4), ולא 156 כ"ס שדווקא נחשב לבעייתי.
  21. עד כמה שאני יודע בפיאסטות ומאזדות 2 מהשנתונים האלה (חלקים משותפים) יש לפעמים התפוררות של הפלאנג'ים בקיר האש שאליהם מתחברים צינורות נוזל קירור שנכנסים וחוזרים מרדיאטור החימום - תראה אם יש שם נזילה גלויה לעין, ואם כן החלק לא יקר וההחלפה לא אמורה להיות מסובכת.
  22. במקום שבו אתה גר אין סיכוי להורדה מהכביש בגלל תקנה מטומטמת כמו שיש כאן, הסיבה היחידה לא להתקין bolt-on למיניהם היא פסיכולוגית לדעתי. וכלכלית, אבל זה יעלה כמו טיפול תקופתי אחד לספיידר...
  23. העיקר שהנזק הוא רק בברזל ולא בגוף. תראה בזה שכר לימוד, השיעור שקיבלת הוא קודם לשפר נהג כדי שבפעם הבאה שהרכב יחליק אתה גם תדע למה הוא מחליק, מה גורם לזה ואיך יוצאים מזה (או לא נכנסים מלכתחילה).
  24. אם מיאטה זה הרכב שיגרום לך לעשות שיפורים, התקדמנו
×
×
  • תוכן חדש...