Jump to content

nadavd4

  • הודעות

    1,541
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

  • ימים ב"תורמים ביותר"

    3

כל מה שפורסם על ידי nadavd4

  1. באלפים בודדים (שלא יחזרו במכירה), אם אתה קונה את גרסת הבסיס. יאריס עולה כמו 208 וC3 עולה כמו מאזדה 2. ועד לפני חודשיים בערך, היית יכול לקנות את המאזדה ב 112 אלף. בקיצור, הטיעון הזה לא מחזיק מים, כי מי שקנה צרפתייה חדשה ומכר אחרי 3 שנים שילם יותר כסף בסופו של דבר. עבור מי שקונה משומשת שנשחטה במחירון, זה כבר סיפור אחר...
  2. אם אתה צריך להסביר למישהו למה המנוע הוא אמין, כנראה שהוא לא באמת אמין.
  3. אני חושב שעבור המנוע הזה, התנאים בארץ מוגדרים על ידי היצרן כתנאים קשים, אז זה מתקצר קצת.
  4. כמה שאתה צודק! זה כבר אחראי לתקלות מהסוג שאני דווקא אוהב:
  5. זה קל, שילוב של אחוז התראות שווא גבוה, דיוק נמוך יותר וגם ווליום גבוה יותר - כולם לעומת מערכות מקוריות שעברו אופטימיזציה של היצרן לרכב שהן מותקנות בו. זה כמו שלא אוהבים כאן מולטימדיה בהתקנה מקומית - זה עובד, אבל...
  6. מה שאני ממליץ לכל מי שרוצה להחליף בלמים לבד - בפעם הראשונה תעשו את זה יחד עם מישהו שכבר מנוסה בהחלפת בלמים ומקפיד לעשות עבודה כמו שצריך.
  7. רק אבחון של הבעיה במוסך שמכיר את המנוע הזה ויש לו את המכשור המתאים יוכל לתת לך תשובה מה בדיוק גורם לתקלה. במקרה של הסולנואיד צריך ציוד לבדיקת וואקום ויש הליך מסודר של היצרן כיצד לבדוק, כולל גם בדיקה של משאבת הוואקום. אם יש בריחה מאיפשהו (ולא מהפורק) כנראה שיהיה צינור גדישה קרוע או איזה בנד משוחרר איפשהו.
  8. מסכים, עד היום תמיד שמתי צלחת חדשה וגמנו. תהיתי אם מבין אלה שמטפלים בעצם יש מי שעושה אחרת.
  9. מן הסתם. ברוב המקרים צלחת שעברה סט רפידות אחד תהיה רחוקה מסף העובי המינימלי, אז יהיה אפשר לחרוט. ומה לגבי שיוף ידני כלשהו של שטח הצלחת? גם כדי לעשות ניקוי אגרסיבי יותר של שאריות חומר בלימה וגם כדי להחליק את השטח קצת.
  10. בהנחה והנתונים האלה הם log או ממש צולמו בזמן נסיעה, יש כנראה בריחה של גדישה מאיפשהו או שהסולנואיד וואקום ששולט בטורבו לא עושה את עבודתו כמו שצריך.
  11. כמו שחשבתי, לא פרקטי עצמאית. ממה שאני זוכר חריטה עולה סביב ה 100 (במוסך). אם צלחות עולות 300 או 400 זה כן משתלם לחרוט...
  12. במידה וצריך להחליף רק רפידות ולחרוט את הצלחות - יש דרך לעשות זאת לבד בלי ציוד מיוחד?
  13. או שראה את הקודים ולא ידע מה באמת המשמעות שלהם בגלל חוסר היכרות עם הרכב - גם סורק פשוט אמור להראות קודים (בלי לוגים, ובלי המשמעות שלהם). היתרון בציוד הייעודי לפיג'ו/סיטרואן הוא שאפשר לראות גם לוגים של מה קרה ולמה נדלקה נורה מלכתחילה, ואם למוסכניק יש טיפה יכולות דיאגנוסטיקה הוא יכול להבין מה הדברים האפשריים שיכולים לגרום לבעיה. למשל במקרה של פורק אפשר לראות משהו כזה - המחשב רוצה לחץ גדישה X אבל מקבל Y, כי ברח לחץ דרך הפורק:
  14. לפי מה שאתה מתאר המנוע נכנס ל safe mode ולכן ההגבלה בכוח. צריך להבין בדיוק מה התקלה על ידי חיבור למחשב הרכב ולהתקדם משם - אם יש לך סורק OBD חבר אותו ושתף אותנו מה קוד התקלה שאתה מקבל. במידה ולא היית במוסך מורשה או מוסך אחר (גבע/אורן) שיש לו את הציוד המתאים להתחבר למחשב הרכב הספציפי, כדאי לבקר שם ויוכלו לתת לך אבחנה טובה יותר. כך או אחרת, תקלה מאוד נפוצה במנוע הזה שתגרום ל safe mode היא דליפה בפורק הלחץ של הטורבו והפתרון הוא החלפה שלו באחד מקורי או כזה של מנועי 1.6 של מיני שגם יחזיק הרבה יותר -- במידה וזו התקלה מדובר בחלק שעולה כ 300 ש"ח ו5 דקות עבודה.
  15. nadavd4

    סובארו BRZ החדשה בארץ

    לרוב גם בטמפרטורת עבודה ל 0w30 תהיה צמיגות נמוכה יותר מ 5w30 אבל גבוהה מזו של 0w20, אז אתה צודק. אם ממש רוצים להיות פדנטים נכנסים ל specsheet של השמן הספציפי ובודקים מה הצמיגות הקינמטית ב100 מעלות וב 40 מעלות, ומה ה viscosity index (יותר גבוה=פחות שינוי בצמיגות בטמפרטורות שונות).
  16. אין בפוליסת הביטוח סעיף של גרירה? זו תוספת מאוד נפוצה בביטוחי רכב.
  17. מעניין כמה מסובך זה לפנות לתביעות קטנות על דבר כזה.
  18. במצב כזה מגיע להם שיתבעו אותם. זה נחמד להגיד שהתקלה היתה קודם, אבל במחשב רכב מודרני רואים log של התקלה עם שעה מדויקת ומה בדיוק היו ערכי החיישנים החריגים.
  19. זה ממש, אבל ממש טוב ממש לחשבון הבנק של מי שמשווק את זה. עם איך שהאתר בנוי הם גם יוסיפו הסבר (חופר אבל ממש לא מסביר בעליל) למה הדבר הזה גם עושה לך פוליש בצבע 😁
  20. יש לי תחושה שעם רמת החאפריות המקומית יכולים להוציא איזה תקן שרוצים ואף גורם בתהליך הבנייה לא יטרח להיות מודע אליו או לאכוף אותו, במיוחד לא במקומות ציבוריים.
  21. זה לא פוגע בנוחות/רעש בגלל שזה מחליף את כריות הבולם? לא שברז זה רכב נוח או שקט במיוחד, אבל בכל זאת דיילי.
  22. כבר שמעתי אנשים שמדברים על זה שמאזדה מחייבים את דלק, אבל זה נשמע לי קצת מופרך.
  23. כדי שנוכל לעזור לך ממליץ לציין גם תקציב, נסועה שנתית וסוג תוואי נסיעה עיקרי. בהיבט הבטיחות - אני חושב שלפולו ולאיביזה החל מאמצע 2021 יש מערכות בטיחות מקוריות מלאות כולל שמירה על נתיב והתראה בשטח מת - ניתן לדעת לפי היעדר מובילאיי ברכב הנבדק. למעט הסוויפט לכולן יש גיר דו-מצמדי שעלול להביא איתו עלויות תחזוקה גבוהות יותר בדמות החלפת מצמדים ו/או מוח גיר במהלך חיי הרכב, ובתוואי עירוני/פקקים אולי אפילו יותר מפעם אחת. שווה לשקול גם קיה סטוניק 1.4 או מאזדה 2, שתיהן אמורות להיות זולות יותר לתחזוקה.
  24. וזה בזכות דלק? בזכות מאזדה? משהו אחר? כי זה לא שמוכרים אותן כמו לחמניות.
  25. עניין של מזל. בתור נער עזרתי לאמא שלי עשרות פעמים להחליף גלגל אחרי שחזרה עם בורג כזה או אחר, כנראה כי הדרך חזרה מהעבודה עברה באיזור תעשייה...
×
×
  • תוכן חדש...