Jump to content

nadavd4

  • הודעות

    1,541
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

  • ימים ב"תורמים ביותר"

    3

כל מה שפורסם על ידי nadavd4

  1. זה יקר לדעת כולם, פשוט אין מה לעשות. אם לשלם עוד 100 שקלים בשנה זה המחיר שצריך לשלם כדי להחזיק רכב צרפתי, היינו במצב טוב.
  2. לצערי המנועים האלה לא צריכים "שמן איכותי" אלא "שמן איכותי בתקן מאוד ספציפי". 5 ליטרים של שמן של טוטאל בתקן 2297 עלה לי כ 240 ש"ח כולל מע"מ במקום הזול ביותר שמצאתי. אם אני לא טועה במוסך מורשה תמחרו את זה בכ 200 ש"ח (ל4 ליטרים) לא כולל מע"מ, אבל אולי העלו מחיר מאז. השמן הזה יקר בארץ, אין מה לעשות. לגבי מסננים בכללי (שמן או אוויר, מזגן או מנוע) אתה צודק והמחיר מוגזם כמו רוב החלפים שקונים דרך לובינסקי. בקניה דרך ספק אחר בארץ אפשר לחסוך בין 10 ל30 אחוז מניסיוני ובקניה מחו"ל אפשר לחסוך מעל 50 אחוז במחיר.
  3. אמרת מסנן מזגן אמרת קנס... אני את שלי הזמנתי מהפולני. מה זה חומרי ניקוי ומיגונים?
  4. מוזר, לי טיפול קטן (שמן+פילטר) עולה במורשה סביב ה 800 שקל.
  5. זו פעם ראשונה שאני שומע על בית מצערת מפלסטיק, חיפשתי את החלק ואפילו הפרפר עצמו עשוי פלסטיק! מה לעזאזל שתה המהנדס שתכנן את הדבר הזה...
  6. nadavd4

    סובארו BRZ החדשה בארץ

    גם זה סוג של קולר שמן, פשוט מקרר את השמן ע"י נוזל הקירור במקום ע"י אוויר - אין כזה בישנה מהמפעל.
  7. במידה ומוסך יבואן לא מקפיד על טיפול לפי תנאי נסיעה קשים כשצריך, האם היצרן בכלל מוכן לכבד את האחריות? מה עושים אז, מקווים שהמוסך/היבואן יספגו את הנזק?
  8. nadavd4

    סובארו BRZ החדשה בארץ

    נדמה לי שהוא קיים בגרסאות הטורבו של המנועים האלה ומשם גם בעלי ברז צורה ישנה לקחו אותו.
  9. אמין אך מעט יקר לאחזקה - עדיין צריך שמן בתקן המתאים (PSA B71 2297) והחלפה בתדירות של 10-15K ק"מ שמתאימה למנוע טורבו בנזין מודרני, וישנם חלקים יקרים במנוע שדורשים החלפה עקב בלאי סביב ה100K ק"מ. לא משהו שישבית את הרכב, אלא יותר ידליק נורה או יגרום נזק לטווח ארוך. עד כמה שהבנתי חלק מה 165 כ"ס המוקדמים סבלו גם מבעיה באיטום מכסה השסתומים ובעיית טיימינג (מותחן גמור/שרשרת מתארכת), אבל גם שם היקף הבעיה קטן יחסית ורחוק מבעיות הטיימינג שהיו ב 156 כ"ס.
  10. nadavd4

    סובארו BRZ החדשה בארץ

    בברז הישנה אין (אבל אפשר להוסיף) קולר שמן ולכן השמן היה מתחמם די מהר במסלול, מעניין לאיזו טמפרטורה מגיע השמן במסלול בברז החדשה.
  11. משנת *ייצור* 2016. מכיוון שרכב יכול היה להימכר עד שנה לאחר ייצור (או יותר במקרה של אפס ק"מ) כדאי לבדוק ברישיון הרכב שמדובר ב 165 כ"ס.
  12. אלה המחלות של ה THP150/156. מאלה באמת כדאי להתרחק כמו מאש. שכחת גם פיח!
  13. במידה ומדובר בדגם עם ה 165 כ"ס, מומלץ לבדוק בעיקר את פורק הלחץ לטורבו את מצב הממיר הקטליטי (אולי בעזרת בדיקת זיהום אוויר) - שניהם נוטים ללכת אחרי כ 100 אלף ק"מ. מעבר לזה, לוודא שטופל בזמן ובשמנים המתאימים (תקן PSA B71 2302/2312 בעבר והיום 2297).
  14. nadavd4

    סובארו BRZ החדשה בארץ

    כלום לא בטוח עד שאין הקצאה והרכב על האוניה, גם לא המשך השיווק של כל רכב אחר שסמלת מביאה. סביר להניח שכל עוד יהיה ביקוש ימשיכו להביא.
  15. nadavd4

    סובארו BRZ החדשה בארץ

    אז כל הסיפורים של נציגי המכירות על זה שבסוף השנה לא יגיעו עוד רכבים והייצור יפסק הם בגדול.. עוד תרגיל שיווקי.
  16. וגם לא באולם התצוגה בת"א לפחות. מה לוקח להם כל כך הרבה זמן...
  17. נשמע מוזר, מעניין אם יש יצרני רפידות שנותנים גם פחיות לרכב הזה (בברמבו בד"כ באות פחיות עם רפידות לרוב הרכבים)
  18. אין בכלל, או שמאז הביקור האחרון במוסך פשוט לא טרחו להרכיב אותן?
  19. אם אני ארכיב רפידות אצלי ברכב בלי פחיות, גם שם זה ירקוד ככה.
  20. כשאתה מחנה ליד ישוב בדואי וכשחוזר מוצא פתק על השמשה "משתתפים בצערך"
  21. העניין הוא שזה באמת מורגש רק בחניות - נקישה אבל בלי חופש. במהירות גבוהה יותר וגם בנהיגה דינאמית לא הרגשתי שום חופש או בעיה בהיגוי, ואחרי התייעצות עם המוסך שבדק החלטנו לא להחליף כרגע.
  22. nadavd4

    קרטינג בישראל

    גם אני מצטרף למועדון המבאסים. בביקור שלנו בעיר חאניה בכרתים עברנו במסלול קארטינג מרשים, יש שם מסלול באורך 1.1 ק"מ וישורת ארוכה בירידה שמאפשרת לפתח מהירות די מרשימה עם הקארטים. מיותר לציין שרוב המשתתפים באותו זמן היו מבוגרים שהגיעו לכיף ועשו לי בצפר עם זמני הקפה קצרים בכמה שניות טובות. אחרי שהייתי במקום הזה לא נראה לי שאלך מרצוני לקארטינג בארץ בחיים, יחסית אליו גם המסלול בבית ברל נראה כמו מגרש חניה עם כמה צמיגים מפוזרים עליו.
  23. לפי מה שאומרים ברשת יש בלאי בחלק המפרקי (U-joint) אז גירוז לא ממש יעזור הרבה: לא מדובר בהם, אלה החלקים שמחברים בין מסרק ההגה לגלגלים - אבל בכל רכב יכול להיות בהם בלאי שיגרום לנקישות וחופש של ממש.
  24. בתביעה כנגד UMI שנגמרה בהסדר נכתב: קיים כשל בטיחותי בדוושת המצמד המעלה את סיכוייה להישבר, ובכך מעלה את סיכון חברי הקבוצה (בעלי הרכבים מהסוג הנ"ל) למעורבות בתאונה. כלומר תקלה בטיחותית היא לא בהכרח תקלה שמשמעה תאונה, אלא מספיק שהסיכוי לתאונה גדל.
  25. לפי מה שנאמר לי כשלקחתי את הספארק לריקול, לרוב לא מוחלף כלום - הם רק בודקים משהו בדוושה + בדיקה של כמה כוח צריך להפעיל בדוושת הקלאץ'. בתקווה שבאמת מודדים דברים ולא עושים דברים לפי העין, במידה ומחליטים שצריך החלפה רק אז מבצעים אותה כחלק מהריקול. במידה וזה המצב ובריקול לא בוצעה החלפה של הדוושה, אולי אפשר לטעון לרשלנות מצד המוסך שביצע את הריקול, הרי בסוף הדוושה נשברה למרות שבמוסך החליטו לא להחליף.
×
×
  • תוכן חדש...