Jump to content

nadavd4

  • הודעות

    1,541
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

  • ימים ב"תורמים ביותר"

    3

כל מה שפורסם על ידי nadavd4

  1. אם אתה מגיע מסטוק, ברגע שהבלמים חמים זה מ א ו ד מורגש, אצלי יחסית לסטרדה החרטום צולל גם בבלימות במהירות גבוהה מאוד.
  2. מיותר כמו כמו כל רכב עם הגה ודוושת גז 😄 "בשביל מה אתה רוצה רכב עם 200 כוחות סוס?! ללחוץ בפקק?!"
  3. למיטב ידיעתי עדכנו את ה ECU, הטורבו ומערכת התזמון (תזמון משתנה ביניקה ובפליטה + הרמת שסתומים משתנה ביניקה): https://site.groupe-psa.com/content/uploads/sites/32/2018/04/Fiches_Mot_Essence-EP6_FADTX__FADTX-FADTXD_-.pdf המנוע אמור להיות דומה באמינות שלו, אבל אני מניח שבגלל שעדכנו כל מיני חלקים האמינות השתפרה במשהו - לא יודע אם ספציפית לחלקים ששאלת.
  4. יש לך ניסיון עם הברמבו הרגילות (חלקות)? עם הסטראדה הן עבדו יופי, עם הקורסה הן צלחו יום מסלול אחד בינתיים אבל רק הזמן יגיד.
  5. אם היו מביאים באופן סדיר GR האץ' כלשהי יותר סביר שהיו מביאים את הקורולה, ליאריס מספר מוגבל מאוד של יחידות שיוצרו. אבל זה לא ב DNA של יוניון בכל מקרה...
  6. תבדוק מחיר לרפידות בלבד. לא נשמע לי הגיוני שבמידה הזו הסטרדה/קורסה עולות ככה.
  7. אני התקנתי סט של tarox corsa עם צלחות רגילות של ברמבו ובבלימה הראשונה הן עובדות מצוין גם לשימוש יומיומי, דומה מאוד לכוח הבלימה המקורי שהיה ברכב. אחרי 2-3 בלימות טובות הרפידות מספקות בלימה הרבה יותר חזקה, משמעותית יותר גם מה- strada שהיו לי קודם, ואני מקווה שהצלחות של ברמבו ישרדו את החום שנוצר שם. אם לא, לרכב שלי הן עולות רבע מה F2000. צריך לקחת בחשבון שרפידות ספורטיביות רועשות יותר מרפידות רגילות, במידה וזה משהו שמפריע לך ביומיום.
  8. כל בעלי הצרפתיות אוהבים לימון כנראה, בין אם זה בקולה, בקרפ או בחשבונית מגבע
  9. טרי מהסופ"ש - כשטיול צרפתיות מתחיל בחבר ששולח "אני מתעכב, נדלק לי צ'ק אנג'ין".
  10. חד משמעית כן, זה יותר חשוב מדגם ספציפי אם אין לך דרישות והעדפות מיוחדות שמגבילות אותך לדגם כזה או אחר. אם בטיחות או נוחות חשובים לך אני הייתי מוותר על האלטו - זה בקושי אוטו, למרות שהוא הכי זול ברשימה. מבחינת בטיחות גם הסוויפט פחות מועדפת לדעתי כי רק החל מ 2010 (שאינה בתקציב שלך) יש בקרת יציבות. הגיר הרובוטי שמשודך למנוע 1.6 לא מומלץ ולא אמין. הגרסאות המומלצות הן מנוע 1.4 עם גיר פלנטרי 4 הילוכים (זהה לזה שבמאזדה 2) או מנוע 1.25 עם גיר ידני.
  11. מקווה לראות את זה בפעם הבאה במסלול...
  12. אז הבטחתי עדכון, והנה הוא הגיע הרכב חגג 44444 בשעון הקילומטראז' (תסלחו לי שלא הספקתי לצלם את הרגע המכונן) ולכבוד המאורע פיניתי זמן וסופסוף הלכתי ליום פתוח בערד בתוואי הרגיל. הרפידות היו כבר בסוף החיים שלהן, אז דאגתי להחליף מבעוד מועד את הבלמים מקדימה ומאחורה, כשמקדימה התקנתי טארוקס corsa שאמורים להתאים יותר לנהיגה ספורטיבית. ולחלק המעניין - ההתרשמות שלי מה B12 חיובית מאוד למרות שהאופי של הרכב נשמר, לטוב ולרע. בכבישים ציבוריים הרכב דבוק לכביש גם בחלקים המשובשים/גליים ומשרה יותר בטחון, ובסוויפרים מהירים כמו בנס הרים הרכב רוכן פחות. במסלול, אני לא בטוח שזה יקצר זמנים בהרבה - הגעתי אחרי סופת חול והאחיזה היתה נמוכה מאוד ככה שאין מה להשוות לפעם הקודמת, אבל זאת ההרגשה שלי. אבל, וזה אבל גדול, הרכב יותר נשלט. למרות שבכיול הנוכחי ההיגוי הרבה יותר "עצבני" (בזכות יותר toe out) הרכב צפוי יותר, וזו פעם ראשונה במסלול שאני מרגיש בנוח להדק פניה או לתקן היגוי יתר רק בעזרת הגז. לוקח את ההודעה של @menir1 לקונטקסט הזה - אני פשוט לא מסכים איתך. אם תוספת מסוימת הופכת את הרכב ליותר מהנה (וזה סובייקטיבי כן?), על אחת כמה וכמה כי מדובר בחלק שתואם את השימוש של בעל הרכב. הסיבה היחידה לדעתי לא לעשות את זה היא כלכלית...
  13. קח בחשבון שמדובר בתוואי ההפוך עם "קפיצה", ולא התוואי הרגיל. לפני שנה עשיתי אותו ביום גשום והיה מבעית מאוד וכיף מאוד, אבל המהירויות היו נמוכות הרבה יותר ולא טרחתי אפילו למדוד זמנים עם הטלפון.
  14. בדיוק, אבל זה כבר נכנס לקטגורייה של "תחזוקה יקרה מהממוצע". וכמו שיש כאלה שנוסעים על מאזדה בלי להחליף משולשים, תושבות ומוט היגוי ("קופלונג") כל 3-4 שנים (אני מתקן, אפילו שזה יקר...) - אפשר גם ליסוע על פיג'ו עם איזולירבנד על צינור היניקה, נורת מנוע על זיהום ועוד שלל קומבינות חביבות על עם ישראל. אולי, ואולי לא. המנועים האלה (165/180) כאן כבר 6-7 שנים, ומכיוון שיש אותם בלא מעט רכבים עממיים ורכבי ליסינג ולא שמענו על איזו קסטרופה שם כמו שהיה עם הפיורטק או עם ה 156 בזמנו - אני נוטה להאמין שהתשובה היא "לא, אבל...".
  15. אפשר לאכול מרורים מכל מנוע, אבל בתור חבר מהקבוצה אתה יודע שהרוב המכריע לא אוכל מרורים, במיוחד אלה שהמנוע שלהם עבר חיים "קלים" מיומם הראשון. יש שיגידו אפילו שלהחליף משאבת דלק פעמיים שקול להחלפת ממיר, אבל עם זה כנראה שהרוב לא יסכימו (כי עם ממיר גמור אתה לא תיתקע בצד הדרך).
  16. עניין שיווקי נטו. כמו שאמרו בהודעה הקודמת, זה אותו מנוע עם מכלולים שעודכנו עם הזמן. נדמה לי שב 180 כ"ס יש גם מסנן חלקיקים.
  17. nadavd4

    סובארו BRZ החדשה בארץ

    זה מה שהיה לי בDS.
  18. nadavd4

    סובארו BRZ החדשה בארץ

    כניסת מים מהדלת כי קוברה לא אטמו אותה טוב בהתקנת מרים שמשות זו לא הגזמה, זה יכול להיגמר בקטסטרופה אם הרכב יושב ככה כמה ימים. אפשר להתקין את הדברים האלה מצוין, אבל מי שעושה את זה בארץ לא ראוי להיקרא בעל מקצוע.
  19. שאלה טובה. לא יצא לי לנהוג עליה אבל אנחש שכן, אני יודע שזה אותו מנוע שיש בהרבה DS7 (פה זרקו כמה מילים על הדיזל).
  20. אתה בכל מקרה לא תנהג ברכב עם בעיות גימור וקרקושים כדיילי
  21. זה שיש 308GT בגרסת דיזל לא הופך אותה לברלינגו - זו עדיין שלדה של 308 עם הרבה יותר כוח ופלפל מהדיזל משפחתית הממוצעת. לצורך העניין מדובר במנוע עם כ 40 קג"מ, ואם יהיה חיסכון בדלק זה כבר בונוס.
  22. בכל אופן זה לא מה שגורם לבעיית האיטיות של פות"ש...
  23. במצב הנוכחי עם רוב ה ISPים היום (אלא אם כן תבקש באופן מפורש), אתה מקבל double NAT גם עם הראוטר שלהם. אז פה תקבל triple NAT 😐.
  24. יש גם גרסת 2.0 דיזל ל 308 GT, נראה שבנסועה שלו זה יהיה אידיאלי לחבר שלך. הבעיה היא שיש יחידות בודדות ממש...
  25. לפני שרצים לקנות mesh או ראוטר נוסף, מהניסיון שלי כדאי לבדוק כמה דברים נוספים: - האם בחדר הבעייתי אתה עדיין מחובר לרשת 5GHz או ששם הסמארטפון כבר מתחבר ל 2.4? (בהנחה שהמהירות איטית גם בסמארטפון וגם במחשב נייד). במידה ומדובר ב 2.4, נסה להגדיר את הרשת על 5GHz בלבד, על עוצמה מקסימלית ותראה אם ישנו שיפור או שלא. - על איזה ערוץ הרשת עובדת והאם יש נקודות wifi של שכנים בקרבת החדר הבעייתי, שעובדות על אותו ערוץ? ניתן לקבל תשובה לשאלות האלה ע"י שימוש באפליקציה בשם wifi analyzer במכשירי אנדרואיד. נסה לבדוק מה המצב בקרבת הראוטר וגם בחדר הבעייתי. אני מניח שהגדרת הערוצים בראוטר אצלך תהיה על מצב אוטומטי, אבל יתכן ותצטרך לשנות את הערוץ באופן ידני לאחד שאין בו הפרעות במידה וזו הבעיה. - מה המרחק בין חדר העבודה לראוטר? כמה ואיזה סוג קירות מפרידים ביניהם? אם התשובה לשאלה האחרונה היא שיש מרחק משמעותי ו/או מחסום אחר ביניהם, כנראה שתצטרך למקום mesh או נקודת גישה אלחוטית נוספת במיקום אחר בבית. אתה יכול לוודא את זה עם wifi analyzer ולבדוק אם העוצמה יורדת מתחת למינוס 70dBm. במצבים גבוליים אפשר להסתדר עם ערוץ ברוחב 20MHz במקום 40/80, אבל מעבר לזה כבר יהיה צריך פתרון אחר. לגבי הערך של הראוטר של סלקום, אפשר בהחלט לקנות ראוטר בעצמך אבל לא תוכל לקבל עליו תמיכה ותצטרך להגדיר אותו בעצמך. אנחנו בסלקום ומשתמשים בראוטר משלנו, ואת ממיר הסיב קיבלנו מהם בהשאלה בחינם.
×
×
  • תוכן חדש...