Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7355 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
קניתי לא מזמן (לפני פחות מ24 שעות) סיטרואן קסנטיה, הכל טוב ויפה

אני יכול להגיד שלא הנעתי את האוטו, זה קל, אבל האמת כבר שלושה ימים אני נוסע איתו..

 

זה רק אני , או שמשהו מוזר כאן ? :roll:

 

יש ריח חזק מאוד של פיקציה באוויר...אבל אולי אני מדמיין.

  • תגובות 56
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

נוזלים שאני משתמש בהם

 

תמונה ראשונה :

משמאל לימין

נוזל קירור

שמן גיר

שמן הדרוולי

 

תמונה 2

שמן מנוע

Image(157).jpg

Image(115).jpg

פורסם

תסתכל על התאריכים של ההודעות שמר....

 

הראשונה היתה באמת אחרי שקניתי את האוטו ועוד לא ידעתי בכלל מה עשיתי

אחר כך שמתי נוזל בלמים רגיל ואחרכך התברר לי שזה לא אמור להיות שם...

מה פיקציה.

את האוטו קניתי ביום שישי.

 

בכל מקרה לנושאינו, עשיתי דבר כזה:

אחרי שהבהלתם אותי כמו לא יודע מה, לקחתי את האוטו השני ורצתי מהר לחפש שמן כזה, כן כן ואפילו מצאתי 4 ליטר ממנו, באלונית אחת. לקחתי את כל מה שהיה להם במדף. קניתי מזרק גדול ושאבתי מה שהצלחתי מהמיכל, הורדתי את האוטו עד למטה ורוקנתי את המיכל כמה שאפשר, ואז מילאתי שמן ירוק LHM

וזה עד מחר שאני יעשה ניקוז מלא לכל המערכת...

הערות?

פורסם
קשה לעשת דיאגנוזה באינטרנט אבל כנראה בומבה מרכזית (PHIRES) נגמרה או משאבה הידראולית תקולה

שם לב חוסר לחץ הידראולי פוגע בבלימה וסוכן לנהיגה

אם היית טורח לקרוא ולהפנים- ואחרי שהמוסך רק אישר את מה שכבר ניחשתי, לשתף אותנו

במה שאתה עושה(לפני)...היית חוסך כסף ומאריך את חיי הרכב

כמאמר חז"ל מה שלא נכנס דרך הראש....

:evil:וולו הנאה אחורית 6 צילינדר 164 960 .
פורסם

פעולת הניקוז עצמה לא לוקחת זמן רב מדי. מכונאי מיומן יכול לסיימה בשעה.

 

החסרון הוא שעליך להקפיד לבצע את העבודה אצל מי שמכיר את הרכב היטב, ולא יתעצל לבצע את הפרוצדורה במלואה, כולל ריקון המיכל, שטיפת המסנן הפנימי שבתוכו וניקוז הנוזל דרכי פתחי הניקוז שבבלמים.

תקפיד להסביר למכונאי מדוע אתה מתעקש על ריקון מוחלט של המערכת, ולא רק של מיכל ה LHM, אחרת הוא ירוקן את המיכל וימלאו מחדש, בעודו משאיר בערך 1.5 ליטר של תערובת LHM ונוזל בלמים בתוך צנרת המערכת.

פורסם

קודם כל תודה רבה לכם על התשובות.

 

דבר שני, עשיתי טעות, זאת הסיטרואן הראשונה שלי, לא חשבתי שאמור להיות נוזל שונה, ועכשיו למדתי בדרך הקשה...

לא צריך להיות חכמים ולהגיד תשאל לפני שאתה עושה, כי כשנדלקה לי מנורה הייתי ברמת הגולן באמצע הכביש, וכידוע מזמן ביטלו את האינטרנט שהיה על העצים בגולן. אז לא יכלתי לתקשר עם אף אחד באותו הרגע ואף אחד בתחנת דלק לא ידע שיש נוזל שונה. עכשיו אני מטפל בזה בתקווה שלא קרה נזק חמור, (את זה אני יגלה בעתיד) אבל אני יעשה הכל שטעות כזאת לא תקרה שוב...

אני מקווה שיהיה בסדר...

פורסם
תסתכל על התאריכים של ההודעות שמר....

 

הראשונה היתה באמת אחרי שקניתי את האוטו ועוד לא ידעתי בכלל מה עשיתי

אחר כך שמתי נוזל בלמים רגיל ואחרכך התברר לי שזה לא אמור להיות שם...

מה פיקציה.

את האוטו קניתי ביום שישי.

 

 

הסתכלתי.

ההודעה הראשונה מ-14/8. כלומר יום א'. כתבת שקנית את הרכב לפני פחות מ-24 שעות.

ההודעה שמתייחסת לנוזל הבלמים היא מאתמול , יום ב' ,וכתבת שאתה נוסע כבר 3 ימים על שמן הבלמים.

אמנם מורתי לחשבון מתה בכיתה ו' ,אבל עם פעולות אריתמטיות פשוטות עד הסרה 10 כן הספקנו להגיע...

 

בכל מקרה לנושאינו, עשיתי דבר כזה:

אחרי שהבהלתם אותי כמו לא יודע מה, לקחתי את האוטו השני ורצתי מהר לחפש שמן כזה, כן כן ואפילו מצאתי 4 ליטר ממנו, באלונית אחת. לקחתי את כל מה שהיה להם במדף. קניתי מזרק גדול ושאבתי מה שהצלחתי מהמיכל, הורדתי את האוטו עד למטה ורוקנתי את המיכל כמה שאפשר, ואז מילאתי שמן ירוק LHM

וזה עד מחר שאני יעשה ניקוז מלא לכל המערכת...

הערות?

ברכותיי ,

זרקת 140 ש"ח.

 

אני מבקש להדגיש שוב את דברי ארנון ומה שכתבתי לך אתמול.

כל הנוזל החוצה. כולו , מאה אחוזים ,CENTO PER CENTO, שתי גדות לירדן , אל תשאיר פירור , בצע לו וידוא הריגה , רוקן את המערכת ,סחט אותה ואז תשאיר להתייבש בשמש כמה שעות.

 

ברצינות.

כדי לחדד את ההסבר של ארנון.

צינורות הגומי והאטמים מהם מורכבת המערכת ההידראולית מיועדים לעבוד עם שמן מסוג מסויים. לא עם נוזלים אחרים.

במיוחד לא עם חומר חריף כמו נוזל בלמים (אם יש לך ספקות באשר לחריפותו , שפוך מעט נוזל על פח רכב מושבת או משהו בסגנון ,ותראה איזה יופי של כתמים נשארים על הצבע עקב קילוף השכבות המגינות ע"י הנוזל. אל תעשה את זה על האוטו שלך אם אתה לא רוצה להכיר מחדש את הפחח הקרוב לביתך).

 

מה שקורה , הוא ששמן הבלמים ,גם בריכוז הנוכחי , פשוט פוגע באטמים ובצינורות של המערכת , ומפורר אותם.

יכול להיות שתראה פריצות מיידיות של נוזל הידראולי , יכול להיות שהכל ייראה לך בסדר , ובעוד כמה חודשים תתחיל לך התופעה , ואולי ,אם תתפלל חזק ויש לך מזל - עדיין לא נגרם נזק קטטוני למערכת.

 

כדי לא להחמיר את התופעה ,גש ובצע את הניקוז באופן מיידי. במקרה שלך העניין הוא אכן דחוף - בגלל הריאקציה שנוצרת בגומי שבמערכת.

 

אגב - זה נכון לגבי כל רכב, ובטח לגבי רכב מתוחכם יחסית , או לפחות מסובך לטיפול - קריאה של ספר הרכב לפני השימוש בו היא המלצה נכונה.

 

אני מקווה בשבילך שהנזק לא גדול ,כי זה באמת עלול לכאוב בכיס.

 

אגב - מנורה נדלקת של ההידראוליקה אין פירושה להפסיק לנסוע מייד , אלא אם הנזילה היא גדולה ומיידית. יכולת להגיע עד טבריה או משהו בסגנון ולמצוא שמן כזה. לחילופין , ניתן ,כמו שאמרתי ,להשתמש בשמן אחר (יש לקרוא בספר הרכב בדיוק באיזה שמן) אבל להחליפו ASAP.

 

מומלץ להחזיק בקבוק מיץ ירוק ספייר ברכב ליתר בטחון - להבא.

 

בהצלחה.

פורסם

עדיין לא ברור לי מדוע הוא קנה רכב כזה ? הוא הרי לא מבין בכלום. בדרך כלל לפני שרוכשים רכב מבררים עליו. אפילו טיפה.

 

מצד שני או שהוא עובד עלינו, או שהוא פשוט איינו מתייחס למה שאנחנו כותבים לו. לכן, במקרה הזה, נעילת השרשור מומלצת.

איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה - העוגה ?

פורסם

עובד עליכם? רכב מספר 9586304 נמצא כרגע במוסך סיטרואן יורו 2000 בכרמיאל, מחר בבוקר מסדרים הכל וזה אמור לעלות איזה 350 ש"ח

 

מה קשור לא מבין כלום, כמו שאני אגיד לך למה אתה קונה מערכת סטיראו אתה לא מבין כלום במערכות, ליצן.

פורסם
עובד עליכם? רכב מספר 9586304 נמצא כרגע במוסך סיטרואן יורו 2000 בכרמיאל, מחר בבוקר מסדרים הכל וזה אמור לעלות איזה 350 ש"ח

 

מה קשור לא מבין כלום, כמו שאני אגיד לך למה אתה קונה מערכת סטיראו אתה לא מבין כלום במערכות, ליצן.

שיהיה בהצלחה.

איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה - העוגה ?


×
×
  • תוכן חדש...