Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

שאלה לגבי חומר ברדיאטור (Radiator Sealant) של פרסטון


jonyboy
שימו לב! השרשור הזה בן 6887 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

לגבי חומר ברדיאטור (Radiator Sealant) של פרסטון, שסותם חרירים ומונע ע"י

כך נזילות, האם יש גם סיכויי גבוה שיסתם מעבר המים ? האם חייבים לבצע ניקוי רדיאטור או להחליף את המים או שפשוט לנסוע רגיל עם התוסף במערכת ומתי שצריך...עונה הבאה ,להחליף את המים?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לגבי סדקים ונזילות קטות הוא לא ממש סותם....

ולנסוע עם זה אני לא ממש יודע אם זה בסדר כי אני יודע שלדוגמה פלאש ניקוי לרדיאטור עלול לפגוע אם נוסעים איתו... תבדוק את זה.!

 

יום טוב :)

"בשביל להגיע לתוצאות משמעותיות יש לערוך שינויים משמעותיים"

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שלום.

 

החומרים האלה טובים אבל יש בעיה אחת הם די מסובכים לישום יש לקרוא את ההוראות בזהירות

ולישם אותם בדיוק לפי ההוראות או שהעסק לא יעבוד וגם יגרות נזק.

כמו כן אין צורך בניקוי ראדיאטור לאחר הטיפול אבל יש לרוקן את כול נוזל הקרור לפי ההוראות ולמלא מים חדשים ולא נוזל קרור כי יש ניגוד אינטרסים בין החומרים.

ביין היתר צריך לפרק את הטרמוסטט ולהחדיר את החומר ישר למנוע כאשר הוא חם מאוד . את החומר יש לערבב בתוך כלי בחוץ אם מים חמים אחרת הוא יהפוך לגושים ויסתום מעברים.

 

 

בברכה בני ל.

מילים כמו: שטויות, אהבל,טיפש,תלמד, זה לא קללות אז לא להעלב!!!

:multi::onfire:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

החומר הנ"ל הוא טוב מניסיון אך משתמשים בו כטיפול מונע ולא במידה ויש נזילות/חורים.

 

אורן

VOLVO 740 2.0 1988 since 2002

CITROEN C-3 PICASO-2011 since 2011

CHEVROLET CAVALIER 2.2 1996 SINCE 2013

SKODA FABIA SPORT 2011 SINCE 2013

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

במידה ומשתמשים בו באופן הרצוי לפי הוראות יצרן, כולל הוצאת טרמוסטט וכו בשביל אופן פעולה תקין של החומר.

האם צריך להחליף מים בתכיפות או שפשוט נוסעים עם החומר כשהו בסירקולציה במערכת?

לא כתוב בשום מקום שצריך להחליף מים אחרי ששמים את החומר הזה.

ועוד דבר, האם משהו יוכל לומר לי איך החומר הזה עובד בדיוק? הוא נצמד לדפנות? מה הוא עושה בדיוק? בחום הוא הופך למשהו אחר?

תודה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

במידה ומשתמשים בו באופן הרצוי לפי הוראות יצרן, כולל הוצאת טרמוסטט וכו בשביל אופן פעולה תקין של החומר.

האם צריך להחליף מים בתכיפות או שפשוט נוסעים עם החומר כשהו בסירקולציה במערכת?

לא כתוב בשום מקום שצריך להחליף מים אחרי ששמים את החומר הזה.

ועוד דבר, האם משהו יוכל לומר לי איך החומר הזה עובד בדיוק? הוא נצמד לדפנות? מה הוא עושה בדיוק? בחום הוא הופך למשהו אחר?

תודה.

שלום.

החומר מכיל שבבים עדינים של מתכת וכמו שצינתה הם ניצמדים לדפנות.

אם קראתה את ההוראות בעיון כפי שאמרתי אז היתה רואה שכתוב "לאחר שלושה ימים לרוקן את המים ולהכניס מים חדשים נקיים.

 

 

בברכה בני ל.

מילים כמו: שטויות, אהבל,טיפש,תלמד, זה לא קללות אז לא להעלב!!!

:multi::onfire:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 6887 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...