Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

היי

 

אני מתחיל להתלבט לגבי הרכב הבא שלי (ואני מעוניין ברכב קצת יותר ספורטיבי - כרגע עם מאזדה 2)

 

איכשהו הגעתי לשני הרכבים הנ''ל: 

הגולייטה נראית כרכב יותר נוח, אבל פחות ספורטיבי (וחד?), למרות שמבחינת כוח שני הרכבים לא רחוקים זה מזה לזכרוני.

 

הקליאו יותר חדה עד כמה שהבנתי (למרות שיצא לי להבין שגם היא לא הכי "חדה" בהיגוי) ויותר "ספורטיבית".

 

עשיתי חיפוש מאוד נרחב לגבי השתיים ואלו הדברים שהבנתי.

 

אם יש כאן מישהו שמכיר את שתיהן, אשמח לשמוע חווד.

עריכה אחרונה על ידי Lior_Django
פורסם (נערך)

האם למכוניות שהזכרת יש שנת ייצור, קילומטראז' ו/ או מספר ידיים?

האם יש לך מסגרת תקציב?

 

בג'ולייטה אני לא כל כך מבין. (שחקנית קולנוע  מאיטליה?).

 

אבל בקליאו מבין גם מבין.

למייטב זיכרוני יש לקליאו חמישה דורות.

החל מהדור הראשון שנת 1990.

 

בקיצור, עוד קצת מידע לא היה מזיק.

 

 

עריכה אחרונה על ידי IsraCar
פורסם

הקליאו ספורט דור 3 , חדה כמו סכין.

אבל עם יד 9 ומעל מאתיים ק"מ , לך תמצא אחת במצב סיבר או מצא בכלל.

 

האלפא רומיאו נראית נהדר, כנראה זמינה יותר, כך שאתה יכול להיות בררן.

 

כוח מנוע לא חסר לשתייהן.

פורסם

קליאו יהיה קשה מאוד למצוא.

 

נהגתי בג'ולייטה תלתן במספר מקרים - מקוריות, משופרות, בכביש ובמסלול.

לחיוב: נראית נהדר, נשמעת טוב, אחלה מנוע.

לשלילה: לדעתי ההוט האץ' עם ההתנהגות הגרועה בקטגוריה ונהגתי על 90% מהן.

 

בתקציב הזה הייתי לוקח מגאן RS או 308GTI, בכל הקשור לנהיגה הן שלוש רמות מעל האלפא.

 

פורסם

ה 306 והמגאן (דור קודם), הן ידניות..

 

יכול לנהוג בידני, אבל אני יכול למצוא את עצמי הרבה בפקקים וגם יש את בעיית הסחירות שמדאיגה אותי

פורסם

אז אתה מתכוון לקליאו 4 RS, היא אוטומטית (דו מצמדית).

יש מעט מאוד כאלה

ב306 התכוונת ל308 אני מניח. יש גם 308 GT, היא אוטומטית, פחות חדה מהGTI אבל 225 כ"ס, יש מעט מאוד כאלה. 

ג'ולייטה 1.4 דו מצמדית יותר זמינה כנראה

גם אני גר במדינה עם 100% מס על מכוניות, איזה כיף לי :mm_sad:

פורסם (נערך)

נכון, התכוונתי ל308, בטעות רשמתי 306 ☺️

 

איך ה 308 gt לעומת הגולייטה (תלתן)?

למה ללכת על ה308 ולא על הגולייטה?

 

* בגולייטה התכוונתי לאורך כל הזמן לגרסת התלתן.

עריכה אחרונה על ידי Lior_Django
פורסם (נערך)
לפני 7 שעות, o.r כתב:

קליאו יהיה קשה מאוד למצוא.

 

נהגתי בג'ולייטה תלתן במספר מקרים - מקוריות, משופרות, בכביש ובמסלול.

לחיוב: נראית נהדר, נשמעת טוב, אחלה מנוע.

לשלילה: לדעתי ההוט האץ' עם ההתנהגות הגרועה בקטגוריה ונהגתי על 90% מהן.

 

בתקציב הזה הייתי לוקח מגאן RS או 308GTI, בכל הקשור לנהיגה הן שלוש רמות מעל האלפא.

 

 

החלפת בולמים (זעזועים) יכולה לשפר את ההתנהגות לדעתך?

עריכה אחרונה על ידי Lior_Django
פורסם
לפני 15 שעות, Lior_Django כתב:

 

החלפת בולמים (זעזועים) יכולה לשפר את ההתנהגות לדעתך?

 

 

חשוב לי לומר שהרכב כן יכול להוציא קצב טוב.

כשאתה לוקח את הרכב (במסלול) אל ה 10-20 אחוז האחרונים שיש לו במגבלות, שם מתגלה הפער מול שאר הקטגוריה.

במידה ואתה לא עושה מסלול, היא בהחלט יכולה להיות אפשרות ובטח שתהיה שדרוג גדול לעומת מזדה_2.

  • רעיון טוב! 1

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...