Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

איזה בוסטר לרכב לקנות? ואיזה כבלים להתנעה לקנות?


arik100

פוסטים מומלצים

  • חברי המעגל הראשון

לי יש נוקו, אומנם GB150, אבל מאוד אמין וחזק. 

עוזר איתו בעיקר לאחרים. לעצמי משתמש בו כמקור מתח לקומפרסור, לכל מיני בדיקות שמצריכות חשמל.

הוא אצלי 4 שנים, עדיין חזק ויציב. לא מזמן עזרתי להתניע איתו משאית קטנה.

מתכלה מתחת לכיסוי:

🚗 .Alfa 147 2.0 Manual With B12 Pro- Kit+ Eibach Antiroll kit+ EBC Yellowstuff brakes kit+ 17" GT wheels with Toyo R888R+ Red leather seats|

 

המחליפה: Alfa 159 TB

עם חלונות חשמל ונעילה מרכזית.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש לי נוקו GB50.

עובד מצוין על הרבה מכוניות, ומאז שיש בוסטרים גם אני לא השתמשתי בכבלים במשך שנים.

אבל כשהתחלתי להתנדב ב"ידידים", שמתי לב שאת רוב המכוניות אפשר להניע עם הבוסטר, אבל לא את כולן.

מאז אני מודד עם מולטימטר כל רכב תקול. אם המתח פחות מ10V, אז אני יודע שלפעמים הבוסטר לא יצליח, ואילו אם הכבלים לפעמים כן מצליח במצב כזה.

עמוס

וַיִּשְׁמַע אַבְרָם, כִּי נִשְׁבָּה אָחִיו; וַיָּרֶק אֶת-חֲנִיכָיו יְלִידֵי בֵיתוֹ, שְׁמֹנָה עָשָׂר וּשְׁלֹשׁ מֵאוֹת, וַיִּרְדֹּף, עַד-דָּן.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 7 דקות, amosbmw כתב:

אם המתח פחות מ10V, אז אני יודע שלפעמים הבוסטר לא יצליח, ואילו אם הכבלים לפעמים כן מצליח במצב כזה.

בחלק מהבוסטרים מספיק לבטל את ההגנת קטבים והבוסטר מצליח.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 20 דקות, amosbmw כתב:

יש לי נוקו GB50.

עובד מצוין על הרבה מכוניות, ומאז שיש בוסטרים גם אני לא השתמשתי בכבלים במשך שנים.

אבל כשהתחלתי להתנדב ב"ידידים", שמתי לב שאת רוב המכוניות אפשר להניע עם הבוסטר, אבל לא את כולן.

מאז אני מודד עם מולטימטר כל רכב תקול. אם המתח פחות מ10V, אז אני יודע שלפעמים הבוסטר לא יצליח, ואילו אם הכבלים לפעמים כן מצליח במצב כזה.

יש בנוקו פונקציה שמבטלת את המצב האוטומטי ומאפשרת להניע גם מצבר מתחת ל 2 וולט, זה נקרא Manual override.

 

נסית להשתמש בזה?

רק צריך לקחת בחשבון שבמצב כל ההגנות כמו הגנה מבפני חיבור בקוטביות הפוכה מבוטלות אז צריך לפעול במשנה זהירות. 

  • רעיון טוב! 1

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מכיר, אני מדבר על מצב שגם זה לא עוזר.

בדרך כלל אלה מכוניות שעמדו יותר משבוע ללא תנועה.

עמוס

וַיִּשְׁמַע אַבְרָם, כִּי נִשְׁבָּה אָחִיו; וַיָּרֶק אֶת-חֲנִיכָיו יְלִידֵי בֵיתוֹ, שְׁמֹנָה עָשָׂר וּשְׁלֹשׁ מֵאוֹת, וַיִּרְדֹּף, עַד-דָּן.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עד כה נתקלתי רק במקרה אחד שבוסטר נוקו טעון לא הצליח להניע.

זה היה דווקא באוטו שלי. 

 

אבל אז הייתה תקלה נדירה יחסית במצבר, שקרתה תוך כד נסיעה ולא אחרי עמידה ממושכת. המנוע התחיל לרעוד, תוך כדי נסיעה כיביתי אותו ניסיתי להניע מחדש ואז כל החשמל באוטו נפל. עצרתי איפה שהייתי ודחפתי את האוטו לשול.

 

ואז לא נוקו לא עזר. כבלים לא נסיתי. זה היה יחסית קרוב לבית, הלכתי הביתה והבאתי מצבר אחד שהסתבר שגם היה פרוק אבל עם המצבר השני הנעתי עם נוקו ונסעתי משם לקנות מצבר. 

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שעה, amosbmw כתב:

מאז אני מודד עם מולטימטר כל רכב תקול. אם המתח פחות מ10V, אז אני יודע שלפעמים הבוסטר לא יצליח, ואילו אם הכבלים לפעמים כן מצליח במצב כזה.

עם ה-Baseus שברשותי הצלחתי להתניע עם מצבר של 6V, אבל יש לזה טריק.
מחברים את התנינים ואז צריך לחבר אותם מהר למטען, כאשר האור הירוק מופיע ישר להתניע. כלומר, יש זמן חלון של 3-4 שניות עד שהוא מזהה שיש "קצר".

אני לא יודע עד כמה זה מאמץ את הבוסטר. לחילופין אפשר לנתק את המינוס מהמצבר ולחבר את הבוסטר לכבל של המינוס כשהוא מנותק מהמצבר ואח"כ להחזיר.

אבל יש בזה בעיה. בגלל שהבוסטר עם 4 סוללות ליתיום בטור, אם הוא טעון ל-100% זה אומר שיש מתח בקצה של 4.2V לכל סוללה. 4 כפול 4.2 שווה 16.8V.

אני ניסיתי את זה רק שהבוסטר היה על 30%...

  • לא הבנתי... 1

הִנֵּה הַגֶּבֶר לֹא יָשִׂים אֱלֹהִים מָעוּזּוֹ וַיִּבְטַח בְּרֹב עָשְׁרוֹ יָעֹז בְּהַוָּתוֹ

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 21 שעות, Jabberwock כתב:

ממליץ על בוסטר Baseus 12000mAh מאלי-אקספרס.

בעבר קניתי בוסטר מ-KSP ב-300 שקל, קיה פיקנטו לא מתניע. גם אחרי שהחליפו לי למוצר חדש בחנות.

מה מתברר? יש ירידת מתח מהעומס על הבוסטר מה שמונע מהקודנית ברכב לאפשר התנעה.

הבוסטרים של Baseus מגיעים עם 4 סוללות ליתיום בטור, מה שפותר את הבעיה.

בהצלחה.

זה הבוסטר שהיה לי עכשיו והוא התנפח אחרי המקרה האחרון...

פניתי אליהם והם אמרו שאין אחריות כבר וגם לא מוכנים לספק הנחה לרכישת בוסטר חדש מטעמם..

 

 

יש פה מלא ענייני חשמל שאני לא כל כך מבין בהם חייב להגיד..

ומטענים של NOCO ב2000 שקל אני באמת מצפה שיחזיקו המון זמן לעומת מכשירים ב200-250 שקל

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש בוסטרים עם super caps, שאפשר להטעין בדקות בודדות עד  10 דק' או מהר יותר תלוי במקור ההטענה,

אפשר גם להטעין אותם מהמצבר הגמור שאתה מנסה להתניע, ואין סכנה שמשהו שם יתנפח אם תשאיר את הבוסטר ברכב ביום חם
ולפי היכלולות שלהם הם נותנים הרבה יותר זרם רגעי להתנע מכל בוסטר עם סוללה שתקנה
ומבחינת תווך חייהם הם מחזיקים הרבה יותר מכל בוסטר עם סוללה
הם גם לא זולים, בסביבות ה400 ש"ח
והמינוס היחיד הם שם לא מחזקים הטענה זמן רב ומספיקים ל2-3 התנעות, אחרי הטענה מאלה אולי מחזיקים כמה שעות ואז צריך להטעין שוב.
ראיתי סרטונים של אנשים שמחברים אותם למצברים גמורים של 6v, נותנים להם להיטען ואז מתניעים ללא בעיה את אותו הרכב עם המצבר הגמור 

AUTOWIT SuperCap 2 - הנה אחד עם הרבה ביקורת טובה

עריכה אחרונה על ידי Alberrto
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

גם אני עם הנוקו 40 כמו בוקי, בן 4. 

ההפתעה לטובה: סייע להניע מנוע דיזל 3.0 עם מצבר לא מת אבל שלא הצליח להניע לבד.

ההפתעה לרעה: לא הניע מנוע בנזין 1.2 עם מצבר S&S מת לגמרי, שכן הונע אח"כ עם כבלים. גם אחרי שבוטלה הגנת קוטביות. 

היה לי בעבר antigravity שעבד עד שהתנפח ומת ולא ממליץ עליו. 

אם הייתי קונה היום זה היה כנראה נוקו 70 או 75. 

היות שהבוסטר לא תמיד מצליח אני מחזיק ברכב גם כבלים. אגב, מאסיביים שהבאתי מחו"ל, כי ספק מקומי בארץ התוודה באוזני שכל מה שנמכר כאן זה 🪣. כמו שמרבית כבלי האודיו שנמכרים בעולם זה בעיקר אלומיניום במסווה של נחושת.

(ומצטרף להמלצה לייצר מכבלים של רתכת). 

עם גולף ידנית 1995 (1.4) לומדים לא לבזבז אף טיפה של כח.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 8 שעות, Alberrto כתב:

יש בוסטרים עם super caps, שאפשר להטעין בדקות בודדות עד  10 דק' או מהר יותר תלוי במקור ההטענה,

אפשר גם להטעין אותם מהמצבר הגמור שאתה מנסה להתניע, ואין סכנה שמשהו שם יתנפח אם תשאיר את הבוסטר ברכב ביום חם
ולפי היכלולות שלהם הם נותנים הרבה יותר זרם רגעי להתנע מכל בוסטר עם סוללה שתקנה
ומבחינת תווך חייהם הם מחזיקים הרבה יותר מכל בוסטר עם סוללה
הם גם לא זולים, בסביבות ה400 ש"ח
והמינוס היחיד הם שם לא מחזקים הטענה זמן רב ומספיקים ל2-3 התנעות, אחרי הטענה מאלה אולי מחזיקים כמה שעות ואז צריך להטעין שוב.
ראיתי סרטונים של אנשים שמחברים אותם למצברים גמורים של 6v, נותנים להם להיטען ואז מתניעים ללא בעיה את אותו הרכב עם המצבר הגמור 

AUTOWIT SuperCap 2 - הנה אחד עם הרבה ביקורת טובה

לא יודע אם לזה התכוונת, אבל יש מוצר של UTRAI שאוגר את הזרם החלש שנותר במצבר ומוציא אותו ב'פיק' שמספיק להתנעה. 

במידה והמצבר גמור לחלוטין, ניתן להטעין אותו דקות בודדות ואז לחבר. 

עריכה אחרונה על ידי topop
  • רעיון טוב! 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בדיוק לפני שבוע קראתי בams על בוסטרים שעובדים על בסיס קבלים. מעניין מאוד. 

ברובם אין סוללה פנימית בכלל ולכן אין צורך להחזיק אותם טעונים.

מחברים כמה דקות למצבר הגוסס, הם אוגרים את האנרגיה ומאפשרים התנעה.

הUtrai X1 הוזכר שם, זכה במקום אחרון. הצליח להניע בנזין בנפח קטן בלבד.

 

שוקל אם לרכוש כזה בנוסף לנוקו.

 

 

 

 

Screenshot_20240413-204059.png

Screenshot_20240413-204121.png

Screenshot_20240413-204206.png

עריכה אחרונה על ידי amosbmw
  • מעניין 1

עמוס

וַיִּשְׁמַע אַבְרָם, כִּי נִשְׁבָּה אָחִיו; וַיָּרֶק אֶת-חֲנִיכָיו יְלִידֵי בֵיתוֹ, שְׁמֹנָה עָשָׂר וּשְׁלֹשׁ מֵאוֹת, וַיִּרְדֹּף, עַד-דָּן.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני כשעה, topop כתב:

לא יודע אם לזה התכוונת, אבל יש מוצר של UTRAI שאוגר את הזרם החלש שנותר במצבר ומוציא אותו ב'פיק' שמספיק להתנעה. 

במידה והמצבר גמור לחלוטין, ניתן להטעין אותו דקות בודדות ואז לחבר. 

אכן זה המוצר, אני מכיר יותר את AutoWit SuperCap2, יש ממש הרבה ביקורת עליו ביוטיוב
הנה סתם סרטון שהניעו עם מצבר מת שיש שם 5.4 וולט (תרחיש מאוד קיצוני וכמעט לא אמיתי)
לא יודע מה גודל המנוע אבל לפי הסרטון אמור להיות מצבר שמיועד להביא 825CCA  (בדקה 08:00)
ואכן טעינה לוקחת עד כ3 דק' אם להטעין ממקור טוב

הניעו 6.8 עם מצבר גמור ללא בעיה, טעינה של 2דק וקצת משקע מצית ברכב

 

עריכה אחרונה על ידי Alberrto
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שעה, amosbmw כתב:

הUtrai X1 הוזכר שם, זכה במקום אחרון.

תודה על המידע, מעניין. 

לפני כמה שבועות כמעט הזמנתי כזה לאבא שלי, אבל בגלל שלא מצאתי חוות דעת ממכרים הזמנתי לו את הjstar 8 3000A. עליו אני מכיר לא מעט המלצות, כמו גם על הדגמים הפחות חזקים שלהם.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 3 שעות, Jack457 כתב:

 

ההפתעה לרעה: לא הניע מנוע בנזין 1.2 עם מצבר S&S מת לגמרי, שכן הונע אח"כ עם כבלים. 

אותו הסיפור היה לי עם רנו קפצ'ור, שני בוסטרים (פשוטים סיניים) לא הצליחו להניע את הרכב. אחד התרוקן לגמרי, השני התנפח והלך לפח. 

הבוסטר שנשאר תקין , אחרי טעינה מחדש, הצליח להניע לא מעט רכבים אחרים במשך שנתיים נוספות. 

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...