Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 929 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לחברי הפורום היקרים, רציתי להתייעץ בבקשה:

איפה שהוא בתאים האפורים זכור לי משהו שיונדאי וקיה מיוצרות באותו מפעל. או שזה אותו יצרן.. משהו כזה. יש אמת בדבר? כי הקיה זול בכמה אלפים טובים..

ולשאלה השניה, מעוניין לרכוש i10 רמת גימור סופרים. מה הדרך הכי כדאית היום לקניה  במזומן (או יותר נכון לומר -כסף נזיל)?

יש איזה מועדון צרכנות עם מחירים עדיפים? מבצעי סוף שנה? או שהמחיר הרשום באתר הוא מחיר המחיר בפועל?

תודה,

Putting a rear-spoiler on a front-wheel drive car. Yeah, that's gonna help

פורסם

מכאנית הם זהות. הi10 דגם יותר חדש ויותר מרווח מאחור.

קיה חברת בת של יונדאי. ממליץ לנסות לפני רכישה בגלל הגיר החד מצמדי.

פורסם

אני נהגתי בשתיהן הi10 החדשה לדעתי יותר שלמה כרכב מהפיקנטו,

לאשתו של אח שלי יש אחת, סופרים,

הגיר שלה משום מה נעים יותר מאחותה מבית קיה, 

אני רגיל לפעמים לנסוע בפיג'ו 108 של אמא שלי שהגיר בפיקנטו הרגיש לי די דומה,  בi10 יותר טוב ללא ספק.

 

הגיר הזה מעצבן למי שלא מכיר בעיקר בנהיגה הראשונות,

אך אחרי שמתרגלים מקבלים רכב זול, אמין וחסכוני, שדי נהנים ממנו.

 

לאמא שלי בת 65 כרגע יש את ה108 הרובוטית שקנתה חדשה מהחברה לפני בדיוק 7 שנים, היום עם 55000 ק"מ והרכב חי בחיפה מיומו הראשון,ועדיין נוסע כחדש,

התרגלה לגיר וליתרונות שלו ומאוד נהנאת מהרכב.

 

מה שכן, הגיר הזה לא מתאים לנהיגת התגרזנות, צריך לנסוע בנינוחות ורוגע.

×
×
  • תוכן חדש...