Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 980 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אז ככה,

היום יש לי איירפודס 2 שכבר עבר זמנם…

האופציה המתבקשת היא להתקדם לאיירפודס 3 או איירפודס פרו 2.

איירפודס 3 יורדות מהפרק מכיוון שאני רוכב על אופניים כ15 דקות בממוצע לכיוון לעבודה והיום אני משתמש בגרבר של הספורט מכיוון שאני לא סומך על האיירפודס שלא יפלו.

חשוב לי שאצליח גם לנהל שיחת טלפון במידת הצורך על האופניים (לא מתאפשר עם הגאברה).

 

ובעקבות זה שאני משתמש באייפון אני מניח שהאופציה הכי מתבקש היא איירפודס פרו 2…

ישנה התלבטות נוספת והיא sony wf1000xm5, שתי האוזניות מעולות בביקורות ובמבחנים אחת נגד השניה לרוב יש שוויון.

אשמח אם למישהו יש מידע שיכול לעזור לי לקבל החלטה (גם דגמים נוספים יתקבלו בברכה).

 

תודה

פורסם (נערך)

אני עם edifier neo buds pro, ואיכות השמע פשוט עילאית. 
קניתי אותם ב 330 ש"ח באילת, אחת הקניות הטובות (בעיקר למי שחשובה לו איכות השמע)
אני משתמש באנדרואיד, ויש תמיכה בקודק LDHC  האיכותי, לא יודע איך זה עובד עם אפל.
 

עריכה אחרונה על ידי דור--
פורסם

 איירפודס 2 מעולות. הסינון רעשים שלהם עושה עבודה לא פחות ממדהימה. 

האוזניות של סוני בהחלט טובות מאוד. אני משתמש באח הגדול שלהם  xm4  בעבודה והיכולת לשלוט על הכול באפליקציה שלהם (אם כי לא מושלמת) ממש טובה.

תכלס? אני הייתי הולך על האיירפודס 2 רק בגלל שציינת שיש לך אייפון. רמת התאימות בין המכשירים פשוט עושה את הכול לקל יותר.

 

2018 Mazda 3 2.0 Hatchback Premium.

 

פורסם

אין לי נסיון עם הסוני הספציפיות שציינת, אבל משתמש באיירפודס פרו 2 מאז שיצאו, 
אישית - ציפיתי לסאונד טוב יותר במוזיקה (עברתי מJabra 7 Elite, שלדעתי ברוק/מטאל נשמעות טוב יותר) אבל בסה״כ הן אוזניות טובות מאוד. בידוד רעשים מצויין, גם בזמן שיחה.

 

פורסם

אכן האינטואיציה שלי היא ללכת עם האיירפודס פרו כי אני עם אייפון…

אני לא אוהב את הצורה שלהן (השטרונגול שיוצא מהן…) אבל נראה שזו האופציה העדיפה

פורסם

אני הזמנתי לא מזמן Soundcore Liberty 4 NC ומחכה שיגיעו מסין (מניח שלא יקרה בקרוב מסיבות ברורות).

הביקורות מהללות, מציינים סאונד מצוין וסינון רעשים ברמה קרובה מאוד לXM4, בערך ברמה של האח הקטן מבית סוני linkbuds s (שהן אגב אחלה אוזניות בפני עצמן).

המחיר באזור ה70 דולר מעליאקספרס.

אישית אני לא רואה את עצמי משלם מעל 300-400 שקל על אוזניות אלחוטיות שכל כך קל לאבד. במיוחד כשההבדל בסאונד כל כך קטן וכנראה לא מצדיק הפרש מחיר של פי 3-5.

אבל כמובן שזה אינדיבידואלי ולכל אחד השיקולים שלו.

 

ממליץ לצפות בסרטון הבא, אולי יעזור לך בהתלבטות בין האיירפודס פרו 2 לסוני XM4/XM5:

 

פורסם

האיירפודס פרו 2 מעולית

 היה להם עדכון קטן לאחרונה (גם usb c אבל גם הבדל באוזניות לתמיכה בlossless)

 

מבחינתי כסט אוזניות יחיד אין להן תחליף. הסוני גם טובות (מאוד ועדיפות למוסיקה) א ב ל - השליטה ויציבות החיבור עם מכשירי iOS והמעבר בין מכשירים (אם יש לך גם אייפד או מק ואפילו אפל טיוי) יותר חשוב.

 

מבחינתי המחליף היחיד שיהיה להם - יהיה הדור הבא שלהן.

If living is for learning

Then dying is forgetting

פורסם (נערך)

אסתכל על הסרטון השוואה ששלחת, תודה 🙏

בעיקרון בבית אני משתמש במקבוק, בעבודה יש לי פיסי, חשוב שזה שהממשק אליו גם יהיה מוצלח כי מדי פעם כשאני לא מחובר לדוקינג במשרד.

מניח שאחכה לנובמבר לראות אם יש איזו ירידת מחיר קלה (אני בספק רב)

עריכה אחרונה על ידי BloodFist
פורסם

רק אומר, שבעיקרון לפי החוק - אסור לך לרכב על אופניים כאשר אתה חובש אוזניות.

ואם כבר אתה עם אוזניות - עדיף כאלו שלא מסננות את רעשי הסביבה, אלא משאירות אותך ערני וקשוב לסביבה.

 

טריאתלטים בדרך משתמשים באוזניות עצם, כמו של חברת shokz.

 

פורסם

אחרי שהאיירפודס 2 שלי הלכו לעולמם, התקדמתי לאיירפודס 3.

לא רציתי את הפרו בגלל הצורה המוזרה (בעיניי), המחיר, וגם לא הייתי צריך סינון רעשים במקרה הזה.

 

מבחינת איכות אין לי טענות אבל האיירפודס 3 יושבות פחות טוב באוזן.

לא מבחינת נוחות, אלא יציבות.

פעמיים קרה שאחת האזניות נפלה לי - בהליכה.

 

לכן, פחות הייתי ממליץ עליהן לפעילות ספורטיבית.

איכות/סאונד/נוחות באוזן - אני מרוצה.

There is no fate but what we make for ourselves

פורסם
לפני 3 שעות, Altera כתב:

לא רציתי את הפרו בגלל הצורה המוזרה (בעיניי), המחיר, וגם לא הייתי צריך סינון רעשים במקרה הזה.

 

לפני 3 שעות, Altera כתב:

פעמיים קרה שאחת האזניות נפלה לי - בהליכה.

אלו הסיבות בין השאר (יחד עם נוחות בשימוש ארוך) שבגללן עברתי לפרו ומאז לא הסתכלתי אחורה.

המצב שקיפות מדהים אגב, אם אתה חושב שאתה שומע הכל עם האיירפודס באוזניים (הרגילות) - אתה לא בכיוון , עם הפרו 2 במצב שקיפות - זה ממש כאילו אתה בלי כלום באוזניים.

If living is for learning

Then dying is forgetting

×
×
  • תוכן חדש...