Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

הפקדת כסף מזומן קניית רכב


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1023 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יואו, כמה סרטים על 20 אלף מזומן....

לפני 34 דקות, amosbmw כתב:

הכספומט יכול להוציא את השטרות שלך ללקוחות אחרים שמושכים כסף

לא. הוא מוציא אחרים ואלו הולכים חזרה לברינקס.

אם אתה מאמין שיכולים לקלקל, תאמין שיכולים לתקן.

- רבי נחמן מברסלב

פורסם
לפני 8 שעות, amosbmw כתב:

יש קהל יעד מסויים שקונה במזומן.

 

לכך התכוונתי כשכתבתי "אוכלוסיות שמתנהלות בנייר".

 

והאוכלוסיות יכולות להפתיע - לפני שנה, כשהתחתן הבן השני שלי, הופתעתי מכמות המזומן שהיתה במעטפות. ולא מדובר באורחים ממאה שערים או פורדיס, אלא במיטב בוגרי טכניון ואוניברסיטה טריים.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
לפני שעה, sperial כתב:

והאוכלוסיות יכולות להפתיע - לפני שנה, כשהתחתן הבן השני שלי, הופתעתי מכמות המזומן שהיתה במעטפות. ולא מדובר באורחים ממאה שערים או פורדיס, אלא במיטב בוגרי טכניון ואוניברסיטה טריים.

זה כי אם יש משהו יותר נדיר ממזומן זה צ'קים... אף אחד כמעט לא מתנהל עם צ'קים יותר.

 

אישית, מכרתי רכב במזומן לפני כשבוע - ב-8500 ש"ח. בא אדם מבוגר, וביקש לקנות במזומן. הלכנו לסניף דואר (לא לשכוח להזמין תורים מראש...) בדואר יש מכונה שבודקת את השטרות, העברת בעלות וזהו.

ההפקדה עצמה נעשית היום כמעט אך ורק דרך כספומטים, לא כל סניפי הבנק מקבלים מזומן - גם זה משהו שצריך לדעת.

פורסם
לפני 51 דקות, גור אדם כתב:

זה כי אם יש משהו יותר נדיר ממזומן זה צ'קים... אף אחד כמעט לא מתנהל עם צ'קים יותר.

לפני שעתיים, sperial כתב:

לכך התכוונתי כשכתבתי "אוכלוסיות שמתנהלות בנייר".

 

והאוכלוסיות יכולות להפתיע - לפני שנה, כשהתחתן הבן השני שלי, הופתעתי מכמות המזומן שהיתה במעטפות. ולא מדובר באורחים ממאה שערים או פורדיס, אלא במיטב בוגרי טכניון ואוניברסיטה טריים.

קצת מוזר, אגרת חתונה כמעט תמיד תשולם בהמחאה. בטוח יותר (רובן כיום כבר מודפסות עם "למוטב בלבד") ומאפשר להנהח"ש (הורי החתן/כלה) לקזז מהחוב ("הם נתנו כמו שנתנו לחתונה של הילדה שלהם")...

אני משתמש עד היום בצ'קים, לא הרבה אך זה עדיין נוח כתחליף מזומן אנונימי. נותנים את הצ'ק ללא שם מוטב, מקבל הצ'ק מממש אותו ע"י רשימת שם המוטב בהתאם לקניה (פחות נפוץ היום אך עד לפני מספר שנים צ'קים ללא שם מוטב היו עוברים יותר מיד אחת). זה גורם לפעמים לאשתי לשאול מדוע צ'ק שאני נתתי הופקד לחשבון של צימר😁 (סיפור אמיתי, צ'ק ששילמתי בו עבור רכישת חלפים ללא קבלה) 

 

מכרתי לפני כעשר שנים את הרכב במזומן (סכום שווה ערך ל 25 אש"ח של ימינו) ולא מצאתי צורך להפקיד כי בכל מקרה אנחנו מושכים במזומן 2000+ כל חודש (מנקה, גנן, שוק וכו') כי זה נגמר לאחר שנה.

פורסם
לפני 14 שעות, DubelBoom כתב:

אני מכרתי רכב במזומן (פחות מ20 אלף), העברנו בעלות בדואר ושם יש להם מכונה לספירת שטרות. ביקשתי שיעבירו את הכסף במכונה לוודא שהוא לא מזויף, להבנתי היא אמורה לזהות.

אז העברת בעלות, הפקדתי את הכסף בכספומט בנגלות (כמה שהכספומט הגביל..) ואף אחד לא שאל כלום.

פעם, לפני הרבה שנים שהיה נהוג לרכוש רכב במזומן
קיבלתי סטיפה, הלכנו לפקידה בדואר וביקשנו ממנה 
לוודא עבור הקונה שאין מניעה להעביר בעלות
אח"כ היא קיבלה את הכסף, ספרה אותו והפקידה אותו לחשבון בנק שלי (אולי זה עלה כמה גרושים)
ואז עשתה את ההעברה הבעלות

קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
פורסם

20K זה לא הרבה. אחי הפקיד קרוב ל70 אלף מתנות של החתונה והבנק לא אישר עד שהוא קבע פגישה עם מנהל הסניף והראה לו הזמנה של החתונה + בדיקת ההיסטוריה של בעל החשבון.

לא מאמין שיעשו לך רעש על 20K אבל בכל זאת להמנע תמנע.

פורסם

בגדול, עד 50000 אתה יכול להפקיד דרך הכספומט. לא צריכה להיות בעיה.

 

זה בלאומי:

לאומי דיגיטל מציג: הפקדת שטרות מזומן ישירות בכספומט לאומי, ללא תור ובכל שעות היממה. באפשרותך להכניס עד 90 שטרות שקליים או עד 18,000 ש"ח בהפקדה אחת (עד 48,000 ש"ח מצטבר ליום)

 

×
×
  • תוכן חדש...