Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

קופרה פורמנטור או מאזדה CX5?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1420 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

 

שואל בשביל חבר -

קופרה פורמנטור 1.5 או מאזדה CX5 2.0 2X4 אקזקיוטיב?

שתיהן במחיר זהה של 175,900

על פניו, בהשוואה באתר ICAR, הפורמנטור מרשימה יותר. עם זאת, למשפחתי יש CX5 חדשה ואנחנו אוהבים אותה מאוד.

מה היתרונות והחסרונות של כל אחת מהן על השנייה?

 

תודה

פורסם

הקופרה מודרנית יותר, מה שכן קראתי לא מעט תלונות בקבוצה של סיאט לגביי המולטימדיה. שווה לבדוק בקבוצה בפייסבוק.

מה אופי הנסיעות של החבר?

לא סגור לגביי הגיר בקופרה, האם הוא רטוב או יבש.

האם הוא ביצע נסיעת מבחן על שני הרכבים?

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם

אני חושב ששני הרכבים מעולים אך הקופרה נותנת תחושה יותר ייחודית וגם תראה פחות ממנה על הכביש הישראלי. (בכלל הנראות של הקופרה כמה רמות מעל המאזדה לדעתי)

דבר אחד שהוא מאוד מאוד מאוד מעצבן זה השליטה במיזוג במהמסך, פשוט זוועה. כנס לאולם תצוגה ותראה אם זה מתאים לך. 

 

 

פורסם (נערך)
לפני 20 שעות, dorsht כתב:

הקופרה מודרנית יותר, מה שכן קראתי לא מעט תלונות בקבוצה של סיאט לגביי המולטימדיה. שווה לבדוק בקבוצה בפייסבוק.

מה אופי הנסיעות של החבר?

לא סגור לגביי הגיר בקופרה, האם הוא רטוב או יבש.

האם הוא ביצע נסיעת מבחן על שני הרכבים?

לא יודע איך המולטימדיה בקופרה, אבל חייב לציין שאני לא מעריץ גדול של המאזדה קונקט שב-CX5.

15K נסועה שנתית, יש שני ילדים קטנים, רוב הנסיעות זה הוא לבד  במסגרת העבודה.

ביצע נסיעת מבחן על ה-CX5 שלנו ואהב.

איך היבואן? עד כה החווייה שלנו עם דלק מוטורס היתה חיובית מאוד.

על צ'מפיון אני יודע שהדעות לא מדהימות, הן מבחינת שירות והן מבחינת מחירים - זה באמת ככה? איך הם בהשוואה ליבואן מאזדה?

לפני 18 שעות, גל1 כתב:

בקופרה הגיר רטוב

זה יתרון או חסרון?

לפני שעתיים, seat2005 כתב:

אני חושב ששני הרכבים מעולים אך הקופרה נותנת תחושה יותר ייחודית וגם תראה פחות ממנה על הכביש הישראלי. (בכלל הנראות של הקופרה כמה רמות מעל המאזדה לדעתי)

דבר אחד שהוא מאוד מאוד מאוד מעצבן זה השליטה במיזוג במהמסך, פשוט זוועה. כנס לאולם תצוגה ותראה אם זה מתאים לך. 

 

 

יש הרבה מהן על הכביש או לא זה לא שיקול אצלו...
איך מתפעלים שם את המזגן?

עריכה אחרונה על ידי ...
פורסם
לפני כשעה, ... כתב:

על צ'מפיון אני יודע שהדעות לא מדהימות, הן מבחינת שירות והן מבחינת מחירים - זה באמת ככה? איך הם בהשוואה ליבואן מאזדה?

בתחזוקה שוטפת, לפחות בארונה שהייתה לי ובקארוק של ההורים - המחירים לא חריגים ולדעתי עושים פיל מזבוב.

מבחינת שירות לא נתקלתי בבעיות כלשהן.

 

לפני כשעה, ... כתב:

זה יתרון או חסרון?

מבחינת אמינות - יתרון.

מבחינת חתזוקה - חיסרון, אחת ל-4 שנים או 60 אלף ק"מ צריך להחליף שמן גיר.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם (נערך)

שים רק לב שהאחזקה שלו יקרה יותר (גיר רטוב)

והחלפת  שמן כל 60k או 4 שנים בעלות של 2500 שקלים לערך.

עריכה אחרונה על ידי CarloAbarth

2018 Mazda 3 2.0 Hatchback Premium.

 

פורסם

אז לרכב שעולה 175K שקל יעלה 2500 שקל בעוד 4 שנים( 1.70 שקל ליום)  - זה באמת שיקול? 

עברו כבר למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) דבר לא השתנה. עדיין רואה סביבי נוהגים נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת מכל הקורה בכביש . 

 

פורסם

אם מחיר האחזקה הוא שיקול - יש לקחת בחשבון   שהיבואן מתמחר שעת עבודה לרכבי קופרה באיזור 400 שקלים, לעומת סיאט למשל ששעת העבודה מתומחרת באיזור 200~.

מעבר לזה - בקבוצת סיאט בפייסבוק דובר רבות על המון תקלות סרק ברכב וליבואן/יצרן אין פתרון, כבר ראיתי פוסטים של אנשים שהעלו תמונות של תקלות על רכבים בני יומיים.

מבחינת צריכת דלק - לא יודע מה המצב במאזדה, בפורמנטור לפי דיווחי משתמשים הצריכה נעה בין 1:11 בנהיגה רגועה ל1:8-9 בנהיגה קצת יותר אגרסיבית (כמובן שזה תלוי בנהג ובנסועה).

אלו בכל אופן הדברים שמשתמעים מהקבוצה בפייסבוק, לי אישית אין את הרכב.

  • מבאס 1
פורסם

באתר אייקאר 14.5 קילומטר לליטר בנסיעה משולבת, מבאס לדעת שהיא למעשה עושה בפועל כמו המאזדה (אצלנו המאזדה עושה סביב 11.2, כשהמוצהר הוא 12.8).

×
×
  • תוכן חדש...