Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

הלך גיר בגלל מערכת START_STOP? (ספויילר: בסוף לא הלך כלום [בינתיים] )


laplug
מעבר לפיתרון נפתר ע"י laplug,
שימו לב! השרשור הזה בן 832 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

על צלחות בלם וסט רפידות לשלם 1550 שקל לפני מע"מ, נשמע לי שחיטה ברמות אחרות. 

 

לצורך העניין לפני שנה ביונדאי שהייתה לי שילמתי על צלחות בלם אחוריות+רפידות - 370 שקל לפני מע"מ

עריכה אחרונה על ידי davemustaine87
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 52
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

לפני 11 דקות, איציק נ. כתב:

נראה לי שאתה לא קורא את התמונה ולא מבין על מה שילמת.

עבודה על הטיפול - 544 שח (זה כולל מילוי אוריאה, אבל כרגע אני שם את זה בצד).

שמן 235

פ.שמן 97

אטם 33

מסנן מזגן 154

נוזל בלמים 24

מסנן אויר 147

מסנן סולר 212.

חלקים 902 שח, עבודה 544 שח. יחד זה 1446 + מעמ (1692 שח, לפני 5% הנחה שקיבלת = שזה יוצא כ 1600 שח כולל מע"מ).
 

מילאו לך אוריאה (103 שח), גבו על זה כסף. אתה לא חייב למלא אצלם - אתה יכול לקנות לבד או בתחנת דלק.

טסט (88+100 שח) אתה יכול לעשות לבד.


ברקסים (כ 1794 שח עבודה וחלקים + מעמ =  2100 שח. זה יקר לטעמי, אבל אולי אני טועה).  לדעתי, היה אפשר לחרוט את הצלחות ולשים רפידות חדשות אבל אני לא יודע מה היה השיקול של המוסך להחליף, לא הייתי שם ולא ראיתי את מצב הצלחות. יכול להיות שהם צודקים ויכול להיות שסתם "דחפו" לך.

 

 

אני בהחלט לא יודע על מה שילמתי, הינה למשל טיפול 10K שעשיתי שנה שעברה במוסך מורשה (לא איזה מוסך פיראטי) אבל לא של סיטרואן. הם גם עשו לי טסטס (וגבו עליו אפילו יותר) ועדיין יצא לי רק 1000 ש"ח

2082927655_InkedInkedImage(68)_LI.thumb.jpg.1b35ddb2f658fb228e2f91448818179a.jpg

עריכה אחרונה על ידי laplug
  • אהבתי 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 2 דקות, laplug כתב:

אני בהחלט לא יודע על מה שילמתי, הינה למשל טיפול 10K שעשיתי שנה לפני במוסך מורשה אבל לא של סיטרואן. הם גם עשו לי טסטס (וגבו עליו אפילו יותר) ועדיים יצא לי רק 1000 ש"ח

שמת חלקים תחליפיים בשליש מחיר.

בטיפול שלך לא עשו:  נוזל בלמים, פילטר סולר, 

Peugeot 3008 MY18 1.6HDi 120Hp Automatic
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic
Citroen C4 MY07 2.0 143Hp Automatic

 

 

eפ.מצולמים אחרונים: הח' שסתום ספיקה למדחס מזגן, טיימינג למנוע 2.0 EW10J4 ב 307, הח' COM2000 ברכבי PSA , הח' שמן AL4, הח' שסתומים AL4

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתה אומר לא מקורי, הם כותבים מקורי. @מלטבשי טוען שגם במוסך סיטרואן עבדו עלי ולא שמו את מה שאמרו- למי להאמין? לא יודע, אני רק יודע שמזמברים אותי ב 2500 ש"ח על כל כמה אלפי קילומטרים. אני מחזיק רכב שני דנדש (דרך ליסינג) ואני רואה כמה הם משלמים על טיפולים. אני שואל אנשים וכולם צוחקים עלי בפנים. לא מכיר ולו אחד שמחזיק רכב שהוא לא סיטרואן או פג"ו שמוציא סכומי עתק כל כמה אלפי קילומטרים

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 2 דקות, laplug כתב:

 @מלטבשי טוען שגם במוסך סיטרואן עבדו עלי ולא שמו את מה שאמרו- למי להאמין?

 

לא עבדו עלייך - כתבו ששמו תחליפי, רק שהוא לא מתאים לפי הגדרות יצרן

צביעות היא נגע רע! היזהרו מאלו שיחייכו אליכם היום ומחר יתקעו לכם סכין בגב

 

מחפש 308 1.2, סביבות 100,000 ק"מ, רק עם מנוע גמור, לא סטיישן ולא בצבע אדום

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 1 דקה, laplug כתב:

אתה אומר לא מקורי, הם כותבים מקורי.

אין פילטר אויר למנוע מקורי ב 60 שקל, וגם אין פילטר אויר מקורי למזגן ב 60 שקל (ועוד עשו לו הנחה על זה).

 

גם במקרה שלך, אם היו עושים טיפול בחלקים מקוריים (סנן אויר מקורי 147 שח, זה אומר עוד 87 שח על המחיר ששילמת + סנן אויר מקורי למזגן ב 154 שח, שזה אומר עוד 94 שח + מוסיפים עלות של סנן סולר מקורי 211 שח + מעמ) זה אומר שבסופו של דבר היית צריך לשלם עוד 392 ש"ח + מעמ (שהם 460 שח) ועם העלות הנוספת של ביצוע החלפת סנן סולר והחלפת נוזל בלמים, גם אתה היית מגיע ל 1600 שח כולל מע"מ !

מסקנה: גם מה שאתה שילמת - לא זול. פשוט עשית רק חלק מהדברים ושמו לך 2 סננים תחליפיים ואחד מקורי (סנן שמן מנוע).

 

איציק

Peugeot 3008 MY18 1.6HDi 120Hp Automatic
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic
Citroen C4 MY07 2.0 143Hp Automatic

 

 

eפ.מצולמים אחרונים: הח' שסתום ספיקה למדחס מזגן, טיימינג למנוע 2.0 EW10J4 ב 307, הח' COM2000 ברכבי PSA , הח' שמן AL4, הח' שסתומים AL4

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 6 דקות, מלטבשי כתב:

 

לא עבדו עלייך - כתבו ששמו תחליפי, רק שהוא לא מתאים לפי הגדרות יצרן

זה נקרא שעבדו עלי. כשאני בא למוסך מורשה לטיפול ומשלם כאילו קניתי ארגז יהלומים בבורסה, אז הם אמורים לפחות לשים את מה שצריך. לא מצופה מבנאדם ממוצע לעבור על כל המספרים הסידוריים בחשבונית ולבדוק באינטרנט + בספר רכב אם זה מקורי או לא ואם זה עומד בתקן או לא. הם גם יכלו לשים לי פילטר מקורי של משאית בטון ולטעון שלא עבדו עלי. הם הרי לא כתבו "לא תואם" וגם לא אמרו לי בע"פ, ולא שאלו להסכמתי אז זה נקרא שעבדו עלי. זה כמו שתקנה רכב חדש מהיבואן ותעבור על כל חלק וחלק ותבדוק אם הכל מקורי ולא החליפו לך שם איזה משהו- אין צפיה כזאת ממך.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בעניין השמן:

אם הלקוח נמצא תחת המעטפת של מוסך מורשה יבואן, אין לו מה לדאוג.
במידה ותהיה חלילה בעיה, המוסך ישא באחריות.

מניסיוני, כאשר הרכב מטופל במוסך מורשה יבואן - מסתכלים יותר על זמני הכניסה לטיפולים ופחות על איזה שמן בדיוק מזגו (יכול להיות שדברים השתנו, אבל זה מהניסיון שלי ד-א-ז).

  • רעיון טוב! 1

Peugeot 3008 MY18 1.6HDi 120Hp Automatic
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic
Citroen C4 MY07 2.0 143Hp Automatic

 

 

eפ.מצולמים אחרונים: הח' שסתום ספיקה למדחס מזגן, טיימינג למנוע 2.0 EW10J4 ב 307, הח' COM2000 ברכבי PSA , הח' שמן AL4, הח' שסתומים AL4

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לטמעי האישית שלי, זו צביעות מצד מקבל ההחלטות (היבואן).

צביעות היא נגע רע! היזהרו מאלו שיחייכו אליכם היום ומחר יתקעו לכם סכין בגב

 

מחפש 308 1.2, סביבות 100,000 ק"מ, רק עם מנוע גמור, לא סטיישן ולא בצבע אדום

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תשתדל לא לקחת את זה קשה. בפעם הבאה פשוט תתקשר למספר מוסכים מורשים ותבקש הצעת מחיר בטלפון לפני.

מנסיוני, ישנם הבדלי מחיר לא קטנים בין מוסך מורשה אחד לאחר וסביר להניח שתוכל לשלם פחות בפעם הבאה. בלמים תוכל לשקול לבצע במוסך לא מורשה יבואן ואולי אפילו להביא בעצמך את הרפידות והצלחות ובכך להפחית את התשלום באופן משמעותי. 

  • אהבתי 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תקנה חלפים עצמאית בפעם הבאה, זה מאוד פשוט  היום.

 

אני קניתי פילטר אויר, פילטר מזגן עם פחם פעיל, פילטר שמן, ו4 פלאגים (אירודיום כמובן) הכל תוצרת בוש (לא מקורי אבל תחליפי ברמה גבוהה מאוד) ב275 ש"ח כולל משלוח מCARS245

 

להמחשה מחיר הפילטר עם הפחם המקורי בלובינסקי הוא מעל 200 שקל.... 

 

שמן קשה למצוא בתקן (יש רק טוטאל ומוביל) אבל בגבע טענו שהתקן החדש חובה רק במנועי 1.2 ובנועי 1.6 בנזין (לא יודע לגבי דיזל) ניתן להשתמש בתקן הישן יש קסטרול בתקן 2290 ב150 ש"ח.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני לא מוסכניק. אני לא יודע מה צריך להחליף בכל טיפול. אני לא יודע אם הלכו לי הדיסקים או לא. אני מבין שאתם נכנסתם פה חזק לתחום, אבל אני קונה אוטו בשביל שהוא ישרת אותי ולא להפך. כמות הזמן שאני אצטרך להשקיע בשביל כל הבירורים, הקניות, ההובלות, חיפוש המוסך שיסכים לכל זה וכו, תעלה לי הרבה יותר. זה כמו שכשאני קונה מזגן אני לא מתכנן להפוך לטכנאי מזגנים, או כשאני טס לחול אני לא אעשה קורס מכונאים מוטסים.

 

המסכנה שלי מכל הסיפור הזה, שאם אני לא מתכנן לפתוח מוסך או לממן טיסות לחול עבור מוסכניקים, זה לא לקנות PSA (כי עבורי לפחות) זה חתול בשק. צריך פשוט לקנות "פחנוע" כמו שאתם קוראים לזה פה, ולישון בשקט.

  • אהבתי 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שעתיים, איציק נ. כתב:

עברנו את הימים שהיינו נכנסים עם הקונסטה למוסך, עושים שמן+פילטר+פלאגים+פלטינות+שמן_ברקס ויוצאים בחשבון של 100 שקל.

 

טוב, באותם ימים שילמת אולי 100 לירות, ועשו לך טיפול 5000 עם רגולז' ברקס. אבל כבר אז ידעו להכניס את האלמנט..

 

פות"ש - אז מה היה לנו פה? תשווה קצת את הטיפול הקודם לנוכחי - מדובר בהרבה פחות פעולות (וכנגזר מכך - חלפים). חלק מהמרכיבים אצל המוסך שלא מרשת היבואן היו יותר יקרים. למשל על העברת הטסט שילמת יותר מכפליים (213 לעומת 100 ש"ח, לפני מע"מ).

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 2 דקות, sperial כתב:

טוב, באותם ימים שילמת אולי 100 לירות, ועשו לך טיפול 5000 עם רגולז' ברקס. אבל כבר אז ידעו להכניס את האלמנט..

 

פות"ש - תשווה קצת את הטיפול הקודם לנוכחי - חלק מהמרכיבים אצל המוסך שלא מרשת היבואן היו יותר יקרים. למשל על העברת הטסט שילמת יותר מכפליים (213 לעומת 100 ש"ח, לפני מע"מ).

 

אני אמרתי את זה במפורש... ואם כל זאת, כל הסיפור עלה פי 2.5 פחות מהטיפול הממוצע שלי (גם אם נתעלם מהדיסקים)

עריכה אחרונה על ידי laplug
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 8 דקות, laplug כתב:

אני לא מוסכניק. אני לא יודע מה צריך להחליף בכל טיפול. אני לא יודע אם הלכו לי הדיסקים או לא. אני מבין שאתם נכנסתם פה חזק לתחום, אבל אני קונה אוטו בשביל שהוא ישרת אותי ולא להפך. כמות הזמן שאני אצטרך להשקיע בשביל כל הבירורים, הקניות, ההובלות, חיפוש המוסך שיסכים לכל זה וכו, תעלה לי הרבה יותר. זה כמו שכשאני קונה מזגן אני לא מתכנן להפוך לטכנאי מזגנים, או כשאני טס לחול אני לא אעשה קורס מכונאים מוטסים.

 

המסכנה שלי מכל הסיפור הזה, שאם אני לא מתכנן לפתוח מוסך או לממן טיסות לחול עבור מוסכניקים, זה לא לקנות PSA (כי עבורי לפחות) זה חתול בשק. צריך פשוט לקנות "פחנוע" כמו שאתם קוראים לזה פה, ולישון בשקט.

בישראל, ולא רק, מי שמסיר מידו אחריות מוחלטת על כל פעולה שהוא עושה, סופו שיכניסו לו את האלמנט.

נדירים באמת האנשים שלא עושים את זה (יש כאלה, אגב. יש.)

זה לא משנה את אתה במוסך או מתקין מזגן או משפץ את הדירה או קונה שולחן או טלויזיה.

 

בשביל שולחן אתה לא צריך לפתוח נגריה אבל ניסיון חיים וזוג עיניים יכולים לסדר לך אחלה עסקה. ככה צריך להיות בכל דבר. לפתח את ההבנה בדברים שהם אולי לא ההתמחות היום יומית שלך - זה לא אסון, זה יתרון.

 

 

לפני 5 דקות, laplug כתב:

 

אני אמרתי את זה במפורש... ואם כל זאת, כל הסיפור עלה פי 2.5 פחות מהטיפול הממוצע שלי (גם אם נתעלם מהדיסקים)

:nono:
שילמתם אותו הדבר, רק שאתה בחרת לחסוך ושמת 2 פילטרים תחליפיים בשליש מחיר - ובנוסף, לא החלפת פילטר סולר ולא נוזל בלמים.

היית שם הכל מקורי כמו פותח השירשור, היית משלם בול אותו הדבר במוסך "שלך".

איציק

Peugeot 3008 MY18 1.6HDi 120Hp Automatic
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic
Citroen C4 MY07 2.0 143Hp Automatic

 

 

eפ.מצולמים אחרונים: הח' שסתום ספיקה למדחס מזגן, טיימינג למנוע 2.0 EW10J4 ב 307, הח' COM2000 ברכבי PSA , הח' שמן AL4, הח' שסתומים AL4

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 832 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...