Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1696 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אותי חינכו מאז רכישת הרכב הראשון שלי שזה משהו שהקונה משלם (וזה בא מאבא שלי בזמנו, ולא מהמוכר)

המוכר מבקש סכום, מתמקחים וסוגרים על סכום מסויים. משם כל הוצאה נוספת מושתת על הרוכש.

אחרת זה צורה מלוכלכת להוריד את מחיר הקניה (כי המוכר מקבל פחות ממה שסוכם)

 

מצד שני עד היום מכרתי בעיקר רכבים שנחטפו אחרי 24-48 שעות בשוק (סוויפט, יאריס, קורולה)

אז הקונים גם לא ניסו בכלל להתחכם עם מחירים הקניה, מאחר וקל למצוא קונה תחליפי שלא יעשה קונצים

פורסם

עשיתי את זה השבוע, עבד מדהים.

לא האמנתי שהממשלה עשו משהו כזה טוב טכנולוגית. חזון אחרית הימים. דרך אגב, מעבר להעברת בעלות גיליתי שיש באיזור האישי באתר הממשלתי עוד הרבה דברים טובים שקשורים גם לרכב וגם בכללי. 

לרכב למשל אפשר להוציא את הסיטוריית הבעלויות של הרכב (לא פרטים של הבעלים אלו סוגי הבעלות)

פורסם
לפני 8 שעות, Ophir14d כתב:

אותי חינכו מאז רכישת הרכב הראשון שלי שזה משהו שהקונה משלם (וזה בא מאבא שלי בזמנו, ולא מהמוכר)

המוכר מבקש סכום, מתמקחים וסוגרים על סכום מסויים. משם כל הוצאה נוספת מושתת על הרוכש.

אחרת זה צורה מלוכלכת להוריד את מחיר הקניה (כי המוכר מקבל פחות ממה שסוכם)

 

מצד שני עד היום מכרתי בעיקר רכבים שנחטפו אחרי 24-48 שעות בשוק (סוויפט, יאריס, קורולה)

אז הקונים גם לא ניסו בכלל להתחכם עם מחירים הקניה, מאחר וקל למצוא קונה תחליפי שלא יעשה קונצים

זה פשוט

כשאתה המוכר - הקונה משלם

כשאתה הקונה - המוכר משלם.

 

איזה מין ישראלי אתה?

  • מצחיק 2
פורסם (נערך)

ההגיון אומר שהקונה צריך לשלם. ברגע שאתה קונה 'נכס,' האינטרס שלך שיהיה לך רישום של בעלות עליו ברמה הקניינית. למוכר אין אינטרס קנייני בעניין, אלא 'הסרת אחריות'.

עריכה אחרונה על ידי FARM
פורסם
Just now, EliC25 כתב:

אז לשני הצדדים יש אינטרס...

תחשוב ברמה הבירוקרטית. אם היה מצב ביניים שבעל רכב יכול לוותר על בעלות (מבלי להוריד מהכביש, אבל עם איסור שימוש), והרכב היה בסטטוס 'ללא בעלים', מי הגיוני שישלם רישום הבעלות החדש?

פורסם

כשקונים רכב מהיבואן/חב ליסינג מי משלם את ההעברת בעלות עד השח האחרון? 

אני מניח שכולם יודעים את התשובה, אז למה שאותו קונה יממן את העברת בעלות או התחלק בזמן המכירה?

היום: MG E-HS '23 ליסינג זמני/ יונדאי טוסון 17' Open Sky

הקודם: יונדאי טוסון 22' פרימיום 2.0 ליסינג/ טויוטה קורולה F/L GLI '16

פורסם

עובד מעולה השתמשתי כבר מעל 4 פעמים.

גם ממליץ לכל מי ששואל תמיד חהשתמש.

גם אני מאלה שחושבים שהעברת בעלות היא על הקונה .

גם שאתה קונה רכב מחברת ליסינג אתה משלם את ההעברת בעלות...

ואכן מוזר שהלשונית תשלום נפתחת אצל המוכר, אבל אפשר לשים איזה אשראי שרוצים אז זה לא משנה

×
×
  • תוכן חדש...