Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

3008 2017 דיזל - סיכום בדיקה, דעתכם?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1915 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

רכב מוזנח.

 

זה שהמצבר לא תואם ל-Start-Stop מעיד על תחזוקה חפפנית.

 

רכב שפתחו טיימינג כשעבר רק 65000 ק"מ - מדליק נורה אדומה.

 

אני הייתי מוותר.

  • אהבתי 1

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

הטיימינג הוחלף כחלק מריקול

האמת זה כנראה נבע מחוסר ידע, כי הוא שילם מאוד יקר על המצבר (כמעט 800)
והוא ממש משקיע ברכב, כל הצמיגים מישלן, בולמים של ברמבו וכו...

פורסם

גש למוסך מורשה יבואן יבדוק את הטענות לקורוזיה במזרק אוריאה, התותבים, והרטיבות בין הגיר למנוע - שלושה ריג'קטים שלא אמורים להיות ברכב בגיל ובנסועה הנתונה.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

באמת היה ריקול לרצועת תזמון במנועי 1.6 ל דיזל. לא אשמת המוכר.
כנראה שילם על מצבר EFB לפי המחיר.
זו לא מה שהיצרן ממליץ אבל זה כנראה יחזיק. מצבר לפי התקן עולה בסביבות ₪1000 .


מזרק אוריאה אינו מחליד .זה נירוסטה .
לכן הוא כזה יקר. אחרת הנוזל אוכל אותו חי לארוחת בוקר. בכלל , אחת התקלות זה שנוזל אוריאה חודר לתא המשאבה, זה גומר את האלקטרוניקה .
המזרק כן נוטף "אבנית" כאשר הוא מתחיל לזייף.

הסדק באיתות מראה : ₪1800 ויש לך מראה חדשה.














פורסם

למה שיכנס נוזל למשאבה? לא ממש הבנתי.

 

אגב מיכל אוריאה הוחלף. 

החלק במראה שעליו מדובר הוא שבר (של חצי מילימטר) ללא סדק .

 

הרטיבות בין הגיר למנוע לטענת הבוחן היא ברמת ההזעה.

 

פורסם

אם הוחלף המיכל אז בסה"כ בדיקה טובה.
נשאר רק להבין מה זו ההערה על הבולמים הקדמיים. כמו שכתבו לך: מוסך מומחה ייתן לך תשובה אמיתית.

נסעת ברכב ? מנוע כזה רועד טיפה . אם יש רעד בעמידה זה בדרך כלל זו שחיקת תושבות מנוע. קצת מוקדם לזה לדעתי.




פורסם

נסעתי האמת לא הרגשתי רעידות

באופן כללי מרגיש שמכון הבדיקה סה"כ רוצה  לשמור על עצמו עם כל מיני ריגקטים גנרים כאלו

פורסם

אתה נשמע נלהב (אולי קצת יותר מדי...) לרכוש את הרכב. עדיף שתתן לאיש מקצוע (שלא צריך כסת"ח) להסתכל על הרכב לפני שתרכוש. לא נראה לי שיש משהו שהוא קריטי, אבל בכל זאת מדובר על רכישה בסכום נכבד.

 

אם תרכוש כדאי גם שתחליף את המצבר לסוג שמתאים לרכב. 

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

  • ספונסר פורום
פורסם

אם אתה מאזור המרכז, ממליץ לך לגשת למוסך שמתמחה ב-PSA כגון "גבע" בת"א או אורן שרותי רכב בחולון - יוכלו גם לבדוק כמו שצריך וגם לתת הצעת מחיר לריג'קטים.

יכול להיות שהרכב נשמר בקפדנות, עדיין יש פה כמה נורות אדומות שצריך ועדיף לבדוק טרם שתקנה. 

  • רעיון טוב! 1

 

933126724_WhatsAppImage2021-07-03at20_39_08.thumb.jpeg.64edf5191b8e50ab7f237a75a4828929.jpeg

פורסם
בתאריך 25.3.2021 בשעה 08:09, zvit כתב:

אתה נשמע נלהב (אולי קצת יותר מדי...) לרכוש את הרכב. עדיף שתתן לאיש מקצוע (שלא צריך כסת"ח) להסתכל על הרכב לפני שתרכוש. לא נראה לי שיש משהו שהוא קריטי, אבל בכל זאת מדובר על רכישה בסכום נכבד.

 

אם תרכוש כדאי גם שתחליף את המצבר לסוג שמתאים לרכב. 

המצבר הוחלף לפני 3 חודשים האמת.

והוא כן מגיב לסטארט סטופ, קצת לא מבין במה באה לידי ביטוח החוסר התאמה?

בכל זאת היית מחליף?

פורסם

אני מעריך שהרכב צריך מצבר AGM ולא EFB. נסה ללכת למקום בו הבעלים הקודם רכש את המצבר, אולי הם יחליפולך תמורת תוספת קטנה.

 

נסיעה עם מצבר לא מתאים יכולה לגרוםלקיצור חיי המצבר, וגם אם תנסה להחליף במסגרת האחריות, תגלה שהאחריות לא תקפה עקב אי התאמה.

 

במקרים קיצוניים המצבר יכול להסדק או להתפוצץ עקב עומס יתר.

  • רעיון טוב! 1

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

למרות שלא מומלץ פגשתי כבר כמה ששמו במקום מצבר ג'ל (המקורי): מצבר EFB . ניתן לטעון אותו במתח גבוה והוא חוסך כמה שקלים . בערך ₪200 .
זה עדיין לא גרוע כמו מצבר עופרת רגיל.
עדיין לא ניתקלתי אצלהם בבעייה.

×
×
  • תוכן חדש...