Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

הזמנה באינטרנט שלא סופקה כבר חודשיים - מה לעשות ?


motek
שימו לב! השרשור הזה בן 1190 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

טיפ קטן שיכול לעזור. בארץ אני *תמיד* מתקשר לפני לחנות לשאול אם המוצר במלאי.

אין לא עונים או שהוא לא במלאי לא קונה.

 

יש הרבה חנויות שמפרסמות מוצרים במחיר זול מאוד רק ששיחת טלפון קצרה מבהירה שהמוצר לא במלאי ויש להם משהו דומה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

×
×
  • תוכן חדש...