Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

צריכת שמן מוגברת מיני R56 2012


nimo
שימו לב! השרשור הזה בן 1232 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

הרכב ברשותי 4 שנים ולאחרונה אני מוצא את  עצמי מתסף  שמן הרבה יותר מהצריכה "הרגילה" שלו.

 

שמתי לב שכל  שבועיים  בערך, מפלס השמן  יורד ואין שום  סימן  לנזילות/הזעות וכיו"ב.

 

כמו  כן  הרכב לא מעשן כחול/לבן בשום סיטואציה. מה שכן, לא יודע אם  זה קשור אבל לפעמים טיפה "נחנק" בתחילת  האצה.

 

החלפתי מספר שמנים, מהטובים  והמומלצים למנוע זה, ולא ראיתי שיפור משמעותי/אם  בכלל בין המותגים.

 

הפלגים לא רטובים וללא כל  סימני שמן  עליהם,כך  שאני מניח  שנותר לי לבדוק בין  אם  הבעיה בגומיות עייפות או רינגים שחוקים..

 

זהו  אותו מנוע שיושב על  פלטפורמות  של  פיז'ו/סיטרואן

 

השאלה שלי,איך  אוכל  לאבחן את  מקור הבעיה בהתחשב בנתונים היבשים הללו?

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש להם כלי מיוחד (אגב מקורי) לחילוץ והרכבה.

אבל אחרי המקרה הקודם

צביעות היא נגע רע! היזהרו מאלו שיחייכו אליכם היום ומחר יתקעו לכם סכין בגב

 

מחפש 308 1.2, סביבות 100,000 ק"מ, רק עם מנוע גמור, לא סטיישן ולא בצבע אדום

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הרבה תרמת לבלאגן  כשהתערבת באותו מקרה קודם.. וזה עם דגש ענק כשבקשתי ממך במפורש  לא להתערב ו ולא לערב.רצת לספר לחברה. 

עבר. נעזוב את זה. 

 

עדיין יש חברה טובים שמטפלים שמטפלים במנועים אלו,רק רציתי לוודא שישנה אפשרות במנוע הזה לעבוד ללא פירוק ראש. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 6 שעות, מלטבשי כתב:

 

אבל אחרי המקרה הקודם

 

לפני שעה, nimo כתב:

הרבה תרמת לבלאגן  כשהתערבת באותו מקרה קודם.. וזה עם דגש ענק כשבקשתי ממך במפורש  לא להתערב ו ולא לערב.רצת לספר לחברה. 

עבר. נעזוב את זה. 

 

 

לא לריב חברים ולא חייבים להגיב(בעצם גם תגובתי זו מיותרת...).

 

אין ארוחות חינם.

אם יש שרפת שמן דרך שסתומים/טבעות בוכנה אזי הרכב צריך לעשן.

  • רעיון טוב! 1

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זו  לא האינדיקציה היחידה עד כמה שהבנתי לגבי צריכת  שמן,יש מצב שגם כמו  שציינתי, הרכב מעט נחנק והריח מהאגזוז קצת חריף,אבל  ללא סימני עשן כלשהם.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תגדיר צריכת שמן גבוהה? 

 

ברכב הזה נתקלתי בהכל מהכל , גומיות שסתומים גם תופעה גורפת . 

 

כנ"ל אטם שסתומים, משאבת ואקום, אגן שמן. 

 

לרוב לקראת 100-120 גומיות מסיימות את חייהם בדגם המנוע הזה .

 

  • רעיון טוב! 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כשרכשתי את  הרכב, הוא הספיק לעשות  80K  

 

כיום  אני על  115 בערך. לא נסועה רצינית  וגם לא אחד שלוחץ.

 

בשנה הראשונה תספתי בערך חצי ליטר על  10.000

 

בשנה השניה זה כבר הגיע לליטר על אותו קילמטרז'. גם  לא רציני.

 

שנה שלישית  כבר כמעט גמע גלון

 

ועכשיו אני בודק כל  שבוע, בקושי עושה 700 ק"מ בחודש ואני רואה שמפלס השמן  על  המדיד הולך  ויורד..

 

עוד סימן  אחד אולי שיכול  לעזור (לא בטוח) אבל  בשני הטסטים האחרונים הייתי  צריך  ללחוץ  על הדוושה לבקשת  הטסטר ולהעלות  ל2500 סל"ד

 

(אולי  השמן  שנפלט מהשסתומים לא נשרף מספיק?) 

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בכל מבחן תקופתי מעלים את הסל"ד לסביבות ה-2.5K בבדיקת זיהום אויר.

3.5-4 ל' שמן לנסועה שנתית של 15K זו תצרוכת גבוהה מאד.

הרכב כמעט בוודאות מעשן, וככל הנראה מגומיות שסתומים ולכן אינך רואה עשן רציף נפלט.

פלטת עשן כתוצאה של גומיות שסתומים בלויות נראה לאחר עמידה(עם הלחיצה הראשונית על דוושת האוץ) ולאחר עזיבת דוושת התאוצה.

  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 1

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ציטוט

בכל מבחן תקופתי מעלים את הסל"ד לסביבות ה-2.5K בבדיקת זיהום אויר.

את  זה לא ידעתי. הנחתי שמבקשים  זאת  בגלל  שהרכב מתקשה לשרוף את  הדלק/שמן  עודף/ממיר עייף..

 

בהחלט יש מצב שאיני מבחין באותו עשן, רק מקווה שזו  הסיבה כמו  שציינתי לפני, ולא רינגים.

 

עוד סיבות שיכולות להיות לצריכת  שמן גבוהה?

עריכה אחרונה על ידי nimo
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1232 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...