Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

חוות דעת על שברולט קרוז.


Bar88
שימו לב! השרשור הזה בן 1223 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

על איזה מנוע אתה מתמקד ?

הקרוז הגיעו לארץ עם כמה סוגי מנועים, 1.6 ו 1.8 אטמוספריים ו1.4 ליטר טורבו.

הגיע לארץ ב2009 והיתה עגלה, עברה שיפור למנוע ולגיר ב2011 ואז רשמה שיפור מסוים בכל  הקשור לכוח מנוע.

ישנה גרסת 1.8 ליטר חזקה בהרבה, שתי האטמוספריות נחשבות סבירות ברמת האמינות שלהן אבל צריכת הדלק שלהן שערורייתית. לחיוב ניתן לציין את רמת האבזור שדגם LT+ מציג שהיה מעל המקובל בקטגוריה בתקופה, בגדול אתה מקבל הרבה אוטו במעט כסף.

הסיפור משתנה בגרסת ה1.4 ליטר טורבו שהגיע לארץ ב2012 ושווקה במקביל לגרסאות האטמוספריות, המנוע חזק בהרבה ואפילו בשרני ששינה לגמרי את ההתנהגות של האוטו, הגיר איטי ועצלן אבל לא בצורה מציקה, לכאורה מדובר בכלי טוב אבל יחד עם מנוע האקובוסט המוגדש התחילו בעיות רציניות של שבירת בוכנות וטלטלים בעקבות תופעה הנקראית Lspi (עזוב פרטים טכניים), הרבה כלים שפכו מנועים עוד בקילומטראז דו ספרתי וגם אחרי שתוקנו הבעיות נמשכו ולא חסרים כלים שעברו אובראול שני ואולי גם שלישי.

בעיות נוספות של נזילות מים מבית טרמוסטט וגם הטורבו לא הראו נטייה לאמינות גבוה ושבקו בטרם עת.

עדכון פרוטוקול הטיפולים ב2015 ומעבר לשמן מנוע שונה הפחית משמעותית את בעיית המנועים השבורים אבל כלים רבים סוחבים נזקים עוד מלפני העדכון וכלים שלא טופלו במוסכי יבואן באופן קבוע אחרי העדכון עלולים לסבול מהבעיה במנועים.

רצוי להמנע לחלוטין מכלים עם היסטוריית ליסינג ולקחת רק כאלו עם היסטוריית טיפולים מלאה וטופלו באדיקות במוסכי היצרן עם דגש על שמן 5/30 דקסוס 1 גן 2 ולא שום תקן שמן אחר.

אגב כל מה שכתבתי פה תופס גם לגבי האחות ״הגרמניה״ לבית Gm הידועה בשם אופל אסטרה (דגם J) שחולקת שלדה, מנוע, גיר, מחשב מערכו חשמל וכו וכו וכו...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חתול בשק. תכנון תטומטם וייצור ברמה סינית. אחד יכול לעבוד 300 אלף ק"מ כמו סוס, שני ישב במוסך על תקלות שלא ידעת שיכולות להיות קיימות
עדיף כבר צרפתייה משנתון הכי גבוה שתמצא

Golf 1.6 2002-> Lancer 1.6 2007-> Swift 1.2 2013

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1223 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...