Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2122 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

המלצה לרכב חדש עד 120k ש"ח שיהיה מרווח מאחור (כסא בטיחות ו2 ילדים).

אין לנו על מי לסמוך,אלא על ABS,ESP ושאר צירופי האותיות באנגלית.

פורסם

מנסיוני הסופר מיני החדשות הכי מרווחות שנמכרות היום הן הונדה ג'אז, קיה ריו וסיאט איביזה. 

עם זאת, אני לא חושב שאף אחת מהן תהיה נוחה לשלושה ילדים מאחורה, וגם אני הייתי עולה קטגוריה למשפחתית (כמו הפוקוס החדשה לדוגמה). 

Kia Niro EV 2024

MG4 2023

פורסם

יש מבצע בפורד שמתחיל ב02/09 , הפוקוס החדשה ב126K, ויש לך רכב משפחתי לכל דבר, מרווח מאוד ודי מאובזר, כבונוס מנוע וביצועים שלא תמצא באף סופר מיני, המינוס היחידי שיהיה הוא צריכת דלק שכנראה לא תהיה כמו סופר מיני מודרנית.

פורסם

יונדאי אלנטרה תתן מענה טוב למרווח, אמינה ומאובזרת סביר. ב-0 ק"מ היא מוצעת במחיר אטרקטיבי וגם אצל היבואן.

פורסם
לפני 9 שעות, Mike808 כתב:

יונדאי אלנטרה תתן מענה טוב למרווח, אמינה ומאובזרת סביר. ב-0 ק"מ היא מוצעת במחיר אטרקטיבי וגם אצל היבואן.

הדגם החדש?
במידה וזה עדיין הדגם הקודם - פחות מומלץ לטעמי.

 

 

לפני 8 שעות, razi_pazi כתב:

לדעתי יש איוניק אפס ק"מ ב 122-125



Sent from my Mi 9T using Tapatalk
 

האיוניק אחלה רכב, אבל נמוך ופחות נוח, ושוב השאלה היא מה הנסועה הצפויה והאם שווה החסכון בדלק.

פורסם

אין ספק שאלנטרה לא עומדת בחזית עם המשפחתיות החדישות והמודרניות אבל היא זולה מהן בשיעור לא מבוטל ומבחינת מרווח במושב האחורי היא אחת המצטיינות, אם זה הדבר החשוב ביותר היא שווה בדיקה בעיני.

פורסם



האיוניק אחלה רכב, אבל נמוך ופחות נוח, ושוב השאלה היא מה הנסועה הצפויה והאם שווה החסכון בדלק.


פחות נוח לשלושה ילדים מאחורה מאשר סופר מיני?

Sent from my Mi 9T using Tapatalk

×
×
  • תוכן חדש...