Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

חוק ההסדרים חושף: יופסק השימוש במצלמות המהירות


amir74
שימו לב! השרשור הזה בן 1355 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

לפני 46 דקות, חן ג. כתב:

אני מת על זה שאנשים כאן לא מפספסים שום הזדמנות לבקר את עבודתה של משטרת ישראל, אבל כשזה מגיע לאיך שהיא מפלחת את המהירות כגורם להתנגשויות, פתאום דווקא הגרסה שלה היא Sacrosanct.

אל תמות, זה לא בריא.

כשאני אשמע על נהג אוטובוס שקיבל דוח על נסיעה בנתיב השמאלי בלבד מירושלים לתל אביב, או על נהגים שמקבלים דוחות על עקיפה במעברי חציה או מהירות מופרזת בעיר או התעלמות גורפת מ"עצור" - אשמח לחזור לנהל דיון מלומד על תרומתם של שוטרים עם לייזר בכביש 1 לבטיחות של כולנו.

 

 

  • רעיון טוב! 2
תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 7 דקות, יבגניפ כתב:

כשאני אשמע על נהג אוטובוס שקיבל דוח על נסיעה בנתיב השמאלי בלבד מירושלים לתל אביב, או על נהגים שמקבלים דוחות על עקיפה במעברי חציה או מהירות מופרזת בעיר או התעלמות גורפת מ"עצור" - אשמח לחזור לנהל דיון מלומד על תרומתם של שוטרים עם לייזר בכביש 1 לבטיחות של כולנו.

 

אתה מציין עבירות אחרות שלדעתך חמורות יותר (ועם רובן אני מסכים) וטעונות אכיפה - לגיטימי.

 

אבל ברמת הדיון, אין משקל מחקרי לטענה שאין קשר בין מהירות הנסיעה לבין כמות ההתנגשויות, כי הקונצנזוס המחקרי הוא שיש גם יש.

עריכה אחרונה על ידי חן ג.
הייתי בטוח שהילוך M נועד בשביל עליות [Mountain]

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

התייחסתי למה שכתבת בערך. הבעיה היא לא בזה שהמשטרה אומרת "מהירות זה מסוכן".

הביעה היא צמצום קיצוני של האכיפה למעט מאוד סוגי עבירות.

את הניידת שזורקים על כביש 1, אפשר לשים בכיכר דיזנגוף. ימלא את קופת המדינה בצורה די דומה כנראה. אבל לא יקרה.

 

תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 6 דקות, יבגניפ כתב:

התייחסתי למה שכתבת בערך. הבעיה היא לא בזה שהמשטרה אומרת "מהירות זה מסוכן".

הביעה היא צמצום קיצוני של האכיפה למעט מאוד סוגי עבירות.

 

שוב, טענה טובה מאוד. באמת שאין לנו ויכוח.

 

מה לעשות שזה לא מה שחלק מחברי הפורום טוענים: הם טוענים שעם או בלי קשר למדיניות האכיפה, פשוט אין למהירות השפעה על כמות ההתנגשויות.

 

אבל מה לעשות שהמחקר בנושא לא מסכים איתם. אבל כמובן שהם צודקים והחבר'ה שהמאמר שלהם התקבל ל-Elsevier או לפאקינג PubMed טועים.

עריכה אחרונה על ידי חן ג.
הייתי בטוח שהילוך M נועד בשביל עליות [Mountain]

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 24 דקות, חן ג. כתב:

לא נכון. החיפוש שלי היה ספציפי, על בסיס היכרות עם המחקרים.

 

בלבו של המחקר שציינת הוא נסיון (מוצלח, אגב) לאשרר (בפעם המיליון) את מודל החזקה, שגורס שהמהירות משפיעה על כמות ההתנגשויות עם נפגעים, ולא רק על חומרתן. כך גם מחקרים נוספים בעמוד החיפוש.

 

מכל מקום, מחקר שערער על תוקפו של המודל הזה טרם ראיתי.

 

Tunnel vision is a serious problem

כך גם חיפוש המטבע מתחת לפנס.

 

אבל אלה בעיות שקורות בעיקר במחקרים של קורלציה, גם מודל החזקה הוא בעצמו, קורלציה ולא קוזציה.

אז זה לא מפתיע שכשרוצים לאשר משהו תמצא מחקר שיאשר לך את זה.

היה מחקר ש"אישר" קורלציה בין חיסון MMR לאוטיזם.

זה בערך באותה רמה אקדמית.

 

לפני 15 דקות, חן ג. כתב:

אתה מציין עבירות אחרות שלדעתך חמורות יותר (ועם רובן אני מסכים) וטעונות אכיפה - לגיטימי.

 

אבל ברמת הדיון, אין משקל מחקרי לטענה שאין קשר בין מהירות הנסיעה לבין כמות ההתנגשויות, כי הקונצנזוס המחקרי הוא שיש גם יש.

 

הקונצנזוס לא רלוונטי, יש נתונים, יש עובדות.

אם כל הטענה שלך מסתכמת בזה שיש קונצנזוס אז אחלה, יש קונצנזוס שמכוניות צרפתיות מתקלקלות, שמכוניות דיזל מזהמות, שמכוניות חשמליות לא נוסעות רחוק ושטויוטה לא רואה מוסך

לפני 3 דקות, חן ג. כתב:

מה לעשות שזה לא מה שחלק מחברי הפורום טוענים: הם טוענים שעם או בלי קשר למדיניות האכיפה, פשוט אין למהירות השפעה על כמות ההתנגשויות.

 

אבל מה לעשות שהמחקר בנושא לא מסכים איתם. אבל כמובן שהם צודקים והחבר'ה שהמאמר שלהם התקבל ל-Elsevier או לפאקינג PubMed טועים.

 

זו טענה שיכול להביא רק מי שלא מבין את ההבדל בין Correlation ל-Causation.

ובירידת רמה הזו אני סיימתי להגיב לך

עריכה אחרונה על ידי m3x7r3m3

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 6 דקות, m3x7r3m3 כתב:

היה מחקר ש"אישר" קורלציה בין חיסון MMR לאוטיזם.

 

באמפיריציזם תמיד יש מחקרים שהם "out there". אבל כשיש מסה של מחקרים מכובדים, שחוזרים ומאשררים את אותו מודל בהצלחה, והתקבלו כקונצנזוס במחקר...

 

כלומר, זו לא "האמת", אבל זה הכי קרוב אליה שאנחנו יכולים להגיע. לכל הפחות, כדי לערער על קונצנזוס כזה צריך להביא מסה של מחקרים באיכות דומה שטוענים ההיפך. אני כאלה לא ראיתי.

עריכה אחרונה על ידי חן ג.
הייתי בטוח שהילוך M נועד בשביל עליות [Mountain]

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני לא מנהל איתך דיון שסובב סביב קונצנזוס שמתעסק בקורלציה, פשוט לא.

תהנה לך עם הקורלציה שלך, עם הקונצנזוס סביבה, ותדאג לא לאכול גלידה כי זה מביא כרישים.

 

כשתגדל עוד קצת יכולות אקדמיות ומחקריות ותהיה פתוח לדבר על קוזציה, אתה יודע איפה למצוא אותי.

 

לפעם הבאה יעזור לך לנסות אשכרה להבין את הטענה של הצד השני לפני שאתה מגיב, זה יחסוך לך תגובות טיפשיות בנוסח:

  

לפני 9 דקות, חן ג. כתב:

מה לעשות שזה לא מה שחלק מחברי הפורום טוענים: הם טוענים שעם או בלי קשר למדיניות האכיפה, פשוט אין למהירות השפעה על כמות ההתנגשויות.

 

אבל מה לעשות שהמחקר בנושא לא מסכים איתם. אבל כמובן שהם צודקים והחבר'ה שהמאמר שלהם התקבל ל-Elsevier או לפאקינג PubMed טועים.

 

עריכה אחרונה על ידי m3x7r3m3

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 31 דקות, חן ג. כתב:

 

לא נכון. החיפוש שלי היה ספציפי, על בסיס היכרות עם המחקרים.

 

בלבו של המחקר שציינת הוא נסיון (מוצלח, אגב) לאשרר (בפעם המיליון) את מודל החזקה, שגורס שהמהירות משפיעה על כמות ההתנגשויות עם נפגעים, ולא רק על חומרתן. כך גם מחקרים נוספים בעמוד החיפוש.

 

מכל מקום, מחקר שערער על תוקפו של המודל הזה טרם ראיתי.

 

וזה ממש לא מה שטענת בהתחלה שמהירות היא גורם ישיר לתאונות.

כל המחקר הזה מדבר על אשמה תורמת של מהירות לתאונות שסותר את מה שאתה אומר ומאשרר את הטענות שלנו.

 

ברור שהמהירות משפיעה על חומרת התאונות,אם כולם היו נוסעים 30 קמ"ש היינו על אפס הרוגים בתאונות דרכים.

כי התנגשות חזית-אחור לא מסוכנת במהירות הזו ויש סיכוי לצאת בחיים מהתנגשות כזו גם בתור הולך רגל.

 

שינית את הטענה שלך,ועדיין המהירות לא גורמת להתנגשויות אלא אי שמירת מרחק/חוסר תשומת לב.

אלא אם כן נסעתי במהירות שלחלוטין לא הולמת את תנאי הדרך,איבדתי שליטה והתנגשתי בך ואז האשמה היא המהירות,אבל גם נהיגה בקלות ראש.

עריכה אחרונה על ידי halperin96

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 3 דקות, halperin96 כתב:

ברור שהמהירות משפיעה על חומרת התאונות

 

בפעם המיליון:

 

לא חומרה.

כ-מ-ו-ת.

עריכה אחרונה על ידי חן ג.
  • רעיון גרוע 1
הייתי בטוח שהילוך M נועד בשביל עליות [Mountain]

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

וכרישים תוקפים אותך כשיש לך גלידה

  • מצחיק 1

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 6 דקות, חן ג. כתב:

 

בפעם המיליון:

 

לא חומרה.

כ-מ-ו-ת.

 

אבל היא לא הגורמת לתאונות,שזה בדיוק מה שהמחקר שלך טוען!

 

ולכן הסתכלתי על כמות הנפגעים פר תאונה,כמות ההתנגשויות לא רלוונטית במלחמה בתאונות דרכים-מנסים להוריד את כמות הפצועים וההרוגים ולא את הפגושים שצריך להחליף.

 

אהההה וואי תודה שהפרדת לי את האותיות וכתבת בבולד,עכשו אני מצליח לקרוא.

איך פספסת את זה עד עכשו? אני כזה טיפש...

 

אתה גם לא קורא את המחקרים שאתה מביא,

גם משנה את הטענה שלך כשאתה רואה שהיא נופלת,

וגם מתייחס לדנים איתך כמו אל ילדים בני 6.

 

עריכה אחרונה על ידי halperin96
  • אהבתי 1

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 7 דקות, halperin96 כתב:

אבל היא לא הגורמת לתאונות,שזה בדיוק מה שהמחקר שלך טוען!

 

אתה גם לא קורא את המחקרים שאתה מביא,

 

יותר מהירות = יותר התנגשויות. זה מה שהמחקרים טוענים. גורם ישיר, גורם תורם - בעצמי אמרתי שזה סתם סמנטיקה בשלב מסוים.

 

ואני קראתי את כל המחקרים הללו. אתה פשוט רפרפת, עשית cherry-pick לנתונים שמתאימים לך, והנחת שלא קראתי.

עריכה אחרונה על ידי חן ג.
הייתי בטוח שהילוך M נועד בשביל עליות [Mountain]

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 3 דקות, חן ג. כתב:

יותר מהירות = יותר התנגשויות. זה מה שהמחקרים טוענים.

 

יותר גלידה = יותר כרישים. זה מה שהמחקרים טוענים.

 

לא מאמין לי? הנה תראה בעצמך:

main-qimg-13d22f6fda3811a9108d18b71c46e9

 

בוגרי מגמות מדעי החברה לא יבינו את ההבדל בין קורלציה ובין קוזציה, וזה מביא לטענות מטומטמות כמו המצוטטת למעלה.

 

הסבר לאט שתבין מהר

אנחנו לא טוענים שאין קורלציה בין מהירות לכמות תאונות.

אנחנו טוענים שהקורלציה הזו שווה לתחת, כי אין מחקר שמראה קוזציה בין מהירות לכמות תאונות.

 

והסטטיסטיקות היחידות שכן בודקות קוזציה, למרות Bias רציני מאוד ומניפולציות מסריחות, גם הן לא מצליחות להראות קוזציה.

עריכה אחרונה על ידי m3x7r3m3
  • רעיון טוב! 1

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1355 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...