Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רנו קליאו 2009 לא עובר 4500 סל"ד


wildlands2019
שימו לב! השרשור הזה בן 1625 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 50
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

איזה רכיב OBD2 מתאים לרכבי רנו,

 

אני יודע שכל אחד יתאים, אך אני מחפש רכיב שיוכל לספק לי מידע חשוב לגבי הפליטה ולגבי תזמון הטיימינג בסל"ד מסויים כדי לדעת אם יש תקלה שאפשר לאתר דרכו.

 

הבנתי מחבר שבאוטו דיפו מוכרים רכיב שנקרא אנג'י או משהו כזה, האם הוא מומלץ לרכבי רנו?

עריכה אחרונה על ידי wildlands2019
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הבנתי מחבר שבאוטו דיפו מוכרים רכיב שנקרא אנג'י או משהו כזה, האם הוא מומלץ לרכבי רנו?

 

לא, אנג'י זה צעצוע שכל יעודו הוא לשלוח אותך למוסך.

בשביל לראות את הנתונים שאתה מדבר עליהם (זויות תזמון וכו') סורקים פשוטים (גנריים) לא מספיקים, ונדרש סורק יקר שמכיר את תוכנת הרכב, או לחילופין סורק clip של רנו שזה הוא הסורק המקורי. שווה לבדוק אם קיימים לסורק המקורי שכפולים סינים, אני גם חיפשתי לפני איזה 4 שנים ולא מצאתי.

יום טוב גם לך

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לרנו יש שכפול בדיוק כמו של ה-Diagbox יש.

אבל ברנו, כמו ברנו, הממשק לא נעים וזורם כמו PSA

צביעות היא נגע רע! היזהרו מאלו שיחייכו אליכם היום ומחר יתקעו לכם סכין בגב

 

מחפש 308 1.2, סביבות 100,000 ק"מ, רק עם מנוע גמור, לא סטיישן ולא בצבע אדום

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קניתי רכיב OBD2, הורדתי אפלקציית Torque

 

חיברתי וראיתי שהboost אצלי רץ בין 6- ל 10-

 

אך בפתיחת מצערת רצינית כאשר המנוע מתחיל להיחנק, זה קובץ ל0.5-

 

ראיתי בסרטונים שמראים נתונים תקינים שהboost בפתיחת מצערת קובץ ל15 עד 20.

 

מה זה אומר? יכול להיות שזה מעיד על פליטה סתומה מצד הממיר הקתליטי?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

Screenshot_2019-10-23-18-29-18-990_org.prowl.torquefree.jpg

 

זה צילום מסך כאשר הייתי במצב עמידה,

ה accel למעלה לפעמים קופץ ל0.3 ומסמן לי אותו כמשהו לא תקין.

 

הBoost כמו שכתבתי למעלה, בפול גז נתקע ב0.5-

יש משהו שאפשר לבדוק כאן שיכול לספק לי מידע לגבי התקלה שיש לי או אפילו כיוון?

מה זה Intake 68 kPa, זה 9.8 psi

עריכה אחרונה על ידי wildlands2019
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ניחוש שלי:

 

ה BOOST מקבל נתון מחיישן הלחץ בסעפת יניקה.

ברכבים עם טורבו - הוא יראה נתון חיובי (בזמן גדישה).

ברכבים אטמוספריים - אני משער שהוא יראה נתון שלילי בגלל שבסעפת היניקה יש כמעט תמיד תת-לחץ (ביחס ללחץ האטמוספרי או גדישה).

Peugeot 3008 MY18 1.6HDi 120Hp Automatic
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic
Citroen C4 MY07 2.0 143Hp Automatic

 

 

eפ.מצולמים אחרונים: הח' שסתום ספיקה למדחס מזגן, טיימינג למנוע 2.0 EW10J4 ב 307, הח' COM2000 ברכבי PSA , הח' שמן AL4, הח' שסתומים AL4

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עדכון:

 

נסעתי היום לבדיקת מערכת הפליטה,

היה סדק, תוקן, אך הבעיה עדיין קיימת, והבודק אמר שהפליטה של הרכב תקינה והממיר קטליטי תקין ולא סתום.

 

שלח אותי למוסך אחר שבדק את הרכב (לא ממוחשב), טען שלפי הבדיקה שלו כנראה הטיימינג לא מכוון נכון, המליץ לי לבדוק מול מוסך שמתמחה או מתעסק ברכבי רנו.

 

כרגע אני ממתין לתשובה להצעת מחיר ממוסך קרסו חיפה.

 

יש לכם המלצות על עוד מוסכים באזור מחיפה עד חדרה שמתעסקים ברכבים האלה ויודעים לכוון טיימינג במחיר שפוי?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אכן, באר שבע רחוק לי מאוד :)

 

מישהו יכול להסביר מה זה timing advance באפליקציית טורק?

 

משום מה אצלי בסיבובי סרק זה קופץ מ1- ל5 בנסיעה רגילה זה זז בין 20 ל 40

אך אם אני לוחץ חצי גז ויותר האוטו נחנק כמו שציינתי מקודם וזה נופל לאזור ה7

 

זה תקין?

 

כאילו איך שזה מתחיל להיחנק ובקושי לסחוב זה קורס.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עדכון לא יצא לי לנסוע עדיין למוסך,

 

אך היום נתקלתי במשהו חדש, הייתי צריך לעקוף משהו בפעם הראשונה ברכב הזה, ונתתי קיק, הרכב נתקע על תורים 5000 סל"ד בהילוך 3 ופתאום מנורה 3 התחילה להבהב, נקלדה מנורה שנראת כמו מפתח שבדי כולל ההודעה על המסך שאומרת "Check Injection", חיביתי את המנוע והנעתי שוב בצד, כי הרכב נתקע כנראה על הילוך 3 ובקושי יצא מהמקום, לצערי מרוב תסכול שכחתי לבדוק קוד תקלה באותו רגע.

 

מה זה יכול להיות? יש מצב שזה מעיד על בעיה בטיימינג? ובגלל זה יש לי את כל נושא הסחיבה הכבד הזה?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1625 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...