Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1344 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

וובי זה טלפניה עם הרבה טלפנים שמנסים לתת לך את השירות הטוב ביותר בלי שום ידע או הבנה.

אני עברתי תאונה שפגעו ברכב מאחור ויצא טוטאלוס , כל פעם התקשרתי הם העלו את הביטוח משנה שעברה , לקח לי זמן עד שהבנתי שזה מה שהם עושים, העבירו אותי לטיפול דר' פח וצבע ברעננה, שלא רצו לתת לי רכב חלופי אז הייתי צריך להתקשר בעצמי לחברת דרכים....

בסופו של דבר אני בתקשורת מול ליברה שהיא אחראית צד ג' , והם נותנים לי שירות בהרבה יותר טוב בוובי

פורסם

אולי זה לא יפה לעשות אבל אני עשיתי את ההשוואה בוובי. ראיתי איזה 2 חברות הכי זולות. התקשרתי ישירות ולקחתי את ההצעה הזולה יותר. 

  • שנה מאוחר יותר...
פורסם (נערך)
בתאריך 19.3.2019 בשעה 20:38, redroze כתב:

לאחרונה החלפתי רכב ונאלצתי לבצע סקר שוק לרכישת ביטוח חדש. גם אני הופתעתי לגלות שאכן וובי ירד מהתהילה שלו. אבל מצד שני, שוק הביטוח באינטרנט פתח בפני סדר גודל של מחירים שלא הכרתי מעולם.

ראשית אפתח בזה שאני נמצא בצד המבוקש של חברות הביטוח. כלומר יש לי את כל האלמנטים שחברות הביטוח מחפשות כדי להוריד במחיר. גיל מעל 30 (רק מעל 50 יש הנחה נוספת ואני דיי רחוק משם). עבר נקי (טפו טפו) של תאונות ודוחות. רכב עיקרי בבית הוא רכב חברה. רכב המבוטח נוסע מעט מאוד ק"מ.

מהסקר שביצעתי ליברה יצאו הכי זולים, בחרתי בהם באופן מפתיע מכיוון שאני לרוב לא אוהב "להתגלח" על מיזמים חדשים. אבל אני חייב לציין שהקונספט והפשטות פשוט "הדליקו אותי". לא רחוק מאחור (פער של 100 ש"ח) היו הפניקס. יש לי ניסיון טוב עם החברה הזו והם כבר הרבה שנים מציעים מחירים אטרקטיבים לנהגים עם עבר נקי ונסועה נמוכה. לא הפריע לי הפער במחיר אלא פשוט ליברה נתנו יותר שירותים אקסטרה, וכמובן האפשרות לקבל הנחה בחידוש הביטוח בשנה הבאה במידה ולא הפעלתי את הפוליסה או שחרגתי מההתחייבויות שלי (משהו חסר תקדים בעולם הביטוח).

מי שאכזב היה דווקא AIG שמשקיעים לאחרונה לא מעט כסף בשיווק של הביטוח החדש שלהם. לא רק שההצעה שלהם הייתה יקרה יותר אלא, הם הגדילו ופשוט הורידו את כל ה"מסביב" של הביטוח. רק מי שיורד לפרטים, יבדוק וימצא באותיות הקטנות שעבור ביטוח שמשות צריך להוסיף כסף, עבור ביטוח גרירה צריך להוסיף, חילוצים וכו'. כולנו רגילים שברירת המחדל של הביטוח שהכל כלול, ומי שרוצה לחסוך מוריד. AIG פשוט הפכו את הכללים וברירת המחדל שלהם לא כוללת את כל הדברים הנ"ל. ומי שרוצה אותם צריך להוסיף כסף.

חלפו 3 שנים אז אני חייב לרענן את ההמלצה ולהפוך אותה לדיס-המלצה.

משהו מאוד גרוע עובר על ליברה בתקופה האחרונה.

 

אני אתם כבר 3 שנים ובגדול עד השנה האחרונה היו לי רק שבחים לספר. ב-2 החידושים המחיר ירד כל שנה בכמה מאות שקלים, חוץ מהחידוש האחרון.

 

לפני קצת יותר משנה אשתי העמיסה את הילדים בחניה של הגן ורכב שיצא מחניה צמודה (במקביל) אליה שפשף את הפינה הפנימית של הדלת שלה, שהייתה פתוחה, כשיצא מהחניה.

החצוף החליט שאשתי אשמה, למרות שחובת הזהירות היא עליו כי הוא זה שיצא מהחניה, ותבע את הנזק בבית משפט.

הוא אשכרה טען בבית משפט שבזמן שהוא יצא מהחניה, אשתי הספיקה לפתוח את הדלת, להכניס את הילד לכסא ולהסתובב עם הגב לכיוון הרכב שלו. לקח לבית המשפט שנה לפסוק שאשתי לא אשמה.

הבעיה שהיה לנו חידוש באמצע השנה הזו.

לקראת החידוש ההצעה שקבלתי הייתה זהה לשנה שעברה, וזה הדליק לי נורת אזהרה. בדקתי בביטוח 9 וקבלתי הצעה זולה בכמה מאות שקלים.

אני מתקשר לשירות של ליברה ואומרים לי שזה בגלל התאונה ושאני צריך להגיד תודה שהמחיר לא התייקר. לא עזר שהסברתי לבחור שזו תביעה מופרכת שבית המשפט יבטל. את ההצעה של ביטוח 9 הם לא הסכימו להשוות בגלל שרשמתי שם שיש לי העדר תביעות וזה לא נכון.

המצקצקים יגידו שעכשיו כשיש לי פסיקה לזכותי אני יכול לתבוע את הנזק ממי שתבע אותי. אז ליברה לא מוכנים להפיק מכתב כזה כי הפרמייה זהה במחיר לשנה שעברה כשהיה לי העדר תביעות. בקיצור, אני נדפקתי מכל הסיפור הזה ואין לי איך להוכיח.

 

לאחרונה שנמכנו את הרכב מ-2021 ל-2016. בהתחלה ליברה דרשו איתוראן פעיל, ברכב מסוג סיטרואן שהוא לא גניב כי הגנבים מפחדים להתקע עם הרכב בדרך לשטחים. בנוסף, המחירון של הרכב פחות מ-40 אלף ש"ח.

אחרי שהסברתי להם את האבסורד הם דרשו 5,000 ש"ח על מקיף.

אז ניתקתי את הטלפון ועשיתי ביטוח ב-wesure בפחות מחצי ממה שליברה דרשו.

הרומן שלי עם ליברה נגמר.

עריכה אחרונה על ידי redroze
  • אהבתי 3

אלעד רוזנקר, טלפון 0524626633.

ניתן להתקשר להתייעץ בכל הקשור ברכבי אספנות ואופל בפרט (בעיקר ישנים).

פורסם

@redrozeהנסיון שלי, אמנם לפני 3 שנים עם ליברה הוא אחר לגמרי, הפיאט שלי הייתה מבוטחת שם, עברתי תאונה שהם טענו שהיא באשמתי אז לא היה לי כח להתעסק ושילמתי השתתפות עצמית ולנהג הפוגע (נפגע).

משום מה כשרכשתי את היונדאי הם התעלמו מהעובדה שתבעתי אותם ואין לי היעדר תביעות ונתנו לי מחיר רגיל, לא הבנתי איך זה יכול להיות אבל עובדתית זה לא פגע בי.

 

מאוד אוהב אותם, גם התשלום טוטאלוס על הפיאט היה מהיר, רק מצער אותי שהם לא היו מוכנים לתת הצעת מחיר לאוקטביה והלכתי למתחרים.

השרשור הטוב ביותר בפורום

אני לא הייתי הולך לקנות עכשיו דייהו נובירה - אבל אחרי הרמה שהורגלתי אליה בדייהו נובירה, אני מוכן לעבור רק לב.מ.ו.

×
×
  • תוכן חדש...