Jump to content

רועיש

  • הודעות

    1
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

הנקודות של רועיש

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

0

מוניטין

  1. וובי זה טלפניה עם הרבה טלפנים שמנסים לתת לך את השירות הטוב ביותר בלי שום ידע או הבנה. אני עברתי תאונה שפגעו ברכב מאחור ויצא טוטאלוס , כל פעם התקשרתי הם העלו את הביטוח משנה שעברה , לקח לי זמן עד שהבנתי שזה מה שהם עושים, העבירו אותי לטיפול דר' פח וצבע ברעננה, שלא רצו לתת לי רכב חלופי אז הייתי צריך להתקשר בעצמי לחברת דרכים.... בסופו של דבר אני בתקשורת מול ליברה שהיא אחראית צד ג' , והם נותנים לי שירות בהרבה יותר טוב בוובי
×
×
  • תוכן חדש...