Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

תאונה קטלנית בכביש 90, 8 בני משפחה ברכב אחד


Jack457
שימו לב! השרשור הזה בן 2000 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

אני באופן מסורתי לא מצטרף לחגיגת ההיסטריה הקנטרנית הישראלית הרגילה, שכרגיל מאשימה בכל דבר את הממשלה ואת הממסד, עם אפס אחריות אישית. באופן עקרוני אני בעד אכיפה וחינוך, ונגד הלך הרוח שצריך לרפד את כל העולם לרמה של אפס סיכונים בגלל שיש דגנרטים.

אני גם בעד אכיפה וחינוך.

אבל זו תפקידה של המדינה גם. וגם זה לא קורה.

אז או זה, או זה, לא?

תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 170
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

הוצאת לי את המילים מהמקלדת.

 

בעניין הכביש - אין ספק שה"פלסטר" הטוב ביותר (כרגע) הוא גדר הפרדה מבטון.

זה פתרון שמורכב מבטון וברזל, משאית עם מנוף ושעות יישום בשטח ללא בעיות מיוחדות (הכביש לא צריך להיסגר, אפשר לבצע קטע אחר קטע יום אחר יום בשעות שהכביש רגוע).

כמו שאמר bagira, אם זה יהפוך את הכביש לכביש ללא הרוגים או שהוא יפחית בצורה סופר-דרמטית את כמות התאונות\הרוגים, זה השיג את המטרה שלו.

 

אבל שוב, מעקה הבטון במקרים האלו הוא לא יותר מ"כיפת ברזל" לבעיה שכולנו מכירים: הגורם האנושי. אנשים שמים זין בדברים הקטנים (עבירות קטנות) אבל כשהם ממשיכים באותה הדרך (לשים זין על החוקים ומשתמשי הדרך) גם בתוואי דרך שונה ממה שהם מכירים ביום-יום, אנשים (אחרים, והם עצמם) משלמים בחייהם.

 

איציק

Peugeot 3008 MY18 1.6HDi 120Hp Automatic
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic
Citroen C4 MY07 2.0 143Hp Automatic

 

 

eפ.מצולמים אחרונים: הח' שסתום ספיקה למדחס מזגן, טיימינג למנוע 2.0 EW10J4 ב 307, הח' COM2000 ברכבי PSA , הח' שמן AL4, הח' שסתומים AL4

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הגורם האנושי כמעט תמיד אשם בתאונות זאת הסיבה שצריך השקעה בתשתיות.

צריך לצמצם את הנזק של הגורם האנושי. טעות קטנה של סטייה בנתיב אחרי נסיעה ארוכה בכביש 90 יכולה לגרום לקטל המוני את זה צריך למנוע. בטווח הקצר בגדר הפרדה בטווח הרוק בעזרת הטכנולוגיה ע"י שיפור שמירת נתיב ( בדרך ל רכב אוטונומי )

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רגע, רגע, לא היינו פה כבר? שנה וחודש מהתאונה הקטלנית הזו, שקרתה באותו המקום!

 

 

https://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-5026502,00.html

תיעוד התאונה הקטלנית: אוטובוס החליק והתנגש חזיתית במשאית



 

https://www.mako.co.il/news-israel/local-q4_2017/Article-3989e193d610f51004.htm

[h=2]נהג משאית גרר נהרג והאדם שנסע עמו נפצע אנוש, בהתנגשות עם אוטובוס אגד בכביש 90. בתיעוד מהזירה נראה האוטובוס כשהוא מחליק, ככל הנראה בגלל הכביש הרטוב, וסוטה לנתיב הנגדי[/h]

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עוד תאונה קשה בכביש 90 שישה ארוגים ו4 פצועים קשה

 

https://www.ynet.co.il/home/0,7340,L-8,00.html

 

 

ברוב המקרים, יש לנהג המגיע מנגד מספר שניות להגיב, בהן הוא נוטה להוריד מהירות - לא בחדות, אך עדיין באופן משמעותי - ולסטות שמאלה. הבעיה היא שעקב נסיונותיו של הנהג המגיח מנגד לחזור לנתיבו, הם נפגשים באמצע הכביש.

 

והנה קיבלנו הדגמה בלייב. מחריד כמה הכל עניין של שבריר שניה בה הנהג צריך לקחת החלטה - ימינה או שמאלה. עלא באב אללה פשוטו כמשמעו.

חזיר דיזל

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני גם בעד אכיפה וחינוך.

אבל זו תפקידה של המדינה גם. וגם זה לא קורה.

אז או זה, או זה, לא?

 

מסכים איתך לחלוטין שנושא החינוך והאכיפה הוא כשלון טוטאלי של הממסד. המדינה איבדה כמעט לחלוטין את הרצון והמוטיבציה לעסוק בחינוך והסברה בצורה פרוקאטיבית.

חזיר דיזל

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפי הסרטון אכן יסוד התאונה בסטייה של המשאית. אני מסופק אם מעקה הפרדה היה מונע את התאונה, שכן המשאית היתה פורצת אותו או מתהפכת מעליו.

 

התרשמותי היא ששוב מדובר בגורם האנושי - מהירות מופרזת (ביחס לתנאי הדרך) ובסבירות גבוהה הסחת דעת.

 

ומה שאני הכי אוהב הוא הביטוי "כביש 90" כאילו מדובר ברצף אחד. מדובר בדרך שאורכה כ-500 ק"מ, שלאורכה מאפיינים כה שונים, עד שהמשותף ביניהם כוללים רק חיפוי אספלט והמספר 90.

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני מסופק אם מעקה הפרדה היה מונע את התאונה, שכן המשאית היתה פורצת אותו או מתהפכת מעליו.

 

מחסום בטון מתוכנן למנוע ממשאיות מאוד כבדות לחצות אותו, גם כשהן סוטות בחדות מהנתיב הימני לרוחבו של כביש רב-נתיבי.

 

זו הסיבה לצורתו הקונית: היא מסייעת להסיט את הרכב - ולא משנה מה משקלו - חזרה לנתיב. הגלגלים מטפסים על החלק המשופע, ואז נופלים חזרה עקב כוח המשיכה.

עריכה אחרונה על ידי חן ג.
הייתי בטוח שהילוך M נועד בשביל עליות [Mountain]

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כנראה שאני רואה יותר מדי סרטים רוסיים:lol:

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

 

ומה שאני הכי אוהב הוא הביטוי "כביש 90" כאילו מדובר ברצף אחד. מדובר בדרך שאורכה כ-500 ק"מ, שלאורכה מאפיינים כה שונים, עד שהמשותף ביניהם כוללים רק חיפוי אספלט והמספר 90.

כביש 90 הוא אכן כביש ארוך מאוד (הארוך בארץ כמדומתני) מקרית שמונה ועד אילת, אבל שים לב ששלושת התאונות הקטלניות ארוע מטווח של מספר ק"מ קטן אחד מהשני.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שתי התאונות הקודמות בטווח של 10-20 ק"מ אחת מהשניה.

התאונה היום במרחק של כ - 100 - 120 ק"מ מהן.

לא ממש קרוב.

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כביש 90 הוא אכן כביש ארוך מאוד (הארוך בארץ כמדומתני) מקרית שמונה ועד אילת, אבל שים לב ששלושת התאונות הקטלניות ארוע מטווח של מספר ק"מ קטן אחד מהשני.

מטולה - אילת.

אם עוקפים אותך מימין את/ה כנראה בנתיב הלא נכון.

(lancia delta turbo mk3 (844

 

HU: ECLIPSE CD5000   AMP: NAKAMICHI PA1004   SUB: ROCKFORD FOSGATE rfz3412    FRONT: RAINBOW CS 3/160

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שתי התאונות הקודמות בטווח של 10-20 ק"מ אחת מהשניה.

התאונה היום במרחק של כ - 100 - 120 ק"מ מהן.

לא ממש קרוב.

קרוב מספיק.

כוונתי להסביר שלא קשרו תאונה במטולה ותאונה בכניסה לאילת תחת הכותרת "כביש 90 המקולל", מדובר סה"כ באותו אזור לחוף ים המלח.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

באגירה, מדובר בשלושה קטעים שונים: חלקו הצפוני של כביש הערבה, הכביש שלאורך ים המלח וכביש הבקעה. שלושה קטעים שונים בתכלית.

 

 

בכתבה ב-ynet מציין דובר משרד התחבורה שעבודות להרחבת כביש הערבה מתבצעות בהדרגה, ומציין גם את העלות הצפויה (אני מניח שלא כולל הקטעים שכבר בוצעו) - למעלה מ-2 מיליארד ש"ח. אז לכל מי שדורש עוד ועוד השקעות , תתחילו להבין באיזה סכומים מדובר.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 2000 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...