Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

אזהרת מסע C4 פיקאסו/קקטוס דיזל: משאבת אוריאה


save

פוסטים מומלצים

אמנם אני מזוכיסט אבל לא עד כדי כך. למה לסבול שם ? דיאגונזה שגויה כל מוסך יכול לתת לי . אני לא מטפל במוסך מורשה (גם לא בזמן שהרכב עוד היה חדש באחריות). הביקור ההוא היה חריג בגלל הנורית והתברר כטעות ובזבוז זמן. הבנתי יותר מאחרים ולא מהמוסך המורשה. למדתי. אבל כל אחד וסף הכאב שמתאים לו .

אני גם לא מתקרב למורשה,רק במקרה של מיכל הזה.:roll:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 660
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

לגיסי ברלינגו בגרסת 100 כ"ס, שנת 2016. נדלקה נורית אוריאה כתומה, אשר לא כבתה לאחר מילוי של 12 ליטר.

אחריות הסתיימה לפני חודש.

המכונית בת 3 והיא גמאה 70K ק"מ.

 

כל הטיפולים בוצעו במרכזי בשורק.

 

לובינסקי ביקשו אישור מהיצרן שלקח על עצמו את עלות המיכל אוריאה. גיסי שילם רק על העבודה ₪600.

 

Sent from my SM-G973F using Tapatalk

Subaru BRZ 2.4 | Toyota Avensis 2.0 | Citroen C4 SX Automatic 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לגיסי ברלינגו בגרסת 100 כ"ס, שנת 2016. נדלקה נורית אוריאה כתומה, אשר לא כבתה לאחר מילוי של 12 ליטר.

אחריות הסתיימה לפני חודש.

המכונית בת 3 והיא גמאה 70K ק"מ.

 

כל הטיפולים בוצעו במרכזי בשורק.

 

לובינסקי ביקשו אישור מהיצרן שלקח על עצמו את עלות המיכל אוריאה. גיסי שילם רק על העבודה ₪600.

 

 

אותי זה מרגיז לשמוע.

האחריות הסתיימה לפני חודש, הרכב נסע כלום, בטח לדיזל בן 3, והיבואן שמכיר כמובן את הדרעק של המיכל הזה לא לקח על עצמו את ההפרש ברכב שטופל כל חייו אצלו? בושה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תראה, היבואן לא יכול לכסות על כשלי היצרן ולסבסד אותם מכיסו. כל יבואן תלוי לחלוטין ברצון הטוב של היצרן אותו הוא מייצג בכשלים מסוג זה. כאשר רכב יוצא מתקופת האחריות, אם היצרן לא יגבה את היבואן, ברור לך שאף יבואן לא יממן מכיסו החלפת חלקים.

 

זאת הסיבה שיצרנים רבים נתלים באם הלקוח טיפל ברשת היבואן או לא. אם אתה מטפל מחוץ לרשת, שולחים אותך לחפש (או במקרה של תוצרת PSA, שולחים אותך לפולין...)

עריכה אחרונה על ידי menir1

Subaru BRZ 2.4 | Toyota Avensis 2.0 | Citroen C4 SX Automatic 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני דווקא כן מצפה מהיבואן.

 

יבואן רכב זה לא בוטקה של 2 וחצי אנשים. זה תאגיד גדול מאוד, ריווחי מאוד (לפי כל הפרסומים של החברות הציבוריות שמיבאות רכבים), והוא הפנים של מותגים ששווים מיליארדי יורו (ועשרות מיליארדים) מול הלקוח.

כאשר ידוע שיש כשל בחלק, באופן סדרתי, והוא הופיע מיד לאחר תום האחריות ה"רשמית" (או בעברית צחה - מזל נאחס) - כאן המקום של יבואן רציני ליצור רושם שהוא עומד מאחורי מה שהוא מוכר.

 

למה טויוטה רכב אמין וסיטרואן לא? כי אין תקלות? לא.

אומנם יש פחות, אבל כאשר מנועים וממירים הלכו בטויוטה כשרכבים היו בני 7 ו-8 ואפילו שמעתי על רכבים בני 10 - הם הוחלפו או תוקנו, או בהשתתפות יחסית סבירה. זה כי היבואן ידע שבלי יחס מיוחד כזה ואני מדגיש כאשר היה מדובר בתקלה סידרתית וידועה - וזה גם לרכבים שהיו בליסינג וטופלו במוסכי מדרכה ולא טופלו פעם אחת אפילו במוסך טויוטה - טויוטה לא הייתה נחשבת אמינה.

 

מה יש לנו כאן? תקלה סידרתית, ידועה, יצא מק"ט חדש, החליפו פקק וכו' וכו' - והנה אוטו בן 3 וחודש שטופל במרכזי של היבואן - לא מקבל השתתפות מלאה. מביך.

 

ואני רושם את זה בתור בעלים של סיטרואן.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני איתך לגמרי, אבל הדוגמה של טויוטה רק מחזקת את מה שאני אומר - זאת מדיניות היצרן (טויוטה במקרה הזה) - יבואן טויוטה הישראלי לא היה נוקף אצבע אם הוא לא היה יודע שטויטה מאחוריו ורוב העלות של תיקון הכשלים הסדרתיים הוא עליה. לטויוטה מדיניות מובדלת שנוטה לקחת אחריות על כשלים - זה חלק מהתרבות הארגונית של היצרן הזה וזה בהחלט יתרון מהותי ללקוחות. כשל שאינו סדרתי, בהחלט מצפה מכל יבואן הגון לבוא לקראת הלקוח, כי מבחינה סטטיסטית הוא קורה באחוזים מאד נמוכים (לפחות כל עוד הלקוח מטפל ברשת היבואן). אך כאשר מדובר בכשל סדרתי, עלות החלפת המכלולים הכושלים (שסטטיסטית נדרשת במספר גדול של מכוניות) היא משמעותית ואז היבואן לא יכול לעמוד לבדו כדי לכסות על המוניטין של היצרן מבלי שהיצרן נושא בעול הכלכלי.

 

והערת אגב, באופן יחסי מספר מאד מצומצם של יבואניות רכב הן חברות ציבורית. מעיון בדוחות שלהן ברור שהרווח שלהן רחוק מלהיות חזירי והוא סביר (ואצל הפחות מוצלחות אף נמוך). אלו גופים שהעלות התפעולית שלהם גבוהה מאד, כך שלמרות מחזור עצום הרווח בשורה התחתונה רחוק מלהיות חריג.

עריכה אחרונה על ידי menir1

Subaru BRZ 2.4 | Toyota Avensis 2.0 | Citroen C4 SX Automatic 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ואם אכן זה כך, טוב יעשו שם ב PSA אם יישבו איזה שעה שעתיים ויחשבו על האפשרות שההנחה הסבירה לפיה טויוטה נתפסת כחברה אמינה והם לא, נובעת ממדיניות היצרן השונה ביחס לתקלות מהסוג הזה. שווה לנסות שינוי שכזה, נדמה לי שבחשבון הכולל זה אפילו משתלם ומנטרל חמיצות שלא כדאי שתהפוך לחלק מה DNA של הקליינטים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הכל מתנקז בסופו של דבר אל סופרי האפונים שאותם מעניינת השורה התחתונה והאופק הוא לא יותר מקצה האף שלהם (או הרבעון הקרוב).

 

Sent from my SM-G973F using Tapatalk

Subaru BRZ 2.4 | Toyota Avensis 2.0 | Citroen C4 SX Automatic 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • שבועיים מאוחר יותר ...

שלום. אני מחזיק סיטרואן גרנד פיקאסו דיזל 2015. לצערי, גם אצלי קרתה התקלה עם מיכל האוריאה עכשיו.

לרכב שלי 5 שנות אחריות שטרם הסתיימו.

התיקון אמור להיות במסגרת האחריות, נכון?

אני אסע הבוקר למוסך מורשה ורוצה לוודא שכך אמור להיות...

 

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כל עוד לא פינצ'רת את המיכל : הוא מכוסה באחריות.

בגלל עלותו, ייתכן שהם יאשרו בשלב ראשון רק עדכון תוכנה. העדכון הוא כמו כוסות רוח למת וכדי לחסוך ביקור נוסף תתעקש על החלפת מיכל.

אני מאמין שיוחלף.

עריכה אחרונה על ידי save
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

צודק. אין דבר כזה אוריאה גולד.

אוריאה זה תקן אחיד בכל תחנות הדלק בעולם. רובנו קונים וממלאים לבד.

במוסך זה אותו נוזל בדיוק רק עולה פי 4.

שלא ינסו לחייב אותך בנוזל חדש.זה אמור להיות מכוסה גם.

 

התקלה לא קשורה איפה מילאת אוריאה. לא מכיר פיקאסו בשנתונים הללו שלא הלכה לו המשאבה (אוריאה) ואני מכיר עכשיו לא מעט (גם שפנו אלי בה"פ). מפתיע שאצלך המיכל שרד כל כך הרבה זמן. ספר לנו מה הסוד שלך ?

עריכה אחרונה על ידי save
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

טוב מעדכן שלצערי המיכל לא כלול באחריות המורחבת בשנים 4, 5.

המחיר שמבקשים ממני במוסך מורשה אחרי הנחה, כולל עבודה ומילוי אוריאה, 4,200 ש"ח כולל מע"מ.

נשמע סביר?

 

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מפתיע שזה לא מכוסה באחריות כי זה כשל ייצור ידוע וזו לא גומייה או רפידה. אנא פנה ישירות לשירות לקוחות לובינסקי ונסה מולם. אולי המוסך לא העלה בקשה כלפי מעלה.

 

לגבי המחיר : אם קראת את השרשור מהתחלה אז זה בעצם המחיר של הפולני. אז זה מחיר מצויין.

עריכה אחרונה על ידי save
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...