Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

בעיות בגיר כפול מצמדים.. בוולוו (הכל הסתדר לשביעות רצונו)


Kangaro
שימו לב! השרשור הזה בן 2442 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

אתה באמת משווה חשיפה בפורום לעולם האמיתי? הבחור פשוט נמצא בפתח העסק ומנסה להבריח קונים.

אתה הרבה יותר הגיוני במחשבה שלך והיית פותח במו״מ להחלפת הרכב, הוא לא מעוניין לעשות את זה, לא מוכן שייקנו ממנו את הרכב במחיר סופר הוגן, אלא מנסה לסחוט בסכומים מאוד גבוהים של כסף (מעל 100k) ומסתובב עם שלט שחלק גדול מהעובדות שלו לא מדויקות ב-100%.

עכשיו תחליט אם הוא מתנהג בהגינות.

סליחה על השאלה החצופה.

האם ההצעה ההוגנת היא מחירון משוקלל של הרכב ואולי זיכוי עבור ימי עבודה שבוזבזו במוסך (לא כולל 4 טיפולים שגרתיים) או מחירון בסיס מינוס 5-12%?

 

Sent from my SM-G930F using Tapatalk

Mini Cooper S R56 - לכיף

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 195
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

אף אחד אינו יודע מה ביקש בעל המכונית ומה "מאיר" היו מוכנים לתת לו.

אולי בעל המכונית סחטן מקצועי, שדורש הרבה מעל ומעבר לסביר ?

אולי ההצעה של "מאיר" היתה נמוכה בצורה מעליבה ?

עד שלא נשמע את שני הצדדים במלואם, הכל ישאר בגדר ספקולציות.

אגב, ממדגם לא מייצג של כמה מכרים עם XC60, שמעתי רק דברים טובים על המכונית.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

סליחה על השאלה החצופה.

האם ההצעה ההוגנת היא מחירון משוקלל של הרכב ואולי זיכוי עבור ימי עבודה שבוזבזו במוסך (לא כולל 4 טיפולים שגרתיים) או מחירון בסיס מינוס 5-12%?

 

Sent from my SM-G930F using Tapatalk

 

הצעה הוגנת מאוד- מעל למחיר מחירון של הרכב.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אולי זאת הסיבה שלא היה לו מה לחפש בבית משפט.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצעה הוגנת מאוד- מעל למחיר מחירון של הרכב.

 

מכיוון שיש לך קרדיט אצלי אני מקבל את דבריך כפי שהם.

 

האם ההצעה הותנתה ברכישת רכב חדש?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצעה הוגנת מאוד- מעל למחיר מחירון של הרכב.

 

הוגנת כלפי מי? חברת מאיר או הלקוח? המחירון של וולוו משומשת זה ביזיון!!

למען הסר ספק, אני לקוח מרוצה של חברת מאיר.

יש לי נסיון של 15 שנים עם רכבים שלהם שמראים אמינות ללא דופי.

אבל אני לגמרי עם דני פורקוש הבן של בעל הוולוו.

לדעתי הוא גיבור שכל צרכן במדינת ישראל חייב להעריך ולהוקיר לו תודה.

הרי חברות רכב דואגות לכסות את עצמם במעמד החתימה על קנית רכב חדש.

הבחור יודע שלמרות כל הסבל שהוא עבר אין לו סיכוי לקבל פיצוי הולם דרך בית משפט

אז הוא החליט להילחם בהם בדרך לא שגרתית ולדעתי הצליח לו ועוד לא נאמרה המילה האחרונה.

זה מוזר שיש אנשים פה בפורום שחושבים שהוא בריון במקום לגלות אמפתיה.

לא ידעתי שבימינו פרסום האמת (בית המשפט קבע שהוא דובר אמת) נחשב לבריונות.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ומי מחליט מהו "פיצוי הולם" כהגדרתך? הלקוח?

שיתכבד ויפנה לביהמ"ש אבל... הוא בעצמו טוען שאין לו "קייס"

אז צועקים בפתח העסק, בריונות..

עריכה אחרונה על ידי teyal
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ומי מחליט מהו "פיצוי הולם" כהגדרתך? הלקוח?

שיתכבד ויפנה לביהמ"ש אבל... הוא בעצמו טוען שאין לו "קייס"

אז צועקים בפתח העסק, בריונות..

 

פיצוי הולם זה משהו ששני הצדדים מסכימים לגביו.

ללקוח אין "קייס" לא בגלל שהוא לא צודק אלה בגלל שהיבואנים דואגים לכסות את עצמם מכל הכיוונים.

ואין פה שום בריונות, גם בית המשפט אמר את דעתו.

הבחור חושב מחוץ לקופסה וכנראה שיצליח לו בסופו של דבר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הבחור חושב מחוץ לקופסה וכנראה שיצליח לו בסופו של דבר.

הבחור לא חושב מחוץ לקופסה ולא המציא את הגלגל.

אני זוכר עוד בשנות ה 90 פיאט אונו חונה עם רשימת תקלות מול הסוכנות ביגאל אלון.

פשוט הסגנון הזה לא מתאים לכל אחד.

אבל כנראה שבסוף יצליח לו, לא בגלל ש "מגיע לו" אלא בגלל שהיבואן לא יכול להרשות לעצמו

פרסום שלילי כזה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הבחור לא חושב מחוץ לקופסה ולא המציא את הגלגל.

אני זוכר עוד בשנות ה 90 פיאט אונו חונה עם רשימת תקלות מול הסוכנות ביגאל אלון.

פשוט הסגנון הזה לא מתאים לכל אחד.

אבל כנראה שבסוף יצליח לו, לא בגלל ש "מגיע לו" אלא בגלל שהיבואן לא יכול להרשות לעצמו

פרסום שלילי כזה.

 

נראה שאחרי 30 אלף צפיות ועוד בפרסומים אחרים, הנזק ברובו הגדול כבר נעשה והבחור מבחינת היבואן כנראה מפסיק להיות ראוי להתיחסות רצינית, להערכתי יקבל מעט מאוד ואולי לא יקבל כלום. נראה סביר שהעסק ירגע כמו בסיפורים דומים שקרו אצל יבואנים שונים בעבר.

עריכה אחרונה על ידי ד ו ד
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

פיצוי הולם זה משהו ששני הצדדים מסכימים לגביו.

ללקוח אין "קייס" לא בגלל שהוא לא צודק אלה בגלל שהיבואנים דואגים לכסות את עצמם מכל הכיוונים.

ואין פה שום בריונות, גם בית המשפט אמר את דעתו.

הבחור חושב מחוץ לקופסה וכנראה שיצליח לו בסופו של דבר.

 

אני בספק אם אתה צודק.

 

נאמנה עלי טענתו של אסף לפיה הוצע ללקוח לרכוש ממנו את הרכב במחיר מחירון פלוס, בלי התניה לרכישת רכב חדש.

 

אז מה יש לנו כאן?

מצד אחד יבואן שנהג בהגינות ואפילו מעבר לה, לי קשה למצוא טענה כלשהי כנגד היבואן.

מצד שני לקוח שגם הוא צודק ובחר לנהל מלחמת חרמה צרכנית בלי לקחת בחשבון את התוצאות.

 

היבואן הוא גדול, עשיר וחזק והלקוח עומד לעבור התשה פיזית ופיננסית - כי כמה כבר אפשר לעמוד להפגין מחוץ לסוכנות.

אני מנחש שהלקוח הפסיד כבר גם את ההצעות שניתנו לו, כי גם היבואן חושש מתקדים ולא ייכנע למה שנתפס מצידו כסחטנות, פיצוי אם יתקבל יהיה נמוך ממה שיכל לקחת.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני בספק אם אתה צודק.

 

נאמנה עלי טענתו של אסף לפיה הוצע ללקוח לרכוש ממנו את הרכב במחיר מחירון פלוס, בלי התניה לרכישת רכב חדש.

 

אז מה יש לנו כאן?

מצד אחד יבואן שנהג בהגינות ואפילו מעבר לה, לי קשה למצוא טענה כלשהי כנגד היבואן.

מצד שני לקוח שגם הוא צודק ובחר לנהל מלחמת חרמה צרכנית בלי לקחת בחשבון את התוצאות.

 

היבואן הוא גדול, עשיר וחזק והלקוח עומד לעבור התשה פיזית ופיננסית - כי כמה כבר אפשר לעמוד להפגין מחוץ לסוכנות.

אני מנחש שהלקוח הפסיד כבר גם את ההצעות שניתנו לו, כי גם היבואן חושש מתקדים ולא ייכנע למה שנתפס מצידו כסחטנות, פיצוי אם יתקבל יהיה נמוך ממה שיכל לקחת.

 

יכול להיות שאתה צודק ויכול להיות גם ההפך.

לדעתי זה תלוי בכמה רחוק הלקוח מוכן ללכת.

למיטב הבנתי הלקוח מעמיד שם רכב עם שלט ולא נמצא פיזית במקום.

אם זה מה שהיבואן הציע ללקוח אז זה לא נראה לי פיצוי הולם על עגמת הנפש שהלקוח עבר.

כל עוד יש ללקוח רשות להעמיד שם את הרכב והוא לא ישבר יש סיכוי טוב שהיבואן יתגמש בסופו של דבר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 2442 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...