Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

בעיות בגיר כפול מצמדים.. בוולוו (הכל הסתדר לשביעות רצונו)


Kangaro
שימו לב! השרשור הזה בן 2442 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

לאבי סיפור דומה משנות השמונים, 1984 ליתר דיוק. רצה בסה"כ שיחליפו לו דשבורד שהתפוצץ במסגרת שנת האחריות, החברה הסכימה רק לתקן ונקטה באסטרטגיה של התנערות וסחבת. אסף עוד כמה שותפים לאותו דפקט ביצור, שגם להם הוצע רק תיקון וסבלו גם הם מסחבת של חודשים רבים כמותו. נסעו וחנו מול סניף גדול שבו התקיימה תצוגה של אותו יבואן, הרימו שלטי מחאה כלשהם ועוררו עניין. הזמינו להם משטרה, שמסיבה כלשהי לא יכלה לפנותם וכך עמדו בשקט מופתי וחיכו. עוד באותו ערב, ניגש אליהם נציג והתחייב במכתב רשמי ולכל בעלי הרכב הנוכחים, שיוחלף להם הדש' בחדש ובלבד שיפנו את המקום וכך היה.

 

(מי שמעוניין בפרטי המקרה המדוייקים מפי אומרם, בה"פ בבקשה).

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 195
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

zvit, אני לא משוכנע שאתה צודק.

 

מה ההבדל העקרוני שבין התקנת שלט על מכונית לימון, לבין פתיחת שרשור תלונה בפורום?

 

להבנתי את העניין זו וגם זו הן הפגנות לגיטימיות שכל עוד אין בהן מסירת מידע כוזב או מטעה, הן עומדות בדרישות החוק.

 

כמובן שבמקרה והמידע כוזב ניתן לתבוע את המפרסם על דיבה ולדרוש פיצויים על כך.

 

אין לשכוח שכל הסיפורים הללו נגועים במאבק לא סימטרי, מצד אחד לקוח שהשקיע מכיסו, קיבל מוצר פגום והוא נלחם על תיקון המעוות.

בצד השני יבואן עשיר עם סוללת עורכי דין ועובדי יח'צ שהטיפול בלקוח הוא עבודתם ולא הת*ת שלהם בסכנה.

 

שים כרגע את וולבו בצד, השאלה לטעמי עקרונית ולא נוגעת להפגנה כנגד יבואן כזה או אחר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עדכון: (אולי מנהל יוכל להדביק את זה גם בהודעה הראשית?)

האם כל לקוח זוכה ליחס כזה, אי אפשר לדעת.

המסקנות שלי:

 

  1. לא קונה יותר רכבarrow-10x10.png שלא נמצא באחריות מקיפה שכוללת ה-כ-ל.
  2. לא צריך להסכים להחליף שום רכיב בלי בדיקה מעמיקה מאוד, ולא תמיד לסמוך על מוסך מורשה.

 

התשבוחות למאיר זה יפה, אני מניח שהתבקשת, או שאתה מרגיש צורך, אבל בפועל תשבוחות מגיעות לפורום. כך ששכחת מסקנה שלישית - כשיש בעיה שהיבואן לא מטפל בה - כדאי לפרסם בפורום כי זה יכול לעזור. בבקשה. אין בעד מה.

 

kramerica - אין לי מושג במה אתה עוסק, אבל בא נניח שהיתה לך חנות, ולקוח לא מרוצה שנתת לו (לדעתו) שירות לא טוב, מתיישב בפתח חנותך, ואומר לקונים ללכת למקום אחר. בין אם אתה צודק במקרה שלך ובין אם לאו. זה סוג של בריונות.

 

מה זאת אומרת? הוא עוסק בייבוא וייצוא! או שזה היה ארט וונדליי? כבר לא זוכר...

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

התשבוחות למאיר זה יפה, אני מניח שהתבקשת, או שאתה מרגיש צורך, אבל בפועל תשבוחות מגיעות לפורום. כך ששכחת מסקנה שלישית - כשיש בעיה שהיבואן לא מטפל בה - כדאי לפרסם בפורום כי זה יכול לעזור. בבקשה. אין בעד מה.

 

תיארתי לעצמי שזה מובן מאליו. כמו שאמרתי, אני לא בטוח שכל לקוח היה זוכה ליחס כזה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

zvit, אני לא משוכנע שאתה צודק.

 

מה ההבדל העקרוני שבין התקנת שלט על מכונית לימון, לבין פתיחת שרשור תלונה בפורום?

 

להבנתי את העניין זו וגם זו הן הפגנות לגיטימיות שכל עוד אין בהן מסירת מידע כוזב או מטעה, הן עומדות בדרישות החוק.

 

כמובן שבמקרה והמידע כוזב ניתן לתבוע את המפרסם על דיבה ולדרוש פיצויים על כך.

 

אין לשכוח שכל הסיפורים הללו נגועים במאבק לא סימטרי, מצד אחד לקוח שהשקיע מכיסו, קיבל מוצר פגום והוא נלחם על תיקון המעוות.

בצד השני יבואן עשיר עם סוללת עורכי דין ועובדי יח'צ שהטיפול בלקוח הוא עבודתם ולא הת*ת שלהם בסכנה.

 

שים כרגע את וולבו בצד, השאלה לטעמי עקרונית ולא נוגעת להפגנה כנגד יבואן כזה או אחר.

 

פתיחת שרשור תלונה אינה שווה לתליית שלט על הרכב, נסיעה עמו בארץ והעמדתו מול הסוכנויות השונות.

למה הוא לא מציין על גבי השלט שחלק גדול מהתיקונים בוצעו ללא חיוב מצידו כשהרכב מחוץ לתקופת האחריות? זה לא הסתרת מידע?

העובדה שהרכב לא באמת ביקר 30 פעמים במוסך זה לא מידע כוזב?

גם בפתיחת שרשור (כמו זה הנוכחי), יש בסופו דרישה/ ציפייה לפתרון. במקרה הנוכחי, מה שמעניין את האדם הוא פגיעה בעסקים ובשם החברה ולא להגיע לפשרה ולסיום הפרשה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

להבנתי הרכב של הלקוח עם ה-XC60 תקין לגמרי, נכון שהוא עבר דרך חתחתים לא נעימה, אבל ההתנהלות שלו כרגע אחרי כל מה שהיבואן עשה בשבילו קצת בעייתית. הוא נמצא כרגע בשלב הוצאת הקיטור "אף אחד לא אמר לי שמדובר במנוע של פורד" בין השורות ניתן להבין שהיבואן עשה מעל ומעבר כדי שהלקוח יהיה מרוצה בשורה התחתונה. אני מאמין שהלקוח דרש מהיבואן דרישות לא ריאליות אחרי שהסאגה נגמרה (מבחינת היבואן) משלא נענה החליט לצאת לכיכר העיר.

סקודה יטי 2.0 TDI 4x4 (נמכרה)

וולוו XC40 T3 Momentum

טויוטה יאריס קרוס הברידית

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא יודע מה היה לפני שהוא שם את השלט וזה גם לא משנה. עצם התביעה היא התנהגות מבישה של היבואן.

מתלבט אם לבטל הזמנה בעקבות זה. נבדוק אלטרנטיבות.

אני חושב שבסיפור הזה 2 הצדדים לא בסדר.

אם הלקוח היה באמת כל כך מאוכזב היה צריך לפנות לבית משפט לפני שהוא התחיל "לשפוך את ליבו" בפומבי. גם השופט חשב כך ולדעתי לא היה צריך "לקנוס" את חברת מאיר אלא רק לאפשר ללקוח להמשיך בפעולות האגרסיביות שלו.

 

מצד שני מאיר עשו צעד אקטיבי (היחיד שמותר להם לפי החוק) שחזר להם בבומרנג.

ואיך כל זה היה יכול להמנע? אם היה יושב משהו במחלקת השירות ומביע עניין בזה שלא סביר שלקוח נכנס 10 פעמים בממוצע בשנה לא לשם תיקון תאונה/טיפול והיה מרים טלפון ללקוח כדי לתהות מה הסיבה לכניסה המרובה למוסך.

תמוה שמקרה כזה "חמק מתחת לרדאר" ביבואן שכל כך משקיע בשירות.

 

גילוי נאות, אני עובד אצל המתחרים של "מאיר".

אלעד רוזנקר, טלפון 0524626633.

ניתן להתקשר להתייעץ בכל הקשור ברכבי אספנות ואופל בפרט (בעיקר ישנים).

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הרכב בן 4 וקצת.

ביקר במוסכים פחות מ-20 פעמים, כשארבעה מהם היו לטיפולי שגרה.

קיבל חלק מהתיקונים ללא חיוב מצידו (כמובן שלא ציין זאת על גבי השלט), למרות שהרכב לא במסגרת אחריות!

הוחלפו תושבות מנוע פעם אחת (ולא שלוש כפי שמצוין בשלט).

ניסו להגיע איתו להסדר ופשרה גם לפני השלט, אך הוא לא מעוניין. מה עוד אתה רוצה שיעשו?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עכשיו? כבר מאוחר מדיי.

החלק האקטיבי שלכם היה צריך להתבצע לפני שנה-שנתיים.

ושוב, אני ממש לא חושב שהלקוח/היבואן צודק.

מי שעובד בתחום השירות צריך לעבור קורס שנקרא ניהול סיכונים. משהו לקח החלטה שגויה לפני הרבה זמן וכרגע יעלה כנראה פי כמה לתקן את המצב שאליו הגיעו הצדדים.

אלעד רוזנקר, טלפון 0524626633.

ניתן להתקשר להתייעץ בכל הקשור ברכבי אספנות ואופל בפרט (בעיקר ישנים).

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

פתיחת שרשור תלונה אינה שווה לתליית שלט על הרכב, נסיעה עמו בארץ והעמדתו מול הסוכנויות השונות.

 

1. בוא ונסכים שהמעורבות שלי בדיון בעניין זה היא עקרונית בלבד ואיננה נוגעת לוולבו.

 

2. עכשיו בוא ותסביר למה צעקות בכיכר העיר הווירטואלית (הפורום) שונות ממחאה של לקוח שמתקין שלט על רכבו?

 

3. למה אסור ללקוח לכעוס ולשחרר קיטור? למה מישהו בכלל חושב שזה סביר שלרכב יהיו כניסות מרובות למוסך אפילו אם הן תוקנו בסוף?

אני יכול להעיד על עצמי שאילו רכב שלי היה מגיע לשלב של החלפת מנוע מקומית, זה היה הרגע שבו הייתי פותח במו"מ להחלפתו בחדש תמורת תשלום הוגן כלשהו.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

להבנתי הציעו לו, והוא סירב ודרש דרישות לא ריאליות.

 

עובדה שהוא בחר שלא ללכת לבית המשפט (כי הוא כנראה יודע שיפסיד) אלא בחר בדרך אחרת.

 

כשאתה פותח דוכן בכניסה לסוכנות אתה מבריח קונים מ-מ-ש. פתיחת שרשור בפורום (עם כל הכבוד לפורום) אינה דומה ולא נגישה לרוב הקונים.

סקודה יטי 2.0 TDI 4x4 (נמכרה)

וולוו XC40 T3 Momentum

טויוטה יאריס קרוס הברידית

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בקיצור איש נקמן עם עודף זמן. לרוב זה לא מסתדר עם לקוחות שקונים רכב ב300k...

לדעתי היבואן צודק ב150% ומגיע לו שיתבעו אותו על הוצאת דיבה.

לא מבין מה הוא רוצה בדיוק.

הוצאת דיבה זה כאשר הדברים הנאמרים אינם אמת. כאן לא הוכח שהדברים אינם אמת ולכן אינם הוצאת דיבה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני שמח על הסוף הטוב לפותח השרשור אך עם זאת:

 

1. השירות האדיב אל פותח השרשור הגיעה אך ורק לאחר מודעות היבואן לשרשור זה והתנפחות הדברים.

לולא התגלגלות הדברים היה ניתן לטעון לשירות אדיב ואכפתי, אך במקרה זה מדובר בלא יותר מתיקון יחסי ציבור.

 

2. אנשים פשוט החליקו על כך שמוסך היבואן בא להחליף חלק בעלות ללקוח של 6000 ש"ח כאשר בפועל אין שום בעיה(!!).

הסיבה שפותח השרשור ניצל מכך היא התושיה שהוא גילה אל מול המוסך.

בפועל - אם היה מדובר בלקוח המוסך הממוצע הרי שהוא היה "נתפר" ב6000 ש"ח לשווא. האם לזה אתם קוראים שירות??

במקרה הטוב נקרא לזה חוסר מקצועיות טכנית, יש אנשים שיקראו לזה בשמות גרועים בהרבה.

 

 

לסיום, אולי עלינו להודות למאיר על כך שהחליטו לא לתבוע את פותח השרשור על הוצאת דיבה.

עריכה אחרונה על ידי tepic
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 2442 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...