Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סוזוקי סוויפט ספורט - מתחילת שנה הבאה בישראל


nimo
שימו לב! השרשור הזה בן 1570 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

אנשים שנוסעים ב106 ראלי/GTI/XSI/סתם XS , עושים את זה משלל סיבות כולל המשקל.

בכל מקרה לא הייתי מזלזל בהם. לא רחוק היום ש106 ראלי מקורית עם כמות ידיים סבירה וק"מ סביר תהיה יותר נחשקת ובעלת שווי גבוה משל הסובארו שלך. מבחינת נחשקת אצל חלק מהאנשים זה כבר המצב.

עריכה אחרונה על ידי farkash7

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 352
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

מכוח הנדירות שלה, בשילוב חוויית הנהיגה, הסובארו כבר שם. ועם כל הכבוד לראלי (ויש, המון כבוד), אני לא חושב שהיא עולה על הברז בהיבט הזה.

ZC6 | JB43

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נדירות? אולי בארצנו הקטנה, וגם זה קצת קשה להגיד כי כל מי שרוצה יכול להשיג אחת עם הממון בכיסו.

בעוד 20 שנה מניח שכן היא תהיה נדירה, כרגע היא לא.

לגבי חווית הנהיגה, לא יודע. גם בלי לדעת אני מאמין שההנעה האחורית נותנת פה יתרון גדול. בכל מקרה בתגובה שלי לא השוותי בין השתיים מבחינת יכולת.

בכל מקרה לזלזל באנשים שנוהגים ב106 זה עדיין לא לגיטימי. אם היה מדובר ברכב לא ראוי בלי ערך מוסף מילא, אבל זה לא המצב.

 

אם נסתכל מה קרה למחירי ההוטאצ' של שנות ה80-90 בזמן האחרון, אם המגמה תימשך התחזית שלי כנראה תתממש.

אם מה ששמעתי נכון לפני שנה נמכרה פה 205GTI מקורית עם נתונים כפי שתיארתי ב40K, והיא אפילו לא נסעה כמה שנים והייתה סגורה במחסן...

באירופה המצב לא יותר טוב בהרבה, המחירים שם של הדגמים האלה קפצו בצורה מטורפת.

עריכה אחרונה על ידי farkash7

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נדירות בהחלט - תנסה להשיג ברז/86 יד שניה. במקרה עברתי על הלוחות לא מזמן. זאת לא מאזדה3. אני גם לא חושב שהוא זלזל בראלי. ה"ראש" של שתי המכוניות די דומה - כיוון מוחלט להתנהגות כביש, על חשבון ביצועים וכל היתר. עבורי לפחות זה אחלה מתכון. אחת החרטות שלי היא שלא קניתי ראלי בזמנו.

ZC6 | JB43

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

היא לא יכולה להיות מתומחרת ב115 ומעלה כי ה208 נמכרת ב130, חזקה יותר ואיכותית הרבה יותר, ויש שם גם הרבה יותר אבזור. 100-105 או שרק פריקים מהסוג שעד היום נוסעים ב106 בגלל המשקל יקנו אותה לדעתי...

 

Sent from my HUAWEI VNS-L22 using Tapatalk

 

זה מרגיש כמו זלזול. "פריקים"..., מה שיש ל106 זה רק משקל? נו באמת.

נראה לי שמגיע לרכב הזה קצת יותר כבוד. כן זה לא פאר היצירה אבל עדיין.

נראה לי שאנשים שעד היום נוסעים ברכבים האלה לא מגיע זלזול אם כבר תודה בזכותם הרכבים האלה נשארים על הכביש.

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

היא לא, האיביזה קטגוריה מעליה.

 

אם כבר הזכרת את האיביזה, היא הושקה לאחרונה עם מחירים לדגם ה FR (150 כ"ס ואיבזור "ספורטיבי") עם מחיר השקה של 99,900 ומחיר סטנדרטי של 105,900 וכל מי שמכיר את סיאט יודע שמחיר ההשקה הוא המחיר הקבוע.

 

אם הסוויפט תתוחמר מעל האיביזה, חבל על הדלק של האוניה, שישארו ביפן!

 

אם היא תתוחמר מקביל, עדיין יהיה לה קשה אבל לפחות אותי הם יקבלו כלקוח פוטנציאלי (כמובן שצריך קודם לנהוג).

 

אם אני זוכר נכון, ה-fr מגיעה עם 115 כ״ס ומנוע 1000 סמ״ק.

הסויפט שייכת לקטגוריית הסופר מיני, למרות שהיא קטנה משמעותית מהאיביזה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה מרגיש כמו זלזול. "פריקים"..., מה שיש ל106 זה רק משקל? נו באמת.

נראה לי שמגיע לרכב הזה קצת יותר כבוד. כן זה לא פאר היצירה אבל עדיין.

נראה לי שאנשים שעד היום נוסעים ברכבים האלה לא מגיע זלזול אם כבר תודה בזכותם הרכבים האלה נשארים על הכביש.

זה לא עניין של כבוד או זלזול. זה לא פשוט לחיות עם רכב הארדקור בן 30, שלא עונה לשום סטנדרט של דיילי מודרנית יותר.

אני הייתי מת לראלי (ולעוד כמה מכוניות מהימים ההם), אבל לא אקנה אחת בחיים, אלא אם אהייה מיליונר בנס, כי זה יותר מדי פשרות.

וגם במכוניות חדשות, אם רכב א' מציע משהו דומה לב' מבחינת חווית נהיגה, עולה רק 10,000 יותר אבל הרבה יותר נח או מאובזר, הרוב יעדיפו את הזה שעולה יותר.

מה שכן, במקרה הפרטני הזה, אני כ"כ לא אהבתי את ה-208, שזה בכלל לא יהיה רלוונטי עבורי כמה הסוויפט תעלה ביחס אליה.

תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה לא משנה בהקשר לתגובה שלו. להגיד על 106 שמה שיש לה זה רק משקל קל, ולהגיד על אנשים שנוהגים על 106 שהם עושים את זה רק בגלל משקל קל זה חטא.

 

לגבי מה שכתבת כרכב ראשי מסכים איתך. מדובר בפשרה רצינית.

צריך לזכור אבל שגם לאחר עליית המחירים וחוסר ההיצע ברכבים האלה, ברגע שמצאת אקזמפלר ראוי וקנית אותו הפן הכספי הוא הבעיה הכי קטנה שלך.

הערך רק עולה לא יורד, וזו ההוצאה העיקרית בכל רכב.

ככה שלהחזיק רכב רגיל ליום יום, ורכב כזה לסופי שבוע זה אידאלי.

 

לא מזמן ראיתי תוכנית שאני מאוד אוהב, CAR SOS בנשיונל ג'אוגרפיק.

אחד מהמנחים נסע בפרארי דינו ושאל את הבעלים באיזה רכב הוא נוסע ביומיום. התשובה המפתיעה הייתה פיאט פנדה...

 

מוכן לחתום מחר על 106 ראלי מקורית עם מס' ידיים קטן מ-3 וק"מ קטן מ150K לסופש ופיאט פנדה ליומיום.

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה לא עניין של כבוד או זלזול. זה לא פשוט לחיות עם רכב הארדקור בן 30, שלא עונה לשום סטנדרט של דיילי מודרנית יותר.

אני הייתי מת לראלי (ולעוד כמה מכוניות מהימים ההם), אבל לא אקנה אחת בחיים, אלא אם אהייה מיליונר בנס, כי זה יותר מדי פשרות.

וגם במכוניות חדשות, אם רכב א' מציע משהו דומה לב' מבחינת חווית נהיגה, עולה רק 10,000 יותר אבל הרבה יותר נח או מאובזר, הרוב יעדיפו את הזה שעולה יותר.

מה שכן, במקרה הפרטני הזה, אני כ"כ לא אהבתי את ה-208, שזה בכלל לא יהיה רלוונטי עבורי כמה הסוויפט תעלה ביחס אליה.

תודה, חסכת לי תגובה ארוכה.

פארקש חס וחלילה מזלזל, יש לה הרבה יותר ממשקל קל, תקשורת מהשלדה ומההגה ברמות הכי גבוהות שיש ועוד הרבה אלמנטים חשובים לנהג, עדיין מי שמחזיק רכב כזה הוא בראייה שלי פריק, הארדקוריסט, אולד פאשין קרא לזה איך שאתה רוצה, כי יש המון שמחזיקים רכב שני לא פרקטי לטיולים, אבל יש להחזיק מיאטה בת 10 ויש להחזיק ראלי בת כמעט 30, הכי ספרטנית לא נוחה ולא בטיחותית שיש בערך.

זה התפשרות שמעט מאוד מוכנים לעשות (כל הכבוד להם על זה) ולכן הם חריגים לטענתי. אין קשר בין זה לבין לרדת או לפגוע במישהו.

 

Sent from my HUAWEI VNS-L22 using Tapatalk

208GTi, 206XS, BRZ- SOLD

Mx5 Nc Prht- SOLD

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתם צודקים, טעות שלי.

 

150 כ"ס זה רק הEVO שמחירה 125,900 לידנית.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה, חסכת לי תגובה ארוכה.

פארקש חס וחלילה מזלזל, יש לה הרבה יותר ממשקל קל, תקשורת מהשלדה ומההגה ברמות הכי גבוהות שיש ועוד הרבה אלמנטים חשובים לנהג, עדיין מי שמחזיק רכב כזה הוא בראייה שלי פריק, הארדקוריסט, אולד פאשין קרא לזה איך שאתה רוצה, כי יש המון שמחזיקים רכב שני לא פרקטי לטיולים, אבל יש להחזיק מיאטה בת 10 ויש להחזיק ראלי בת כמעט 30, הכי ספרטנית לא נוחה ולא בטיחותית שיש בערך.

זה התפשרות שמעט מאוד מוכנים לעשות (כל הכבוד להם על זה) ולכן הם חריגים לטענתי. אין קשר בין זה לבין לרדת או לפגוע במישהו.

 

Sent from my HUAWEI VNS-L22 using Tapatalk

 

יפה. קרא את התגובה הזו וקרא את הקודמת שלך. יחי ההבדל הקטן. קודם הם היו פריקים שנוסעים ב106 בגלל המשקל.

 

אני לא יכול לנחש למה אתה מתכוון כשאתה כותב דברים לא מדוייקים. כשאתה משקיע ומדייק אני יכול להבין וגם להסכים.

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני מצטער שלא כל פעם אני מפרט עד שנגמרת הסוללה בפלאפון, בדרך כלל אני מובן ונקודת המוצא של אנשים שקוראים את התגובות שלי היא שאני לא בא לפגוע ולרדת על אחרים, מה שנקרא לדון לכף זכות. בכל אופן כשיש אי הבנה אני משקיע ב"חפירה". בקיצור ולעניין, בהצלחה לסוויפט בארץ, אני בטוח שאלך לעשות עליה סיבוב כשתגיע לארץ.

 

Sent from my HUAWEI VNS-L22 using Tapatalk

208GTi, 206XS, BRZ- SOLD

Mx5 Nc Prht- SOLD

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1570 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...