Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

הדרכתולדת: DriveLogic נהיגה מתקדמת


oryo
שימו לב! השרשור הזה בן 2616 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

היי חברים,

היום ביצעתי גם את ההדרכה של ה-3 שעות עם אביאל.

חייב להגיד שהיה תענוג, אני דיי חדש בתחום הנהיגה הספורטיבית ולמדתי המון - בהתחלה ישבנו על תאורתי ולמדתי המון מושגים בסיסים שלא הכרתי\שלא ידעתי לעומק.

 

אחר כך יצאתי עם אביאל לסיבוב יישום של התאוריות, לבחור סבלנות רבה והוא מסביר הכל בגובהה העיניים ובשפה ברורה - אפילו ב3 שעות הבסיסיות האלה הרגשתי שאני הרבה יותר מבין מה אני עושה כשאני עולה על ה208 והרבה יותר מודע לדברים שלא הכרתי לפני כן.

 

ממשיך להדרכה מתקדמת.

Mazda 3 touring 5 doors 2.0 6MT 2014 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 35
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

אתה מדבר על ההדרכה שעולה 400 ש"ח? לא ידעתי שזה כולל מפגש כל חודש. זה נמשך בעצם עד שאתה חושב שהנהג הגיע לרמה הכי גבוהה שלו?

 

נשמע ממש שווה. אם לא היו לי מלא הוצאות עכשיו, הייתי עושה את זה גם. מקווה בעתיד הקרוב שייצא לי.

 

תודה! אכן מדובר במפגש חודשי של אימון נהיגה אישי על בסיס קבוע. לרוב, אני ממליץ לעבור תחילה את הקורס המלא, ולאחר מכן להירשם לחוג, אבל זה תלוי בנהג ובניסיון שלו בעולם הנהיגה. יש כאלה שגם הגיעו אליי לאחר הדרכת נהיגה מתקדמת והרמה שלהם מאפשרת לקפוץ ישר לחוג.

בכל מקרה, בנהיגה תמיד אפשר להמשיך להתאמן ולחדד עוד ועוד את היכולות, אני בעצמי מתאמן על בסיס קבוע (בסימולטורים, עם הדרכה). כרגע החבר'ה נהנים, לומדים ומתרגלים טכניקות שונות של נהיגה, כשיגיע הזמן, "אשחרר" אותם לחופשי :-P

 

 

 

היי חברים,

היום ביצעתי גם את ההדרכה של ה-3 שעות עם אביאל.

חייב להגיד שהיה תענוג, אני דיי חדש בתחום הנהיגה הספורטיבית ולמדתי המון - בהתחלה ישבנו על תאורתי ולמדתי המון מושגים בסיסים שלא הכרתי\שלא ידעתי לעומק.

 

אחר כך יצאתי עם אביאל לסיבוב יישום של התאוריות, לבחור סבלנות רבה והוא מסביר הכל בגובהה העיניים ובשפה ברורה - אפילו ב3 שעות הבסיסיות האלה הרגשתי שאני הרבה יותר מבין מה אני עושה כשאני עולה על ה208 והרבה יותר מודע לדברים שלא הכרתי לפני כן.

 

ממשיך להדרכה מתקדמת.

 

רועי, איזה כיף לקרוא את מה שכתבת! תודה רבה על הפרגון! שמחתי להכיר, ואני מחכה בקוצר רוח להדרכת נהיגה הבאה שלנו ביחד :)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נשמע כיף ומעניין מאוד

האם יש מקום גם לבוא עם רכבים פחות ספורטיביים מג'ולייטה או 208GTI, יותר כמו סופר מיני מזדקנת עם 85 כ"ס נטולת טורבו?

או שבמצבים כאלו קורסי נהיגה בעלי אופי קצת שונה עדיפים?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נכתב על זה רבות ולא פעם - כדי ללמוד לנהוג בצורה נכונה (כולל נהיגה ספורטיבית) ממש לא חייב רכב ספורטיבי. יותר מזה, מהניסיון שלי, דווקא עם רכבים ״רגילים״ קל יותר להבין ולהפנים את התכנים כי מדובר ברכבים צפויים יותר.

שלא תדע עם איזה רכב אני נכנסתי לעולם הנהיגה...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מאמן הנהיגה של פורמולה 1, WTCC, אינדי והראלי העולמי משתמש באופל אסטרה סטוק בהדרכות שלו.

 

עריכה אחרונה על ידי חן ג.
הייתי בטוח שהילוך M נועד בשביל עליות [Mountain]

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נשמע כיף ומעניין מאוד

האם יש מקום גם לבוא עם רכבים פחות ספורטיביים מג'ולייטה או 208GTI, יותר כמו סופר מיני מזדקנת עם 85 כ"ס נטולת טורבו?

או שבמצבים כאלו קורסי נהיגה בעלי אופי קצת שונה עדיפים?

 

אין קשר בין סוג הרכב בהדרכה לבין לימוד נהיגה. בטח בהדרכות ראשוניות.

מכיר לא מעט אנשים שהכירו את הרכב הכי זול כדי ללמוד את הבסיס על הבסיס ואז על הרכב שלכם בקרוס ה 2-3 כדי להתמקצע על שלהם...

 

נהיגה היא דרך חיים והבנה בעיקר ניתוח מצבים החל ממשקל הרכב לגודל הגאטים לאיכות האספלט וכו'...

הרכב זה הדרך הא אנונ מנצלים את הידע הזה. יש רכבים מהנים יותר או פחות אבל הבסיס של נהיגה דומה..

 

בהצלחה ותהנה אצל אביאל!

אחד שיודע ...

[b]Control, vision, determination. These are the three fundamental components... of the new generation race car driver. Speed is a byproduct. Going fast. But remember: The car is you, you are the car. Okay? Let's riiide[/b]

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 2616 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...