Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3449 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן,

האנדברקס אצלי נורא חלש,

פירקתי את הקייס שלו וראיתי שמבחינת כיוון הוא כמעט עד הסוף מה שמצריך לפתוח את התוף האחורי ולבדוק מה המצב שם ולנקות. (הרכב עבר 70 אלף ק"מ מה שלא נראלי מצריך החלפה של התופים).

 

רציתי לקבל המלצות כיצד בדיוק לנקות ועם מה?ובנוסף איזה חלקים בדיוק מגרזים ועם איזה גריז?

 

תודה מראש,

אורי.

פורסם

בהחלט לפי השאלות שלך אין לך מה לפרק ולהתעסק שם.

בניגוד לבלמי דיסק. מנגנון התוף הוא מכלול מורכב יחסית להחלפה של הרפידות ובנוסף ישנן משאבות האופן שאותן גם צריך לבדוק.

תיגש למוסך.

אם ההנדברקס חלש הדבר יכול להעיד על אפשרות של רפידות שחוקות ו/או כיוון לקוי של המנגנון.

DS 7 CROSSBACK 2019

RENAULTSPORT CLIO 203 2010

 

פורסם
אהלן,

האנדברקס אצלי נורא חלש,

פירקתי את הקייס שלו וראיתי שמבחינת כיוון הוא כמעט עד הסוף מה שמצריך לפתוח את התוף האחורי ולבדוק מה המצב שם ולנקות. (הרכב עבר 70 אלף ק"מ מה שלא נראלי מצריך החלפה של התופים).

 

רציתי לקבל המלצות כיצד בדיוק לנקות ועם מה?ובנוסף איזה חלקים בדיוק מגרזים ועם איזה גריז?

 

תודה מראש,

אורי.

מההכוונה

מה כוונה חלש? לא מחזיר את הרכב, עולה גבוה, מרגיש מסכן כזה?

×
×
  • תוכן חדש...