Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2914 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום רב לכולם

יש לי מאזדה 6 שנת 2004 אקסקלוסיב נפח 2000

היום בבוקר כשהתחלתי נסיעה, נורית חיווי של הכריות אוויר בלוח שעונים התחילה להבהב לסירוגין ולאחר כמה מחזורי היבהוב נשארה דולקת באופן קבוע. על מה לדעתכם זה יכול לרמז? האם יש סכנה של פתיחת הכרית במהלך הנסיעה?

 

כמוכן, רצוי לציין שיש לי קריאת RECALL בעניין של כריות אוויר. אותו סיפור שהיה לא מזמן במאזדה והודיעו על זה בתקשורת...

 

מאז לא טיפלתי בעניין. האם זה יכול להיות קשור או לאו דווקא.

 

האם יש סכנה בנסיעה עד שאגיע למוסך?

 

תודהמראש לכולם

פורסם

 

האם יש סכנה בנסיעה עד שאגיע למוסך?

 

תודהמראש לכולם

אין סכנה.

במקרה של תאונה כריות האוויר לא יפתחו.

איזה כייף לי :)

פורסם (נערך)
הנורה יכולה לדלוק מכל תקלה שיש במערכת הכריות אוויר

קח בחשבון שאם תגיע למוסך עם נורה דולקת הם לא יעשו לך את הריקול

 

למה? אולי היא נדלקה דווקא בגלל זה ?!

הריקול כפי שהסבירו לי נועד להחליף את המנגנון שאחראי לפתיחת הכריות בזמן אמת. מקדימה, בצד הנהג ולנוסע שלידו...

עריכה אחרונה על ידי sd177
  • שנה מאוחר יותר...
פורסם

יש לי את אותה הבעיה.

מאזדה 2 שנת 2008, נורית כריות אוויר מהבהבת 5-8, ניגש לריקול במאזדה ביום שני הקרוב.

אם תוכל לעדכן איך הלך לך בריקול זה יעזור לי מאוד, תיקנו לך את הבעיה? קיבלו את הרכב למרות נורית כריות האוויר?

פורסם
סוף דבר

מסתבר שבקבוק מים שהונח מתחת למושב הקידמי גרם לבעיה

הבקבוק נתקע בצמת החיבורים , שמתחת למושב וניתק אותה.

חיזוק הצמה בחזרה פתר את התקלה.

תודה לעונים

 

בד"כ הבעיה, היא בצמת החוטים מתחת למושב - יש ללחוץ על המחבר טוב למגע מלא.

התחל בחיזוק מחבר הצמה.. אבל

גם לגשת לריקול - הוא על בעיות עם פתיחת כרית האוויר - זה חשוב ולא לזלזל.

 

 

 

אייל.

עצמאי בשטח - 1 מטר מהצד.

פורסם
הפוסט מלפני שנתיים...בדיוק.

ומה הקשר בתגובה.. שלך.

 

אדם רשם על בעיה בשעה 10 בבוקר - בשעה 11.50 נרשמה תגובה, אשר אפשר ותעזור לפיתרון הבעיה.

הדבר אומר - כי הנושא עדיין אקטואלי ומהווה בעיה.

האם בגלל שהנושא נפתח לפני שנתים, אין מאז יותר בעיות בכריות האוויר.

 

 

 

אייל.

עצמאי בשטח - 1 מטר מהצד.

פורסם

אני מציע לבצע סריקה למערכת כ"א..

ברוב המקרים שנתקלתי זה היה מחילזון הגה, לפי הסימפטומים שרשם פות"ש נראה שזו התקלה.

מי שלא נשם אבק דרכים.. לא ישאף אוויר פסגות

×
×
  • תוכן חדש...