Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3845 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אמנם לא רציתי טורבו ולא דיזל אבל אתמול קיבלתי הצעה ממגרש מכוניות (אמנם מגרש אבל של מישהו "עם קבלות". חבר שלי ועוד שני קרובי משפה שלו קנו שם בשנים האחרונות וכולם מרוצים והוא נותן גם אחריות של שנה למכלולים העיקריים) על אוטו טורבו זידל (שני החטאים).

מדובר על סיטרואן ג'אמפי 2010 טורבו דיזל. עם קילומטראז מאוד נמוך (פחות מ30,000). מה דעתכם?

האם קילומטראז' כל כך נמוך לאוטו כזה שהוא בדרך כלל אוטו עבודה שעושה הרבה יכול להעיד על משהו?

  • תגובות 31
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם (נערך)

לי זה אומר שצריך לקחת את הרכב לבדיקת שלדה , לדרוש תיעוד של הטיפולים עם קילומטראז' רשום בקבלות.

ג'מפי 2010 עם 30 אלף קילומטרים ללא "הפתעות" נמכרת תוך שעות בלוח יד 2 ע"י בעל הרכב, ולא מגיעה למגרש סוחרים.

 

יכול להיות שלא הבנת או לא הסבירו לך - לפעמים המוכרים מתחכמים ואחרי החלפת מנוע מספרים שהרכב נסע לפי הקילומטראז' של המנוע המושתל.

שגם את קילומטראז' הרכב ממנו פורק המנוע אין דרך לבדוק.

עריכה אחרונה על ידי vladclar

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

מכיוון שהג'אמפי הוא אחד מכלי הרכב שמאושרים לנכים הזקוקים לואן - זה יכול להיות. נסה לבדוק אם הבעלים הקודם היה נכה. בנוסף לכך שים לב שאם מדובר בדיזל זה בוודאות רכב ידני (כנראה שימוש נכה מוסע)

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

סיכויים לקלוע בול היו יחסית טובים - ב 2010 ג'מפי היה רק דיזל ועם גיר ידני בלבד.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

אוקי אז לרכב הבא:

מה דעתכם על ניסאן קשקאי + 2. רכב 7 מקומות. אני מדבר על מודל 2009.

האם מישהו מכם יודע קצת לגבי האמינות שלו?

והאם הוא יסתדר עם זה שרוב הזמן הנסיעות הם קצרות?

ומה לגבי תא המטען שלו? הוא גדול/בינוני/קטן/קטנטן?

פורסם

תא מטען קטן עד סמלי כשהמושבים פתוחים, בינוני כשהמושבים סגורים.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

אפשר לשאול מדוע אתה בכל זאת מתעקש על החלפה כשיש לך רכב מטופל, שלפי מה שתארת טיפלת במגוון תקלות שהיו וכרגע יש שקט?

פשוט לא נראה לי נכון להשקיע סכום של 60 אלף על רכב שאת רוב זמנו יבלה בחנייה.

 

דעתי האישית בלבד: אם הרכב שלך לא "לימון" והוא עושה את העבודה, והרכב לא מגלה בלאי מתקדם, פשוט חבל. מה גם שלרכב שלך אין בדיוק מחירון ברזל.

 

דבר נוסף, איזה סוגי תקלות חווית עם ה C4?

ג'ובני

פורסם

MPV או אחד הסובארואים [ יש עם 7 מקומות ? לא יודע] -

 

אלא אם אתה יכול 'לעשות שולם' אם הרכב שכבר יש לך.

 

לשאלתך - גם לי נראה במקרה שלך שעדיף מנוע בנזין.

The first one to get angry loses

פורסם

בדיוק תיארת את מה שאני כל הזמן מתלבט עם עצמי.

מצד אחד נמאס לי מהסיטרואן הזה כי בתקופה האחרונה הוא עשה לי לא מעט בעיות מצד שני היה לי איתו איזה שנתיים שקט בלי תקלות. ובנוסף הוא רוב הזמן משמש לנסיעות ממש קצרות אז באמת למה לשלם הרבה על רכב שלא עושה עבודה כמעט. בקיצור קשה לי להחליט.

הטיפולים האחרונים שהיו לי זה החלפת טורבו, החלפת 2 צינורות קירור שהתנתקו, רצועת אלטרנטור, והחלפת דיסקים לבלמים. זה היה יחסית טיפולים צמודים אז זה גרם לי למאוס ברכב... אבל כשאני כותב את זה עכשיו זה לא נראה לי כל כך הרבה.

מה גם שטיפלתי במוסך מורשה סיטרואן שלוקח לא מעט על כל טיפול פשוט כי מהניסיון שלי מוסכים רגילים לא יודעים (ולפעמים גם לא רוצים) לטפל בסיטרואן.

פורסם

ההתבעסות שלך מובנת והרבה פעמים רקע רגשי הוא הסיבה להחלפת רכב -

וזה הוגן - אבל במקרה שלך השימוש כ"כ פשוט שלדעתי חבל לך להתעסק

עכשיו עם סיבוב גדול ויקר שיביא אותך לנקודה די דומה.

 

יכול להיות שמחר הסיטרואן שלך ימציא עוד סרייה של תקלות,

אבל יכול להיות שזה גם מה שיעשה הרכב שיירכש במקומו בתקציב שלך.

 

ההבדל הוא שכעת אתה אוכל את החצץ של עצמך ולא של אחר, ובדיוק סיימת להשקיע

אז יש צפי ש'יהיה בסדר', והרכב כבר אצלך ו"עם טסט וביטוח", ובשישים אתה יכול

להביא משהו דומה רק של מישהו זר. נסה להתייעץ עם חברי 'הכנופיה' שכאן בפורום

ובשרשור - הם בעלי הבנה טובה וידעו לתת לך עצות תחזוקה שאולי יפטרו אותך מבלאגאן

של למכור-לקנות-להמר. מצה את הרכב הזה עד שיקרוס, נראה לי, והנה לך עיצה

שמכוונת ל'אי-עשייה' ופחות דיסהרמוניה ותוכל להמשיך בשקט ובראש טוב לסופ"ש

The first one to get angry loses

פורסם

אכן נראה שאני אשאר איתו בינתיים :|, מעדיף לחסוך את הכסף בינתיים.

לגבי השאלה של ג'ובני - זה מנוע 1.6 טורבו. ומערכת הטיימינג לא הוחלפה כשהחלפתי את הטורבו.


×
×
  • תוכן חדש...