Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3883 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

תתעלם מהכותרת של הוידאו (לא השם הרשמי), אין שום ערובה (כי ככה זה פיסיקה) שאחרי תיקון "יקר" במוסך "מורשה" תהיה תוצאה טובה יותר.

 

פורסם

אם אתה כל כך משוכנע ששלדה זה לא רציני - אז בשביל מה העלת לפה את הבדיקה? זה רכב שלא שווה להסתכל עליו. סהכ יאריס עם מנוע חזק יותר ותו לא. חפש משהו אחר. לקנות רכב עם שלדה חייב להיות משהו באמת מיוחד דוגמת s2000 או רכב אספנות נדיר.

פורסם

מבדיקה כזו היסטרית (בשביל מה כל סימני הקריאה? :roll:) קשה מאוד לסנן מה אמת ומה כסת"ח.

מבחינת הבלאי נשמע שזה בלאי סביר לרכב בן לפחות 10 שנים. ברכב שאינו מטופל כמו שעון סביר למצוא יש פה ושם חופשים ובלאי כזה או אחר. העניין הוא עלות התיקונים וחומרתם ובגלל שהיאריס TS הוא רכב נדיר למדי (בין השנים 2002-2006 נמכרו בארץ בסה"כ 237 רכבים כאלה) ובעל חלקים שלא תמיד מצויים ביאריס הרגילה ומצריך רכישה של חלקים מקוריים בלבד - עלות התיקונים עלולה להיות גבוהה מאוד.

 

לגבי התאונה, קשה להבין מהבדיקה מה חומרתה, זה יכול להיות סתם ממכת חנייה או מתאונה קטנה בפקק וזה גם יכול להיות תוצאה של פגישה יותר אינטימית עם קיר בטון, על אחת אם רואים שהוחלפה שימשה קדמית, הוחלפו חלקי מרכב וכל מיני תיקונים שנעשו בתא המנוע.

 

אז לסיכום, הרכב הזה בוודאי לא שווה מחירון או קרוב אליו. לא הייתי פוסל את הרכב על הסף תוך לקיחה בחשבון של תיקון תקלות עתידיות שיגיעו בעקבות הבלאי ובעיקר בודק את חומרתה של התאונה והשלכותיה, אם ישנן, על בטיחות הרכב ואיכות הנסיעה.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

×
×
  • תוכן חדש...