Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

חדשות רכב: מרצדס AMG GT, מרצדס C63 AMG, סמארט פורטו וסמארט פורפור בישראל


פבל
שימו לב! השרשור הזה בן 3211 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

חבר תגיד מה שתגיד, אם תסתכל תראה שהכינוי שלי הוא מנוע יפני, עוד מהיום הראשון שלי בפורום לפני כמעט חמש שנים, כל שלושת רכבי הפרטיים הקודמים היו דגמים חדשים וההכי מאובזרים של הונדה, הייתי פאן בוי של הונדה למען הסר ספק, אם עברתי למרצדס, והחלטתי לכתוב דבר שכזה על היבואן, כנראה כי מגיע להם ולא כי אני פאן בוי.

 

 

אגב הבחור בדף הקודם שרשם שאיזה מנהלת מותג שקר כלשהוא אמרה לו שכלמוביל לא מצליחים למכור תCLA... תשלח אותה לאולם תצוגה לנסות להזמין CLA ותשאל אותה מה הזמן המתנה לאחת...

אני המתנתי 3 חודשים+, המלאי של הרכב הזה חוסל! לפני שבכלל הגיע לארץ ובכלל לא היה רכב מבחן!, כל מי שקנה את הרכב סגר הזמנה בלי נסיעת מבחן אפילו, אז שלח את המנהלת מותג הזאת לעשות קצת שיעורי בית לפני שהיא עושה לעצמה בושות.

יכול להעיד באופן אישי שהבחור צודק. CLA 250 נתנו צפי של שלושה חודשים, ועוד היה עיכוב.

מכיר עוד 2 בחורים עם אותו הסיפור. ולא, לא היה אפילו רכב מבחן. הביקוש לרכב הזה מדהים, ולא בכדי.

2015 - Mazda 3 Spirit - 2.0L

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 110
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

בגלל השרשור הזה נכנסתי לאתר של מרצדס וראיתי ש- A קלאס מתחילה מ- 170 אש"ח, בדקתי ביטוח והוא ממש לא יקר (סביב ה- 8K לנהג מעל גיל 24), לפי הנתונים הרכבים חסכוניים יחסית לקטגוריה שלהם.

מאיזה סיבה לא נמכרות יותר מרצדסים ?

 

כי האמת היא שה-A קלאס סתם מכונית בינונית.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יכול להעיד באופן אישי שהבחור צודק. CLA 250 נתנו צפי של שלושה חודשים, ועוד היה עיכוב.

מכיר עוד 2 בחורים עם אותו הסיפור. ולא, לא היה אפילו רכב מבחן. הביקוש לרכב הזה מדהים, ולא בכדי.

בכלל לא מפתיע, לנסוע במרצדס חדשה מהחנות במחיר נגיש יחסית, היה ענין כמעט אוטופי עד לפני שנים מספר. לטעמי זה ה"כדי".

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

8 אלף ש"ח לA קלאס לא יקר? 8 אלף ש"ח לרכב משפחתי קומפקטי זה המון כסף.

הCLA זה כרטיס הכניסה לעולם המרצדס "האמיתי" במחיר נגיש יחסית. לכן נמכרות כלחמניות.

בנוגע לA קלאס אגב, יש כמויות של הרכב הזה על הכביש. גם A קלאס וגם CLA.

מרצדס קצת השתגעו עם התמחור לטעמי. C קלאס מתומחרת הרבה מעבר לסדרה 3 למשל. כאשר ב3 אתה מקבל מנועים עדיפים לעומת מנועים צולעים במרצדס. לא מבין מה העניין.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא בדיוק,

 

הכרטיס כניסה למרצדס זו למעשה ה-C קלאס למרות שה-A קלאס נוכחית גם השתפרה מאוד מבחינת איכות ותזכור ש-CLA זו לא אחרת מ-A קלאס שהתחפשה ל-CL.

 

לגבי ה-CLA זה שיחוק של מרצדס מבחינה שיווקית, רכב של “להיות בלי ולהרגיש עם“ כי אתה נוסע במכונית קטנה יותר מ-C קלאס אבל מדמיין שאתה בעצם נוהג ב-CL....

 

אישית לא אוהב את שני הדגמים האלה, ה-C וה-CLA הנוכחיות, שתיהן מכוניות שמאוד מתאמצות להדמות לאיזו אחות גדולה, זה יוצר מכונית מעוותת פרופורציונלית (למשל יחידות התאורה העצומות ב-CLA....או הזנב המכוער של ה-C שהוא בעצם S שהתכווצה מאוד).

 

יש אלמנטים עיצוביים שייראו מצויין בגודל גדול והופכים למגוחכים כשמקטינים אותם ולדעתי זה בדיוק הסיפור של 2 הרכבים האלה.

עריכה אחרונה על ידי edan82

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני אסביר למה התכוונתי - A קלאס תרצה או לא תרצה, סמל או לא סמל, זה לא בדיוק מרצדס פר אקסלנס. בדיוק כמו שנאמר - ללכת בלי ולהרגיש עם. הCLA באותה סירה אך יש לה ערך טיפה מוסף מעל הA קלאס וזה כן יוצר סוג של תחושה של "תראו אותי, אני נוהג במרצדס, הצלחתי בחיים". שהA משדרת משהו בסגנון של יכולתי לקנות גולף אבל אני רוצה פוזה של יוקרה אז הגדלתי את התשלום החודשי בעוד 500 ש"ח.

הC קלאס מתומחרת באופן הזוי וחזירי לטעמי. כאדם שמחפש רכב בסגמנט אני פשוט לא מבין מה לעזאזל עובר להם בראש. לא פלא שיש מלא סדרה 3 על הכביש ומעט C קלאס.

בנוגע למראה הwanna be - צודק לגמרי. הC נראית אחל'ה כשלעצמה, אבל אם תעמוד ברמזור ליד S, נלקחת מהC כל ההילה של המרצדס. (דבר שלא יקרה נניח לE קלאס כאשר תעמוד לצד S ברמזור).

ובכלל, כל המנועים המשווקים בCLA ובC (מלבד ה-400 והAMG כמובן), פשוט הזוי. לרכוש רכב ב300 אלף ולקבל 156 כ"ס? ואני לא מדבר בכלל על ה122 כ"ס שזה פשוט בדיחה.

וגם, כל הפוזה של ה"יש לי מרצדס" נעלמת ברגע שמשפחתית ממוצעת עם מנוע טיפה חזק תאיץ ברמזור. שלא נדבר על במוו שתשאיר אותך בהרגשה של "הייתי יכול לרכוש את זה, ובמקום זה אני תקוע מאחור".

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לדעתי מעבר לזה שסידרה 3 מתומחרת בצורה שפויה יותר, יש סיבות נוספות לכך שהיא נמכרת יותר-

1.תדמיתית היא צעירה יותר לעומת C קלאס שנתפסת כבוגרת, אולי אפילו מדי.

2.סדרה 3 כשלעצמה מכונית באמת מצויינת כך שגם בתמחור דומה למקבילה של מרצדס כנראה שהיא היתה נמכרת במספרים יפים.

3. הבימר הרבה יותר מהנה לנהיגה.

 

שקלל את כל אלה ותגלה שזה בכלל מפתיע שמרצדס מצליחה למכור את ה-C קלאס כשהשבר היחיד שמשחק לטובתה זה המיצוב של מרצדס כפסגת היוקרה (בין אם מוצדקת או לא).

 

לגבי עמידה ברמזור ליד S, ה-C תראה מגוחכת כי היא מתאמצת מדי להראות BABY S.

ל-E אין את הבעיה הזאת כי היא לא מתיימרת להיות דומה ל-S והיא מרשימה בפני עצמה.

 

בכלל, לטעמי הדגמים היחידים של מרצדס שבאמת מרשימים זה בגזרת ה-E קלאס וצפונה ששם לטעמי מרצדס באמת מתעלה על פני ב.מ.וו בכל דגם.

 

וכמובן דגמי AMG שלדעתי ממשיכים להיות מרשימים ומעניינים יותר ממקביליהם בסדנת M.

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לי אין ממש מה להגיד בהקשר לדיון על הC קלאס, הA קלאס וכו. אבל בקשר לדגמים היוקרתיים החדשים:

 

אני מסתכל ופשוט בוכה. לא יודע אם מאושר לא יודע אם מהמחשבה שהמכוניות האלו(הכוונה לS CLASS והGT) לא יהיו שלי גם כשהן בנות 20.

מכוניות שנראות מעולה.. ושוב, בוכה, וממשיך לבכות.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חבר, כל שיש לי להגיד לך זה תנהג בCLA, על כל 156 סוסיה הצעירים ותגיד לי אם זה לא יותר ממספיק, ואני בכלל לא אתחיל לדבר על האבזור המעליב שאתה מקבל תמורת 300 אלף בב.מ.וו. ולא על המנועים החלושים בסדרה 3 בגרסאותיה היותר זולות.

יש לCLA יותר נוכחות מלרכבים עם תג מחיר כפול משלה, העיצוב שלה מיוחד וכן לא דומה לשום דבר על הכביש היום, ב.מ.וו לעומתה לא מיוחדת לטעמי, עיצוב זהה כבר שנים. לא עושה לי את זה.

אגב Wannabe בעיניי זה אחד שקונה מרצדס כדי שיראו שיש לו מרצדס אך זאת בעצם מונית לשעבר.

יכולתי לרכוש כמה וכמה רכבים, יכולתי לנפח את התקציב גם ב100K וצפונה, חיפשתי משהו צעיר שעונה לצרכים שלי, משהו שאומנם ישדר יוקרה אך לא ישדר, "אוקיי זה יקר אבל זה בטח של אבא שלו", אין מה לעשות, תג המחיר של הפוזה הוא יקר, יש מתחרות שעדיפות מבחינת נתונים אולי, אך אתה מפספס את כל הפואנטה וקהל היעד של הרכב הזה, והם רוצים משהו שמשדר צעיר ויוקרתי, לא יוקרתי ו"לקחתי תרכב מאבא".

עריכה אחרונה על ידי Japanese Engine

Mercedes Benz CLA 200 8)

The best or nothing

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

איבזור מעליב ב ב.מ.וו ב 300 אלף שקל? בוא תפרט לנו.

SlowRide כתב:
עם השאלה הזו אתה צריך לפנות לפורום מתאבדים, הבעיה ששם לא תקבל עצות מאנשים עם ניסיון.
Pika007 כתב:
זה כל כך תמים שאני על סף לעניין אותך באופציות למסחר בפורקס.
לפני 1 דקה, יבגניפ כתב:

אני לא פסיכולוג, אבל קראתי את כל הספרים של ג'ורדן פיטרסון חוץ מהאחרון שיצא.

  

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

איבזור מעליב ב ב.מ.וו ב 300 אלף שקל? בוא תפרט לנו.

316i-1600 סמ''ק, 0-100 9.1 שניות-תג מחיר? משהו בסביבות ה270, אבזור? עזוב עדיף שלא להמשיך...

ARE YOU FUCKING KIDDING ME?

עריכה אחרונה על ידי Japanese Engine

Mercedes Benz CLA 200 8)

The best or nothing

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מנוע יפני,

316i המאובזרת יותר [לקשורי במבטא פרסי כבד] עולה 253K, ולא "באזור ה-280K".

הוא שאל על אבזור, לא על כוח מנוע מנוע. מה בעיניך אבזור מעליב ב-316?

ברור לנו שאתה חובב של מרצדס ואין עם זה שום בעיה, רק בוא נשמור על רמת הדיון גבוהה. אם אתה טוען משהו, לפחות תנמק כמו שצריך.

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

316i-1600 סמ''ק, 0-100 9.1 שניות-תג מחיר? משהו בסביבות ה270, אבזור? עזוב עדיף שלא להמשיך...

ARE YOU FUCKING KIDDING ME?

 

בזמן האחרון יש פה תופעה שאנשים זורקים שטויות באוויר בלי שום הוכחה.

"אבזור? עדיף לא להמשיך" , בטוח שעדיף לא להמשיך כשכבר זרקת כול כך הרבה שטויות לא מבוססות.

 

רק לרגע נסתכל על ה "ARE YOU FUCKING KIDDING ME" שלך:

לפי מחירון ב.מ.וו (באתר שלהם, שניה חיפוש בגוגל).

266.5 אלף שקל (לפני הנחה):

BMW 320 ביזנס (רמת גימור)

2 ליטר טורבו (טוב נו 1997 סמ"ק)

184 כוחות סוס.

27.5 קג"מ.

0-100 ב 7.3 שניות.

 

הלאקשרי עם אוטו מנוע ואותו הדבר עולה לפי מחירון 304.5 אלף.

 

אז אולי תלך תשווה איבזור ואז תפרט מה "מעליב" באיבזור? יש חלונות ידניים מאחורה?

SlowRide כתב:
עם השאלה הזו אתה צריך לפנות לפורום מתאבדים, הבעיה ששם לא תקבל עצות מאנשים עם ניסיון.
Pika007 כתב:
זה כל כך תמים שאני על סף לעניין אותך באופציות למסחר בפורקס.
לפני 1 דקה, יבגניפ כתב:

אני לא פסיכולוג, אבל קראתי את כל הספרים של ג'ורדן פיטרסון חוץ מהאחרון שיצא.

  

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 3211 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...