Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3972 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

כשהרכב נכבה המצב טוב כי אז המנוע לא עובד עם דלק לא תקין וחייב ריקון.

הבעיה מתחילה שיש כמות קטנה וזה בסוף מתיישב על הממיר וגורם לו נזק.

  • 5 חודשים מאוחר יותר...
  • תגובות 39
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

שלום לכולם,

בחמישי שעבר ה-6/8/15 תדלקתי בתחנת דלק באזור מגדלי BSR בב"ב לאחר הופעת נורת תדלוק, לאחר מספר קילומטרים הרכב החל לקרטע ונכבה.

מיד חשדתי שמדובר בתדלוק שגוי (שבוצע ע"י) או לחילופין דלק מהול.

יש בידי החשבונית שמוכיחה כי תדלקתי בדלק 95.

היום המוסך שבו מטופל הרכב דיווח לי שהרכב תודלק בסולר, משמע "קיבלתי" סולר במקום דלק 95.

אשמח לדעת אם יש פה אנשים נוספים שקרה להם הדבר באותו תאריך ותחנה?

אשמח לדעת האם קרו דברים מעולם? ספציפית בתודלק 95 ומה שהתקבל זה סולר. האם הגיוני מבמחינת תפעול המשאבה?

 

תודה מראש לכל העוזרים, אם לא בפורום הנכון אשמח אם מנהל יעביר.

פורסם

זה בתחנה של דלק?

א''כ אני מתדלק שם באופן קבוע ומעולם לא היה לי משהו דומה.

לא תידלקתי שם באותו תאריך.

אבל מעניין לדעת.

פורסם (נערך)

לא יכול להיות

הידיות בסולר ובבנזין שואבות בעזרת צינורות שונים, ולסולר ולבנזין יש בור שונה לאיחסון הדלק של התחנה

 

אם כתוב בקבלה 95 אז תדלקת 95

אלה אם כן הלכת לחנות לשלם או לבקש קבלה והוא הביא לך קבלה ממשאבה אחרת

אם הלכת לחנות, יכול להיות שתדלקת סולר ושילמת / הביאו לך קבלה של משאבה אחרת של 95

 

אמרת למוסך שאתה חושב שתדלקת סולר במקום בנזין?

יש מוסכנקים שישר רוכבים על זה ואומרים " כן כן "

 

יכול להיות מקרה ממש חריג שהנהג משאית דלק מילא סולר לבור של ה95 אבל קשה לי להאמין

 

גש לתחנה, תגיד למנהל תחנה שבמוסך אמרו מה שאמרו

המנהל ישר יבדוק במצלמות מה תדלקת (רואים בבירור)

אם אכן תדלקת 95 והמוסך אומר שזה סולר, זו כבר תביעה

עריכה אחרונה על ידי CiViC FB
פורסם

הטוב ביותר זה לבדוק ישר עם התחנה. אם באמת יצא סולר ממשאבת 95, אתה לא ההיחיד ויש להם עשרות נפגעים (והם מבוטחים)

אם זה לא מקולקל- אל תתקן את זה.

פורסם (נערך)

הוצאתי קבלה נוספת בה כתוב במפורש שזה דלק 95.

במוסך תחילה לא ידעו מה הבעיה, לא אמרתי להם דבר אלא פשווט "נתתי להם" למצוא את הבעיה ושהאוטו יחזור למה שהיה.

היום המוסך טוען שהרכב תודלק ע"י סולר או לחילופין ע"י תערובת של דלק וסולר - צבע הנוזל אשר הוצא ממיכל הדלק של רכבי לא דומה לבנזין והאמת שגם לא לסולר - אולי הוא תערובת של שניהם.

אצור קשר עם התחנה על מנת לדעת אם ישנם עוד אנשים עם בעיה דומה, בנוסף יצרתי קשר עם שירות הלקוחות של החברה - יחזור אלי מנהל (כן בטח)

אני חושב שהיה בילבול באמת עם תדלוק התחנה - מה שכן אם כך חייבים להיות נפגעים נוספים.

אדע מחר יותר פרטים ואעדכן.

לרכב שלום.

עריכה אחרונה על ידי Anadrol
פורסם

הסיכוי שפרקו מיכלית של סולר לבנזין מאוד נמוך אני עובד בתחנות דלק מעל 4 שנים.. מתוכם שנתיים בסונול מאוד פעילה שמקבלת דלק 4-5 פעמים בשבוע.

יכול להיות שאכן התבלבלו במידה וזה היה כך, היו עוד עשרות נפגעים לא רק אתה.

המיכלית של הסולר ושל הבנזין מכילה אצלנו מעל 30 אלף ליטר בו זמנית והמשאבה ששואבת 95 ושואבת לכל 8 המשאבות (כנל לגבי הסולר) במידה והיית מתדלק "קוקטייל" , לא היית היחיד והיית שומע על עוד המון מקרים כאלה.

קרה לפני כמה שנים לפני כביש החוף תחנה שתדלקה סולר במקום בנזין ותקעה מעל 6 מכוניות בשעה.

לא נראה לי שזה המקרה הפעם. הייתי בודק את דעתו של המוסכניק לעומק או לחליפין שוקל שהקבךה שהונפקה לך היא של משאבבה אחרת ואז יש מצב שהתבלבלת

פורסם

הקבלה שנופקה הינה הקבלה שלי, תדלקתי באשראי רק פעם אחת והמערכת פלטה לי את הקבלה.\ לפי המשאבה שבה תדלקתי - הסכום והכמות היו זהים למה שתודלק בפועל.

בנוסף, לפי השרשור שאליו מוזגתי אני רואה שקוטר הפיות שונה כך שגם אם הייתי מעוניין למלא סולר הייתי מתקשה, אבדוק זאת בעצמי בתחנה אך עובדה זו רק מאששת את זאת שתידלקתי בנזין ולא סולר.

עדיין במגעים עם החברה האחראית כדי לראות מה הסיבה לתקלה.


×
×
  • תוכן חדש...