Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4235 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן,

 

הממיר ישמש לטלוויזיה בלבד.

יש לנו כרגע את הממיר המקליט HD והוא איטי. יותר טוב מפעם (אחרי שדרוג תוכנה), אבל עדיין מתסכל :(.

 

האם הפייבר בוקס מהיר ממנו? האם הוט נותנים אותו גם למנויי הטלוויזיה בלבד?

 

 

תודה.

פורסם

לא יודע מה שתבחר אבל תבקש מהטכנאי של HOT שיחבר לך איזולטור בין ממיר לטלוויזיה.

הממרים שלהם ידועים כשורפי כניסות HDMI.

פורסם

הממיר המקליט MAGIC HD לא הכי מוצלח, גם אצלי נתקע מידי פעם ופשוט איטי.

הממיר הקודם שלהם ה-HD הרגיל של-THOMSON היה מהיר יותר, לא נתקע וגם איכות התמונה הייתה הטובה ביותר מבין כל הממירים של הוט.

 

פיבר בוקס לא ניסיתי.

DS 7 CROSSBACK 2019

RENAULTSPORT CLIO 203 2010

 

פורסם

הפייברבוקס מוצלח בהרבה מהממיר המצער המקליט הקודם.

יש דיונים די ארוכים Hometheater.co.il על הנושא.

 

ליביו

If living is for learning

Then dying is forgetting

פורסם

הטומסון ישן מדי ואני מחפש להתקדם ולא ללכת אחורה :).

 

יצא לי לקרוא על מקרים של שריפת כניסות. לשמחתי, אצלי זה לא קרה.

 

ליביו,

 

במה הפיירבוקס יותר מוצלח מהקודם?

פורסם

הוא ממיר חדש לגמרי מוצלח בהרבה מהקודם עם ממשק חדש לגמרי וכח עיבוד ברמה אחרת. הוא מהווה יותר מרכז תקשורת ביתי.

וכל הFirmware וכל המסביב מגיע מהחברת אם הבינלאומית.

If living is for learning

Then dying is forgetting

פורסם

אני החלפתי את הממיר HD הרגיל במקליט HD ולא שמתי לב לאיטיות משמעותית. לממשק אפשר להתרגל.

הבעיה שעל הפיבר בוקס הוט מבקשים כ20-30 ש"ח לחודש. עד כמה טוב שהוא אמור להיות. לדעתי זה מוגזם.

פורסם

לי הם ביצעו את ההחלפה ללא תשלום נוסף מידי חודש.

פשוט לגבי הפייבר התשלום החודשי, לדעתי לפחות, לא מתקבל על הדעת.

 

ניסיתי אולי לבצע עדכון גירסה לממיר?

פורסם

בהחלט ניסיתי וקיים שיפור, אבל עדיין קיימת אכזבה. לא מצפה לממיר ש"יעוף", אבל גם לא לאחד שיזחל.

 

בכל מקרה, היום דיברתי איתם והם יחליפו לי ללא עלות נוספת.

 

אגב, הידעתם(?):

 

1. הם שולחים טכנאי "מיוחד" ולא שלהם (זמן המתנה גבוה מהרגיל).

 

2. התקנת הממיר תיקח בסביבות השעה.

פורסם

מוזר. כמה עולה לך החבילה ומה היא כוללת אם אפשר לשאול? תוודא שהם שולחים לך מייל שבו מציינים שהממיר הוא ללא עלות חודשית נוספת.

×
×
  • תוכן חדש...