Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4279 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
כנ"ל. לקוח בטריפל כבר מעל שנתיים בלי בעיות. הקשר היחיד שלי (למעט מקרה אחד, מפורט בהמשך) עם השירות הוא כדי לסחוט תנאים טובים יותר.

מומלץ מאוד לפני ההצטרפות לבדוק עם שכנים באיזור את טיב השירות, באם יש ניתוקים או בעיות בתשתית. באם יש כאלו, אין כמובן טעם לנסות אותם למען בריאותכם.

אני דווקא מרוצה מהשירות הטכני, כשהיתה לי בעיה באחת הטלויזיות, רק בערוץ 3, כל כמה זמן התמונה הייתה קופאת או מתפקסלת. הגיע טכנאי אחד שלא פתר את הבעיה למרות שניסה. יצר קשר עם המוקד וביום למחרת הגיעה טכנאי אחר שביצעה מעקף זמני וסידר את הבעיה. אותו טכנאי אמר לי שלמען הנראות והיציבות, הוא יצור קשר עם צוות טכני הנדסי שיגיע ויחליף לגמרי את הכבל הסורר מקופסת החיבורים מחוץ לבית ועד הכניסה לדירה. וכך קרה, לאחר כמה ימים הגיעו 2 טכנאים שביצעו את העבודה ובא לציון גואל.

החבילה שלי כרגע כדי לסבר את האוזן, כל הערוצים בטלויזיה מלבד ערוצי הספורט והמבוגרים פתוחים. אינטרנט של 100MB, טלפון ללא הגבלה לנייד ונייחים. 2 ממירים אחד מקליט ואחד HD. כל זה במחיר של 279 ש"ח.

 

תבדוק חשבוניות.

"מה אתה מעדיף, מה רע בשביט? או מראה בשביט?"

×
×
  • תוכן חדש...